X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Біологія та хімія

Завантажити презентацію

Біологія та хімія

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЗНО з БІОЛОГІЇ І ХІМІЇ

Слайд 2

Зовнішнє незалежне оцінювання з біології і хімії дає можливість: моніторингу якості біологічної і хімічної освіти коригування методів та засобів навчання біології і хімії коригування змісту і наповненості шкільного курсу біології і хімії аналізу окремих тем шкільного курсу біології і хімії, яки потребують більшої уваги при їх вивченні

Слайд 3

Мета: проаналізувати результати і перспективи зовнішнього незалежного оцінювання з біології і хімії в контексті підвищення якості шкільної освіти Завдання: розглянути аналітичні матеріали за підсумками ЗНО-2011 з біології і хімії та обговорити особливості проведення ЗНО-2012; визначити основні вимоги до рівня підготовки учасників ЗНО з біології і хімії у 2012 році на підставі затверджених програм та загальної характеристики тестів; надати методичні і практичні рекомендації з питань підготовки учнів до проходження ЗНО з біології і хімії у 2012 році

Слайд 4

ЗНО 2011 Зовнішнє незалежне оцінювання в 2011 р. відбулося у повній відповідності з обсягом та термінами, визначеними Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, з чітким дотриманням всіма його учасниками відповідних нормативно-правових та процедурних вимог і норм. Загалом для проходження зовнішнього незалежного оцінювання цього року було зареєстровано 257 322 особи, які виявили бажання скласти 977 240 тестів.

Слайд 5

ЗНО 2011 Інформацію про зміни до специфікацій тестів з окремих предметів було розміщено на сайті Українського центру оцінювання якості освіти. Можливість виконувати завдання такого типу було надано абітурієнтам під час пробного тестування, що відбулося 2 та 9 квітня (за два місяці до проведення основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання). Усього в пробному тестуванні взяли участь 129 100 осіб, тобто більше половини учасників зовнішнього незалежного оцінювання.

Слайд 6

ЗНО 2011 За підсумками зовнішнього незалежного оцінювання сформовано базу даних, яку можна використовувати в процесі аналітичного порівняння показників роботи навчальних закладів, випускники яких брали участь у тестуванні; ефективності освітніх систем окремих регіонів та адміністративно-територіальних утворень.

Слайд 7

ЗНО з біології 2011 Було проведено 14 червня 2011 р. У тестуванні з біології взяли участь 88 248 осіб (85,6 % від загальної кількості зареєстрованих). Харківська область – 4378 учасників (минулий рік – 6634) Сумська область – 3033 учасник (минулий рік – 4201) Полтавська область – 3563 учасників (минулий рік – 4601)

Слайд 8

Зміни до специфікацій тестів у 2011 році У тести з біології у 2011 році на основі аналізу статистичних показників результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2010 р. та рекомендацій міжнародних експертів працівниками Українського центру оцінювання якості освіти було внесено зміни до специфікацій тестів, а саме: здійснено перерозподіл завдань за змістовими лініями; змінено співвідношення різних типів тестових завдань; введено нову форму тестових завдань

Слайд 9

Основна увага під час розробки тестових завдань спрямовувалася на: відповідність завдань Програмі зовнішнього незалежного оцінювання; забезпечення змістової валідності тестів; збільшення кількості завдань, що потребують від учасників тестування не лише простого відтворення знань, а й уміння застосовувати знання, здійснювати аналіз і синтез; поповнення банка тестових завдань достатньою кількістю завдань різних форм

Слайд 10

Тест містив 60 завдань різних форм. Завдання 1–50 з вибором однієї правильної відповіді. За виконання завдання цієї форми учасник отримує 1 бал. Якщо вказано неправильну відповідь, – 0 балів. Завдання 51–56 на встановлення відповідності (утворення логічних пар). За кожну правильно визначену логічну пару можна отримати 1 бал. Максимальна кількість балів за правильно виконане завдання – 4 бали. Завдання 57–58 на встановлення правильної послідовності. За виконання такого завдання можна отримати 0, 1 або 2 бали. Завдання 59–60 відкритої форми з короткою відповіддю. Максимальна кількість балів, яку можна отримати, виконавши правильно всі завдання тесту з біології – 84.

Слайд 11

Розподіл завдань відповідно до розділів програми

Слайд 12

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари). Завдання на встановлення правильної послідовності. Завдання відкритої форми.

Слайд 13

Співвідношення кількісних характеристик завдань

Слайд 14

Статистичні характеристики результатів тестування з біології *Отримали 2 учасника

Слайд 15

Характеристики тестових завдань Валідність – показує, що оцінює тестове завдання і наскільки добре воно це робить. Об’єктивність – незалежність оцінювання від того, хто визначає результат Надійність – кожне тестове завдання має сприяти виявленню різниці між слабкими та сильними учнями.

Слайд 16

Характеристики тестових завдань Складність (P-value) – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання даного завдання до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у процентах. Кореляція – узгодженість результату за виконання тестового завдання з результатом виконання тесту в цілому. Значення кореляції належить інтервалові [-1, 1]. Чим більше значення кореляції, тим завдання краще.

Слайд 17

Характеристика тестових завдань за коефіцієнтом складності Інтервал коефіцієнта складності (%) Характеристика завдань Понад 80 Дуже легкі 60-79 Легкі 40-59 Оптимальні 20-39 Складні 19 і нижче Дуже складні

Слайд 18

Характеристики тестових завдань Дискримінативність – характеризує здатність тестового завдання відділяти учасників тестування з різним рівнем навчальних досягнень. Дискримінативність завдання визначають як різницю складності завдання для сильної і слабкої груп

Слайд 19

Характеристики тестових завдань. Дискримінативність. Інтервал значення Характеристика завдання 41-100% дуже хороша 31-40% хороша 21-30% середня 11-20% низька 10% і менше дуже низька

Слайд 20

Розподіл тестових завдань із біології за складністю.

Слайд 21

Розподіл тестових завдань із біології за розподільною здатністю

Слайд 22

Результати зовнішнього незалежного оцінювання в тестових балах і за шкалою 100– 200 балів

Слайд 23

Результати зовнішнього незалежного оцінювання в тестових балах і за шкалою 100– 200 балів

Слайд 24

Кількість отриманих Українським центром оцінювання якості освіти апеляційних звернень українська мова і література – 1172 (0,52 % від загальної кількості тестувань із цього предмета); англійська мова – 510 (0,81 %); німецька мова – 22 (0,83 %); французька мова – 4 (0,51 %); іспанська мова – 5 (3,01 %); російська мова – 9 (0,26 %); математика – 216 (0,15 %); історія України – 610 (0,38 %); біологія – 223 (0,25 %); географія – 117 (0,15%); фізика – 56 (0,12 %); хімія – 69 (0,22 %).

Слайд 25

Харківська область Біологія   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 11,5% 39,3% 42,3% 6,9% 2009 рік 9,1% 38,9% 45,2% 6,8% 2010 рік 8,6% 39,3% 46,0% 6,1% 2011 рік 10,5% 41,5% 42,6% 5,4%

Слайд 26

Харківська область Біологія

Слайд 27

Сумська область Біологія   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 9,2% 36,5% 46,6% 7,7% 2009 рік 7,8% 39,4% 45,9% 6,9% 2010 рік 6,8% 37,0% 49,9% 6,3% 2011 рік 9,0% 40,4% 44,8% 5,8%

Слайд 28

Сумська область Біологія

Слайд 29

Полтавська область Біологія   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 8,1% 37,0% 48,3% 6,6% 2009 рік 8,8% 38,5% 45,8% 6,9% 2010 рік 8,1% 36,5% 48,7% 6,7% 2011 рік 8,4% 39,8% 45,0% 6,8%

Слайд 30

Полтавська область Біологія

Слайд 31

Кількість школярів, що набрали 200 балів Харківська область Полтавська область Сумська область 2008 рік 3 2 5 2009 рік 2 0 1 2010 рік 6 2 0 2011 рік 2 1 3

Слайд 32

Кількість школярів (у %) які отримали менше 124 балів Харківська область Полтавська область Сумська область По областях 10, 53% 8,36% 8,97% Середня по Україні 9,58% Максимальна по Україні 15,79% Мінімальна по Україні 6,3%

Слайд 33

Кількість школярів (у %) які отримали 180 і більше балів Харківська область Полтавська область Сумська область По областях 5,41% 6,88% 5,8% Середня по Україні 7,5% Максимальна по Україні 13,56 % Мінімальна по Україні 5,01%

Слайд 34

Вибір мови для складання тестів з біології Харківська область Полтавська область Сумська область Українська 3978 3981 3445 Російська 1263 86 132

Слайд 35

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 36

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 37

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 38

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 39

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 40

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 41

Аналіз тестів, що виявилися складними

Слайд 42

Рекомендації щодо підготовки до виконання складних тестових завдань Звернути увагу на вивчення таких тем: Клітина – структурно-функціональна одиниця живих організмів. Етапи енергетичного обміну вуглеводів. Синтез білків. Рослини. Формування первинного і вторинного ендосперму (з урахуванням подвійного запліднення). Біологія людини. Будова м'язів. Внутрішнє середовище організму. Фізіологічний розчин. Основи екології. Форми симбіозу (з прикладами). Екологічна піраміда (рішення задач).

Слайд 43

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 44

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 45

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 46

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 47

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 48

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 49

Аналіз тестів, що виявилися дуже легкими

Слайд 50

Аналіз тестів, що виявилися легкими

Слайд 51

Аналіз опанування певних тем курсу біології

Слайд 52

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 53

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 54

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 55

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 56

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 57

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 58

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 59

Рекомендації до вивчення тем “Біологія – наука про живу природу ”, “Хімічний стан живих організмів”, “Будова і життєдіяльність клітин”. Звернути увагу на: різноманітність біологічних наук, їх назви и напрямки розвитку; будову і функції клітинних органел; будову і функції формених елементів крові, склад плазми крові, її властивості; процеси мітозу і мейозу світлову і темнову фазу фотосинтезу; генетичний код, процеси синтезу білка; етапи енергетичного обміну

Слайд 60

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 61

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 62

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 63

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 64

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 65

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 66

Рекомендації до вивчення тем “Неклітинні форми життя”, “Прокаріоти”, “Рослини”, “Гриби”. Звернути увагу на: бактеріальні і вірусні хвороби; біологічні властивості грибів; особливості різних відділів водоростей; життєві цикли рослин (чергування статевого і нестатевого поколінь); будову рослинних тканин; характеристики родин квіткових рослин; будову і функції вегетативних і генеративних органів рослин

Слайд 67

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 68

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 69

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 70

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 71

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 72

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 73

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 74

Рекомендації до вивчення теми “Тварини” Звернути увагу на: особливості одноклітинних тварин (приклади); паразитичних червів, їх життєві цикли (приклади); особливості комах, вивчення комах з повним і неповним перетворенням (приклади); відмінності кісткових і хрящових риб; особливості тварин суходолу; пристосування птахів до польоту (приклади); класифікацію тварин

Слайд 75

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 76

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 77

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 78

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 79

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 80

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 81

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 82

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 83

Рекомендації до вивчення теми “Біологія людини” Звернути увагу на: будову і функції м'язів; особливості будови серця, роботу серця, серцевий цикл; склад крові (плазма крові, її особливості); взаємозв'язок між структурою і функцією органів; будову і функції ендокринної системи; похідні структури шкіри; групи крові; особливості надання першої домедичної допомоги

Слайд 84

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 85

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 86

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 87

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 88

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 89

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 90

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 91

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 92

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 93

Рекомендації до вивчення тем «Спадковість і мінливість організмів ”, “Основи екології “, “Людина і біосфера”, “Еволюційне вчення”, “Історичний розвиток органічного світу» Звернути увагу на: ланцюги живлення, трофічні рівні, правило екологічної піраміди; перетворення енергії в екосистемах; поняття продуценти, консументи, редуценти (приклади); кругообіг елементів і речовин (приклади), потоки енергії в біосфері; процеси онтогенезу; докази еволюції (приклади); процеси первинної і вторинної сукцесії

Слайд 94

Висновки за результатами ЗНО-2011 з біології Найбільш складними виявилися такі теми шкільного курсу біології “Клітина – структурно-функціональна одиниця живих організмів”, “Обмін речовин і перетворення енергії у організмі”, “Біологія людини”, “Основи екології”. Найбільш складними виявилися тестові завдання, які перевіряють вміння: виявляти і обґрунтовувати причинно-наслідкові зв'язки у біологічних системах аналізувати особливості біологічних об'єктів і явищ використовувати принципи структури та функціонування біологічних систем для рішення біологічних задач

Слайд 95

ЗНО-2012 з біології

Слайд 96

Програма зовнішнього незалежного оцінювання з біології Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології 2012 розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів: Біологія, 7-11 класи (К.: Перун, 2005) та Біологія, 10-11 класи (Тернопіль, Мандрівець, 2011).

Слайд 97

Завданням зовнішнього незалежного оцінювання з біології є: перевірити відповідність знань та умінь учнів програмним вимогам; виявити рівень навчальних досягнень учнів; оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів до подальшого навчання у вищих навчальних закладах.

Слайд 98

Зміст програми зовнішнього незалежного оцінювання Зміст програми зовнішнього незалежного оцінювання структурований за рівнями організації життя й складається з Вступу та розділів: «Молекулярний рівень організації життя», «Клітинний рівень організації життя», «Неклітинні форми життя», «Організмовий рівень організації життя», «Надорганізмові рівні організації життя», «Історичний розвиток органічного світу», які в свою чергу розподілено на теми. В кожній темі визначено обсяг вимог до знань та предметних умінь учасників зовнішнього незалежного оцінювання з біології.

Слайд 99

Вимоги програми Учасник зовнішнього незалежного оцінювання повинен вміти: характеризувати основні біологічні поняття, закономірності, закони та теорії, біологічні явища і процеси; оперувати поняттями, за потреби пояснення процесів та явищ живої природи, підтверджуючи прикладами з життя та діяльності людини, охорони здоров’я, досягнень біологічної науки; порівнювати процеси життєдіяльності на різних рівнях організації, (молекулярному, клітинному, організмовому, популяційно-видовому, екосистемному, біосферному) та виявляти взаємозв’язки між ними; встановлювати причинно-наслідкові, функціональні, структурні зв’язки та закономірності у живій природі, класифікувати об’єкти; виявляти наслідки впливу шкідливих звичок на організм; застосовувати біологічні знання для аналізу ситуацій, що виникають у різних сферах життя; виконувати розрахунки із використанням математичного апарату; застосовувати набуті знання при аналізі біологічної інформації, представленої в різних формах (графічній, табличній, текстовій); обґрунтовувати висновки.

Слайд 100

На що слід звернути увагу при підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання з біології 2012 принципи структури та функціонування біологічних систем, їх індивідуальний та історичний розвиток, взаємозв'язок між організмами та середовищем; особливості будови та процесів життєдіяльності вірусів, прокаріот, грибів, рослин, тварин і людини; порівняння біологічних об'єктів, явищ і процесів; виявлення і обґрунтовування причинно-наслідкових зв'язків у біологічних системах; пояснення біологічних явищ і процесів, загальних властивостей живих систем та перспектив розвитку біосфери.

Слайд 101

Загальні методичні поради щодо організації підготовки до тестування з біології 2012 Для успішного проходження тестування необхідно формування таких умінь як: вміння працювати з тестами різних форм і різного рівня складності; вміння складати тести за конкретними текстами шкільних підручників; вміння давати розгорнуті письмові відповіді на різноманітні запитання; вміння давати розгорнуті усні відповіді на різноманітні запитання;

Слайд 102

ЗНО з хімії 2011 Зовнішнє незалежне оцінювання з хімії було проведено 14 червня 2011 р. У ньому взяли участь 31078 осіб (81,4 % від загальної кількості зареєстрованих). На виконання тестових завдань було відведено 150 хвилин. Харківська область – 1883 учасника Сумська область – 890 учасників Полтавська область – 991 учасник

Слайд 103

Характеристика тесту Тест містив завдання різних форм: з вибором однієї правильної відповіді; на встановлення правильної відповідності (логічні пари); на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Максимальна кількість балів, яку можна було отримати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з хімії, – 95.

Слайд 104

Кількісний розподіл завдань тесту за змістовими блоками

Слайд 105

Розподіл завдань за формами

Слайд 106

Розподіл тестових завдань із хімії за складністю.

Слайд 107

Розподіл тестових завдань із хімії за розподільною здатністю.

Слайд 108

Статистичні характеристики результатів тестування з хімії

Слайд 109

Кількість отриманих Українським центром оцінювання якості освіти апеляційних звернень українська мова і література – 1172 (0,52 % від загальної кількості тестувань із цього предмета); англійська мова – 510 (0,81 %); німецька мова – 22 (0,83 %); французька мова – 4 (0,51 %); іспанська мова – 5 (3,01 %); російська мова – 9 (0,26 %); математика – 216 (0,15 %); історія України – 610 (0,38 %); біологія – 223 (0,25 %); географія – 117 (0,15%); фізика – 56 (0,12 %); хімія – 69 (0,22 %).

Слайд 110

Розподіл результатів зовнішнього незалежного оцінювання з хімії.

Слайд 111

Розподіл учасників за кількістю набраних балів (за 100– 200-бальною шкалою оцінювання).

Слайд 112

Харківська область   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 13,7% 45,2% 36,4% 4,7% 2009 рік 10,9% 44,3% 38,8% 6,0% 2010 рік 12,1% 43,3% 38,1% 6,5% 2011 рік 13,3% 47,3% 35,0% 4,4%

Слайд 113

Харківська область

Слайд 114

Сумська область   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 9,5% 39,5% 43,6% 7,4% 2009 рік 6,5% 43,7% 41,8% 8,0% 2010 рік 7,6% 38,0% 45,5% 8,9% 2011 рік 10,3% 43,6% 41,3% 4,8%

Слайд 115

Сумська область

Слайд 116

Полтавська область   менше 124 балів 124-150 балів 150,5-179,5 балів 180-200 балів 2008 рік 11,1% 43,1% 39,8% 6,0% 2009 рік 10,5% 41,3% 40,2% 8,0% 2010 рік 10,7% 41,7% 41,0% 6,6% 2011 рік 11,6% 44,4% 39,9% 4,1%

Слайд 117

Полтавська область

Слайд 118

Кількість школярів, що набрали 200 балів Харківська область Полтавська область Сумська область 2011 рік 2 0 0

Слайд 119

Кількість школярів (у %) які отримали 180 і більше балів Харківська область Полтавська область Сумська область По областях 4,41% 4,14% 4,83% Середня по Україні 7,73% Максимальна по Україні 15,46% Мінімальна по Україні 4,14%

Слайд 120

Кількість школярів (у %) які отримали менше 124 балів Харківська область Полтавська область Сумська область По областях 13,33% 11,6% 10,34 Середня по Україні 10,34% Максимальна по Україні 14,31% Мінімальна по Україні 4,1%

Слайд 121

Вибір мови для складання тестів з хімії Харківська область Полтавська область Сумська область Українська 1680 1274 1136 Російська 718 48 59

Слайд 122

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 123

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 124

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 125

Аналіз тестів, що виявилися дуже складними

Слайд 126

Аналіз тестів, що виявилися складними

Слайд 127

Аналіз тестів, що виявилися складними

Слайд 128

Рекомендації щодо підготовки до виконання складних тестових завдань Звернути увагу на: застосування знань про речовини і хімічні елементи

Слайд 129

Аналіз тестів, що виявилися легкими

Слайд 130

Аналіз тестів, що виявилися легкими

Слайд 131

Аналіз тестів, що виявилися легкими

Слайд 132

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 133

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 134

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 135

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 136

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 137

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 138

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 139

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 140

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 141

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 142

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 143

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 144

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 145

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 146

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 147

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 148

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 149

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 150

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 151

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 152

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 153

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 154

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 155

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 156

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 157

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 158

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 159

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 160

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 161

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 162

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 163

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 164

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 165

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 166

Аналіз опанування певних тем шкільного курсу

Слайд 167

ЗНО-2012 з хімії

Слайд 168

Зовнішнє незалежне оцінювання з хімії — спосіб перевірки: знання учнями найважливіших законів і теорій хімії; володіння хімічною мовою, вміння користуватися назвами і символами хімічних елементів, назвами простих і складних речовин; вміння складати хімічні формули і рівняння хімічних реакцій, розв'язувати розрахункові та експериментальні задачі; розуміння зв'язку між складом, будовою, фізичними і хімічними властивостями речовин, способами їх добування, галузями застосування; знань про найважливіші природні та штучні речовини, їх будову, способи добування та галузі застосування; розуміння наукових основ певних хімічних виробництв; обізнаності з деякими екологічними проблемами, пов'язаними з хімією; розуміння ролі хімії у розв'язанні глобальних проблем людства.

Слайд 169

Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р Програму для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р. розроблено на основі чинних навчальних програм з хімії для 7—9 класів (К.: Ірпінь: Перун, 2005) та 10—11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Тернопіль: Мандрівець, 2011), електронні версії яких розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту (www.mon.gov.ua).

Слайд 170

Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії орієнтується на досягнення державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому важливе не лише засвоєння учнями хімічних понять, законів, теорій, а й осмислене використання ними знань, формулювання оцінних суджень, виявлення власної позиції у різних життєвих ситуаціях.

Слайд 171

Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р Матеріал програми для проведення зовнішнього незалежного оцінювання розподілено на чотири тематичні блоки: «Загальна хімія», «Неорганічна хімія», «Органічна хімія», «Обчислення в хімії», які в свою чергу розподілено за розділами і темами. У кожному розділі перелічено знання, якими мають володіти учасники зовнішнього незалежного оцінювання.

Слайд 172

Програма для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р У програмі для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з хімії у 2012 р. використано номенклатуру хімічних елементів і речовин, а також термінологію, які відповідають ДСТУ 2439-94: Елементи хiмiчнi, речовини простi. Термiни та визначення. — К., Держспоживстандарт України — 1994. Цього стандарту буде дотримано і в завданнях тесту з хімії.

Слайд 173

Контакти Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти: м. Харків, площа Свободи, 6 Телефон науково-методичного відділу 0(57) 705-39-10 Наш сайт: www.zno-kharkiv.org.ua

Слайд 174

Слайд 175

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання