X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Міжнародна торгівля як вид співробітництва

Завантажити презентацію

Міжнародна торгівля як вид співробітництва

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міжнародна торгівля як вид співробітництва Вчитель: Биков Дмитро Якимович

Слайд 2

План 1. Поняття міжнародна торгівля, її визначення, мета. 2. Фактори, що обумовлюють зростання обсягів міжнародної торгівлі. 3. Особливості сучасного етапу розвитку МТ 4. Види міжнародної торгівлі.

Слайд 3

Міжнародна торгівля – історично перша форма МЕВ, що являє собою обмін товарами та послугами між державно оформленими національними господарствами Зовнішня торгівля – це торгівля однієї країни з іншими, яка складається з оплачуваного вивезення (експорту) та ввезення (імпорту) товарів та послуг

Слайд 4

2. Фактори, що обумовлюють зростання обсягів міжнародної торгівлі Розвиток МПП, інтернаціоналізація виробництва; Активна діяльність ТНК на світовому ринку; НТР, яка сприяла оновленню капіталу і виникненню нових галузей промисловості; Лібералізація міжнародної торгівлі (в країнах, де діє режим найбільшого сприяння середній митний тариф знизився з 14,1% у 1995р. до 9,4% у 2007р. ); Розвиток торгово-економічної інтеграції (створення ВЕЗ, торговельних союзів); Здобуття політичної незалежності колишніми колоніальними країнами.

Слайд 5

3. Особливості сучасного етапу розвитку МТ Інтелектуалізація міжнародної торгівлі (частка високотехнологічної продукції в експорті США, Швейцарії, Японії – понад 20%, Німеччини, Франції – понад 15%); Збільшення питомої ваги готових виробів та напівфабрикатів і відповідно зменшення частки сировинних та продовольчих товарів ; Інтенсифікація обміну продукцією інтелектуальної власності: ліцензії, ноу-хау, інжинірингові послуги; Експорт/імпорт послуг виокремився в найбільш динамічно зростаючий сектор економіки; Посилення конкуренції між країнами.

Слайд 6

Різновиди послуг: Транспортні послуги; Туризм; Інші комерційні послуги: 3.1. Комунікаційні послуги: 3.2. Будівництво; 3.3. Страхові послуги; 3.4. Фінансові послуги; 3.5. Комп’ютерні та інформаційні послуги; 3.6. Роялті та ліцензійні платежі; 3.7. Інші бізнес-послуги; 3.8. Особисті, культурні послуги, відпочинок

Слайд 7

4. Види міжнародної торгівлі:

Слайд 8

Вправа на фокус уваги Що таке валюта? Як країни в процесі співробітництва розраховуються за поставлені товари та послуги? Які валюти називають конвертованими, а які – ні? Що таке кошик валют?

Слайд 9

Завдання для закріплення нової теми З якими країнами співпрацює Україна? Які товари найбільше купує Україна, а які продає за кордон? Які організації регулюють та слідкують за міжнародною торгівлею?

Слайд 10

Цікаві факти: У 2007 році торгівля послугами складала, територіально: 48% у межах Європи, 24% - Азія, 15% - Північна Америка; Країнами, що найбільше надають послуги є США, Великобританія, Німеччина, Україна на 40 місці (із 49 країн); країнами, що найбільше отримують послуги є ті самі (США, Великобританія, Німеччина), Україна не входить у ТОП-40 таких держав

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка