Значення гри як методу навчання на уроках історії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі…” А.С.Макаренко .
Основні вимоги: - врахувувати вікові, психічні та фізичні особливості дітей при виборі теми і форми; -дотримуватись принципу доступності; -враховувати рівень зацікавленості дітей щодо обраної теми; - створити умови для розвитку інтелектуальних, розумових, творчих здібностей дітей; - залучити до роботи всіх дітей; - застосовувати різні форми і види ігрової діяльності.
Для дітей гра – це не тільки розвага, а й праця, яка вимагає певних труднощів, потребує реалізації своїх здібностей. Навчальна гра дозволяє досягти низки важливих цілей: 1).Дидактичних (формування й застосування нових ЗУН, розширення кругозору тощо); 2).Розвиваючих (розвиток пам’яті, мови, розумових процесів – аналізу, співставлення, творчих здібностей). 3).Виховних (виховання самостійності, колективізму, відповідальності, волі, навичок співробітництва та ін).
Гра – складне, багатогранне явище, яке дуже важко однозначно трактувати, а тим більше – класифікувати. На сьогодні існує безліч класифікацій ігор за різними ознаками.
Рольова гра Це маленька вистава,яка розігрується учнями.Її мета-наочно уявити,побачити оживити обставини або події,знайомі учням.
Ділова гра Імітація в грі реального процесу за допомогою моделі. Наявність спільної ігрової мети Використання гнучкого маштабу часу .
Ігри-загадки. З цим князем вже знайомі ми, Про нього слава між людьми. Він землі батьківські з’єднав, Від ворогів обороняв, Бо мав він надзвичайну силу. І звали князя всі (Данило).
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Схожі презентації
Категорії