X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
4ий цикл: Підтримка розвитку бізнесу

Завантажити презентацію

4ий цикл: Підтримка розвитку бізнесу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* Семінари для працівників посередницьких організацій (Діяльн. 1.3) 4ий цикл: Підтримка розвитку бізнесу (Полтава, Сімферополь, Київ – квітень 2011 року) Васіліс Васілатос, короткостроковий експерт Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 2

* Мета семінару На цьому семінарі ми обговоримо такі питання: Як підтримувати: - встановлення зв'язків та партнерство? - розвиток бізнесу на міжнародному рівні? - комерційний розвиток інноваційних фірм та продукції? Яка роль належить бізнес-організаціям, що підтримують інноваційні підприємства? Крім того, ми розглянемо способи вирішення таких питань: - ідеї, практики та приклади розвитку бізнесу; - залучення коштів для інноваційного бізнесу і ведення переговорів з потенційними інвесторами; Також будуть запропоновані деякі конкретні методи/інструменти. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 3

* Зміст 1. Вступ та обґрунтування. 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні. 3. Встановлення зв'язків та підтримка партнерства. 4. Підтримка розвитку міжнародного бізнесу. 5. Цінність бізнесу та його фінансування. 6. Інноваційні інструменти для організацій з підтримки бізнесу, що сприятимуть бізнес-розвитку інноваційних фірм та продукції – приклади. 7. Ідеї та практика комерційного розвитку для організацій з підтримки бізнесу – приклади. 8. Залучення коштів для інноваційного бізнесу – Пошук коштів та створення нового підприємства. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 4

* 1. Вступ та обґрунтування (1/4) Ідея: Заохочення компанії можливостями реалізації її інновацій на нових ринках. Ключове питання – маркетинг інновацій. Іншими словами: Валоризація результатів науково-дослідної діяльності + спільні пропозиції => Комерційний розвиток. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 5

* 1. Вступ та обґрунтування (2/4) Інноваційна система/структура/ середовище Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 6

* 1. Вступ та обґрунтування (3/4) Ключові процеси в інноваційній системі/ структурі/ середовищі Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 7

* 1. Вступ та обґрунтування (4/4) Головна ідея Процес, який підтримуватиме розвиток проектів співпраці. Підтримка валоризації пропозицій, виникла завдяки таким проектам: представляти або брати участь у роботі науково-дослідних центрів, інноваційних компаній, незалежно від того чи вони щойно створені, чи досягнули валоризації своїх проектів, послуг та продукції тощо. Враховувати інтернаціоналізацію з моменту створення інноваційного проекту Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 8

* 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні (1/5) 2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг? Проведені заходи зазвичай нечітко зорієнтовані, мало підготовлені і не оцінюється їх результативність/вплив: – поява компаній на великих міжнародних виставках дозволяє зібрати багато бізнес-карток та виявити зацікавленість, але є малоефективною з точки зору взаємодії з партнерами та клієнтами. – це не на користь ані організаціям з підтримки бізнесу, як інноваційному середовищу/структурі або їх членам, ані організаціям, котрі обслуговують клієнтів. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 9

* 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні (2/5) 2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг (продовж.)? Для подолання такої неефективної діяльності слід підняти три важливих питання на рівні керівництва організацій з підтримки бізнесу: Об'єм роботи: Колективні дії (ціла група компаній з обслуговування клієнтів) у порівнянні з обмеженими колективними діями (підгрупа клієнтів). Вибір відповідної методики для клієнтів організацій з підтримки бізнесу. Види робіт: Встановлення зв'язків або стимулювання технічного та комерційного партнерства. Вибір відповідних заходів з урахувань потреб та очікувань клієнтів. Інструменти і методи: підготовка, здійснення та оцінка (ефективності проведених заходів). Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 10

* 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні (3/5) 2.2 Яких дій очікувати від організацій з підтримки бізнесу? Існує два варіанти, які можуть бути застосовані: – попередня комерціалізація – комерційний розвиток: встановлення зв'язків та пошук партнерів; – попереднє підтвердження ринків експорту для інноваційних компаній: встановлення зв'язків з іноземними суб'єктами інноваційної діяльності і попередня конфігурація потенційних відносин. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 11

* 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні (4/5) 2.3 Логіка ланцюга створення вартості Ланцюг створення вартості сектора — потужний інструмент, що ілюструє повну оцінку зв'язків між окремими ланцюгами створення вартості постачальників та клієнтів. - Розробник = постачальник технологій: - інтегратори пропонують інтегровані технології в конкретну продукцію / пропозицію для дистриб'юторів; дистриб'ютор виводить пропозицію на ринок; розробник зазвичай не дуже добре розуміє специфіку ринку. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 12

* 2. Пошук інноваційного бізнес-розвитку на посередницькому рівні (5/5) 2.3 Логіка ланцюга створення вартості (продовж.) ОПБ можуть надавати допомогу в ідентифікації (на основі досліджень, відстеження ринку, аналізу тощо) інноваційних потреб (на рівні ринку). Ця допомога надається в якості можливостей для різних клієнтів організацій з підтримки бізнесу для визначення потенціалу їх позиціонування в рамках ланцюга створення вартості. Втілення такого позиціонування має вирішальне значення і повинно бути зроблене правильно: - розробник = Постачальник технологій; - інтегратори пропонують інтегровані технології в конкретну продукцію / пропозицію для дистриб'юторів; Дистриб'ютор виводить пропозицію на ринок. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 13

* 3. Встановлення зв'язків та підтримка партнерства (1/5) 3.1 Процес: Після того як можливості виявлено і потенціал позиціонування визначено, потрібно вжити необхідних заходів, а саме: встановлення зв'язків для допомоги клієнтам під час пошуку відповідних партнерів (розробники, інтегратори та/чи дистриб'ютори) в рамках одного ланцюга створення вартості. З часом організації з підтримки бізнесу мають вийти за межі визначення потреб/можливостей і бути готовими підтримувати ці дії і навіть спиратися на них у майбутньому. Ось чому ОПБ і клієнти мають бути уважні в виявленні можливостей і пошуку короткострокових цілей для створення історії успіху. Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні

Слайд 14

* 3. Встановлення зв'язків та підтримка партнерства (2/5) 3.2 Процес визначення партнерів Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні