X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики

Завантажити презентацію

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Опис власного педагогічного досвіду Охотник Галини Григорівни «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики»

Слайд 2

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru   Охотник Галина Григорівна,   вчитель фізики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,  вчитель-методист м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл., Україна Комунальний заклад “Середня загальноосвітня школа № 23 м. Дніпродзержиська” Дніпродзержинської міської ради

Слайд 3

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Об’єкт дослідження: інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики. Мета дослідження: з’ясувати місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій в процесі викладання фізики в школі; дослідити використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.

Слайд 4

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Актуальність та ідея досвіду: Стрімкий перехід сучасного суспільства до ери глобальної комп’ютеризації не може не викликати змін у викладанні навчальних предметів, в тому числі фізики. Сучасний світ вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти певними знаннями новітніх інформаційних технологій і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Досить актуальне упровадження нових технологій у навчальний процес сприяє всебічному розвитку особистості, активізує навчальну діяльність учнів, сприяє творчому зросту дитини.

Слайд 5

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Основні напрями реалізації ідеї: Залучення учнів до самостійного пошуку інформації, синтез матеріалу з виходом на самостійні узагальнення й висновки; розвиток критичного мислення; розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі; формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб;

Слайд 6

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Основні напрями реалізації ідеї: інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ; удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу; оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій.

Слайд 7

Викладання фізики Великий обсяг інформації Таблиці Діаграми Графіки Схеми Опрацювання інформації Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru

Слайд 8

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru

Слайд 9

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Інформаційно – комунікаційна компетентність Дослідницька Використання інтерактивної дошки Технологічна Створення презентацій Використання веб-камери Використання сканера Створення сценаріїв уроків за допомогою конструктора Створення алгоритмів Підготовка електронних матеріалів Листування електронною поштою Методологічна Участь у форумах Опрацювання матеріалів дослідницьких проектів Використання практичних робіт з фізики Алгоритмічна Модельна Використання моделей Використання ППЗ з фізики

Слайд 10

Лабораторні роботи Контроль знань Науково-дослідницька робота Демонстрація об'єктів Проектна діяльність Фізичне моделювання Джерело інформації Презентації та веб-сторінки Можливості використання комп'ютерних технологій у навчально-виховному процесі з фізики Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Підготовка до ЗНО та олімпіад

Слайд 11

Самоосвіта Глибокі знання Творчі здібності Інтелектуальні здібності Робота з різними джерелами інформації Традиційні уроки Мультимедійні технології Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru

Слайд 12

Реалізують передові інформаційні технології Змінюють форми навчання та види діяльності Організовують інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок Розширюють ілюстративність уроку Подають історичні відомості про вчених Дають змогу здійснювати роботу в малих групах Полегшують підготовку уроку Забезпечують міжпредметні зв'язки Мультимедійні презентації Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru

Слайд 13

Охотник Г. Г. Okhotnik-Galina@yandex.ru Процес організації навчання школярів з використання ІКТ дозволяє: ефективно вирішувати проблему наочності навчання індивідуалізувати процес навчання за рахунок наявності різнорівневих завдань самостійно аналізувати і виправляти допущені помилки здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність зробити цей процес цікавим

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Фізика