X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Опитування громадської думки в Україні: політичні технології чи барометр суспільства?

Завантажити презентацію

Опитування громадської думки в Україні: політичні технології чи барометр суспільства?

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Опитування громадської думки в Україні: політичні технології чи барометр суспільства? ВОЛОДИМИР ПАНІОТТО, Генеральний Директор Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), професор НаУКМА

Слайд 2

Типові уявлення політиків та журналістів про соціологію

Слайд 3

Теза 1. В цілому соціологам довіряють Ніхто не твердить, що лідерами є зелені чи блок Марчука чи комуністи. А чому, власне? Бо не ставлять під сумнів основні результати останнього місяця: найбільші шанси мають 6 партій («Регіони..», «Наша Україна», БЮТ, соціалісти, комуністи, блок Литвина), лідирують «Регіони..», на другому місці «Наша Україна» і БЮТ тощо, зберігають шанси ще кілька блоків. Ставлять під сумнів – чи Регіони отримають 30 чи 37, чи дійсно Наша Україна випереджає БЮТ, чи проходять зелені або Пора-ПРП тощо. Висновок: соціологи кажуть про 2-4% похибки, їх критики взагалі-то довіряють, але кажуть про похибку у 6-7%

Слайд 4

Непідкупні політики, чесні журналісти і продажні соціологи Про продажність соціологів пишуть частіше ніж про політиків чи журналістів. Чи дійсно продажні соціологи – це розповсюджене явище? Три типи центрів, що друкують рейтинги: Неіснуючі (Київська соціологічна академія, Юкрейн соціолоджі онлайн груп, Всеукраїнський центр політичних досліджень тощо) Непрофесійні або малопрофесійні (Всеукраїнська соціологічна служба, Ін-т соціальної та політичної психології тощо) Професійні соціологічні центри (Центр ім.Разумкова, КМІС, InMind, GFK, TNS, СОЦІС, Соціальний моніторинг тощо)

Слайд 5

Непрофесійні центри можуть все