X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДИТИНИ ПОРАДИ БАТЬКАМ

Завантажити презентацію

РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДИТИНИ ПОРАДИ БАТЬКАМ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДИТИНИ ПОРАДИ БАТЬКАМ вчитель-логопед Михайлова Інна Василівна ДНЗ № 12 м.Умань

Слайд 2

Домашня логопедія На ваших очах росте і змінюється ваша дитина. Кожному з вас хочеться, щоб малюк виріс здоровим, кмітливим, допитливим, гарним і цікавим співрозмовником. Для цього зовсім не обов'язково примушувати дитину щоденно сидіти за столом і вперто вчитись. Краще запропонуйте їй пограти разом з вами. Грайте з дитиною, починаючи з самого раннього віку, і результати не примусять вас довго чекати. Ви помітите, що малюк полюбить слухати, а згодом і самостійно придумувати історії, відгадувати загадки, запам'ятовувати вірші, чітко промовляти скоромовки. Використовуючи багатоваріантні ігри з мов леннєвими завданнями, у малюка значно покращиться загальний розвиток мовлення. Формування звукової культури мовлення, збагачення словникового запасу, уточнення граматичної сторони мовлення, розвиток зв'язного мовлення стануть результатом тих корисних годин, які ви приємно провели, граючись з дитиною.

Слайд 3

Дитина від народження до 1 року Період становлення мовлення дитини Найважливіше – спілкування з дорослими: батьками та родичами. У цьому віці ігри мають бути спрямовані на розвиток уваги. Завдяки наступним іграм ви вчите свого малюка відчувати ритм. Ігри: “Ладу-ладусі”, “Гулі-гулі”, “Тосі-тосі”, “Баран-баран, буц!”, “Сорока-ворона”, “Сорока-ворона”, “Печу-печу хлібчик” та ін.

Слайд 4

*Дитина плескає в долоні Ладу-ладусі, Де були? В бабусі. А що їли? Кашку. А що пили? Бражку. А що на закуску? Хлібчик та капустку. *Дитина плескає в долоні Тосі-тосі, гуси – в горосі, Кізка в капусті, Галя – на грушці.

Слайд 5

*Дитина піднімає ручки і кладе їх на голівку Гулі-гулі полетіли, На голівку сіли.

Слайд 6

Дитина від 1 до 3 років Засвоєння звукової, лексичної(словесної) та граматичної будови рідної мови. МЕТА: розвиток словникового запасу Ігри: “Один-багато”, “Чарівна паличка”, “Хто це?” Тексти для читання: “ Курочка ряба”, “Колобок”, “Руквичка”. Віршики: “Падав сніг на поріг”, “ А я у гай ходила”, “Котик” та ін.

Слайд 7

ГРА “Один-багато” Мета: вправляти в утворення слів на позначення групи однорідних предметів Запропонуйте малюку знайти малюнки, де зображено один предмет, а потім, де їх багато. Н-д: яблуко-яблука, гриб – гриби, машинка-машинки. Якщо потрібних малюнків немає, можна використати предмети: кубики, м'ячики, ляльки, тарілки, чашки, ложки та ін. Ускладнення вправи: запропонуйте дитині знаходити і показувати то один, то багато предметів різних груп. Н-д: Де яблуко? Покажи яблука? Ще через деякий час запропонуйте дитини самостійно називати один і кілька предметів.

Слайд 8

ГРА “Чарівна паличка” Мета: вправляти в утворення слів, які звучать лагідно. Готуючись до гри заздалегідь приготуйте “чарівну паличку” (нею може стати олівець чи фломастер). Дорослий вказує “чарівною паличкою” на предмет, називає його, потім передає паличку дитині. Малюк має назвати предмет лагідно: Н-д: чашка-чашечка, квітка – квіточка.

Слайд 9

ВІРШИКИ Падав сніг на поріг Падав сніг на поріг, Кіт зліпив собі пиріг. Поки смажив, поки пік, А пиріг водою стік. Кіт не знав, що на пиріг Треба тісто, а не сніг. Котик Скочив котик, Сів на плотик, Миє ротик і животик. Він миленький І чистенький, - Гарний Мурко Мій маленький. Марійка Підгірянка

Слайд 10

ВІРШИК А я у гай ходила А я угай ходила По квітку ось яку! А там дерева-люлі. І все отак зозулі: “Ку-ку!” Я зайчика зустріла, Дрімав він на горбку, Була б його спіймала, Зозуля ізлякала: “Ку-ку!” Павло Тичина

Слайд 11

Дитина від 3 до 5 років Відбувається суттєве зростання словника дитини Мета: максимум мовленнєвих ігор Це період, протягом якого в основному завершують формуватись звуковимовна та граматична сторони мовлення, відбувається суттєве зростання словника дитини. Але все ж таки у цьому віці всі діти говорять, ще не правильно: замінюють один звук на інший, або перекручують звуки при вимовлянні, або “ковтають” деякі звуки. Для розвитку правильної та чіткої звуковимови доцільно використовувати завдання для розвитку мовленнєвого апарату. Ці завдання допоможуть попередити порушення мовлення, або усунути тих мовленнєвих порушень, що вже існують: Вправи: “Жабки”, “Бублик”, “Гребінець”, “Змійка”, “Гойдалка”.

Слайд 12

ВПРАВИ *Рот трохи відкрити. Посміхнутись, губи розтягнути так, щоб було видно верхні зуби. Утримувати таке положення 10-15 сек. (поки дорослий читає віршик). Жабки Жабка їсти захотіла, Враз взялась вона за діло – Наловила аж сім мух, Тому й рада: Рот-до вух! Ю.Рібцун

Слайд 13

ВПРАВИ *Посміхнутись, закусити кінчик язика зубками. Рухати язиком вперед-назад, наче “причісуючи” зубами. Гребінець Язичок я зубками прикушу, Язичок я зубками “причешу”. Ну, а щоб волосячко розчесати, Справжній гребінець треба мати. Ю.Рібцун *Рот широко відкрити. Язик сильно висунути вперед, напружити, зробити вузьким. Почергово язиком тягнутись до підборіддя і ховати вглиб рота. (Виконувати у повільному темпі 15 раз, або поки дорослий прочитає вірш) Змійка Небо-земля, Небо-земля – Свій язик гойдаю я. Тож і ти часу не гай, Язичок свій погойдай. Та дивись, не лінись, Вгору-вниз, вгору-вниз! Ю.Рібцун

Слайд 14

Вправа “Гойдалка” * Висунути вузький язик. Тягнути кінчиком язика почергово то до носа, то до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Виконувати під лічбу 10-15 разів (або, поки дорослий дочитає віршик). Гойдалка Небо-земля, Небо-земля – Свій язик гойдаю я. Тож і ти часу не гай. Язичок свій погойдай. Та дивись, не лінись, Вгору-вниз, вгору-вниз!

Слайд 15

Ігри на розвиток дрібної моторики рук Артикуляційна моторика тісно пов'язана з дрібною моторикою рук: нанизування намистинок, застібання ґудзиків, шнурування, виконання аплікацій, малювання, розфарбовування, ліплення – все це допоможе дошкільнику розвинути дрібні м'язи рук, підготує до опанування письмом та стимулюватиме його мовленнєвий розвиток. Вправи: “Моя сім”я”, “Горішок”, “Йдуть дощі”.

Слайд 16

Вправи для розвитку дрібної моторики * Дитина по черзі загинає пальчики правої руки, потім так само на лівій руці. Моя сім”я Ось цей пальчик – мій дідусь (загнути великий) А ось цей – бабуся (загнути вказівний) Ось цей пальчик – мій татусь (загнути середній палець) А ось цей – матуся (загнути безіменний палець) А цей пальчик – я (загнути мізинчик) От і вся моя сім”я (потерти ручки)

Слайд 17

Вправи для розвитку дрібної моторики * Дитина розминає руками горішок, говорячи слова віршика. ГОРІШОК Цей горішок – фантазер, Він чудовий масажер. Візерунчастий бочок, Розминає кулачок. (дитина розминає ручки горіхом). Міцно ти його зіжми, Свою силу покажи. (дитина зжимає горішок однією рукою).

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота