X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Правовий тренінг «Захист прав споживачів»

Завантажити презентацію

Правовий тренінг «Захист прав споживачів»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

15 березня – Всесвітній день прав споживача.

Слайд 2

Основою для захисту прав споживачів є: Конституція України ст. 42: «Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів» Закон України «Про захист прав споживачів»

Слайд 3

Правова задача 1 Ви купили мобільний телефон, в комплект входили навушники. Через 4 місяці (гарантійний термін 1 рік) навушники перестали працювати. Ви звернулися в сервісний центр, за ремонт навушників з Вас потребували гроші, пояснюючи це тим, що гарантія поширюється тільки на основний виріб. Ваша думка на дану ситуацію

Слайд 4

Стаття 7. Гарантійні зобов'язання Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.

Слайд 5

Правова задача 2 У травні місяці Ви купили зимові чобітки. Одягли Ви ці чобітки перший раз 20 листопада, через 3 дні у них лопнула підошва. Ви звернулися в магазин з метою повернути взуття, але в магазині Вам сказали, що термін гарантії закінчився, тому вони Вам нічим допомогти не можуть. Ваша думка на дану ситуацію.

Слайд 6

Стаття 7. Гарантійні зобов'язання На сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Слайд 7

Постанова КМ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" ПЕРЕЛІК сезонних товарів, гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону Взуття зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня

Слайд 8

Правова задача 3 Ви купили мобільний телефон вартістю 1200 грн. Через 6 місяців він перестав працювати (гарантійний термін 1 рік). Ви приходите в магазин і наполягаєте на розірвання договору та на повернення сплачених Вами грошей. Продавець погоджується і, після висновку сервісного центру, повертає Вам гроші, але до Вашого здивуванню не 1200 грн., а 920грн. Ваша думка на дану ситуацію.

Слайд 9

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Слайд 10

Правова задача 4 Ви купили фотоапарат (гарантійний термін 24 місяці), через 2 місяці у Вас перестав працювати спалах. Ви звернулися в магазин з вимогою безкоштовно усунути цей недолік. Вам сказали, що на роботу необхідно тиждень. Але не через тиждень, не через два тижні, не через три тижні фотоапарат Вам не відремонтували. Які Ваші права в даному випадку?

Слайд 11

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Слайд 12

Постанова КМ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" ПЕРЕЛІК товарів, з яких утворюється обмінний фонд згідно з додатком N 2 Телевізори Мікрохвильові печі Магнітоли Кухонні машини Електропраски Морозильники Електроміксери Пральні машини Електросоковижималки Апарати телефонні, у тому числі мобільного зв'язку Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них Апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку Електрочайники Електрофени Електрокавоварки      

Слайд 13

Правова задача 5 Ви вирішили зробити ремонт в ванно кімнаті. Уклали договір з бригадою робочих, де були обумовлені терміни, з 15 березня по 15 квітня, і вартість виконуваних робіт, 1000 грн. Робочі працювали дуже повільно, приходили пізно, йшли рано. У підсумку роботу закінчили 28 квітня. Як Ви будите з ними розплачуватися?

Слайд 14

Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг) У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення. Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі. Виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії непереборної сили.  

Слайд 15

Правова задача 6 Ви купили дорогий светр. Прийшовши додому Ви зрозуміли, що він Вам абсолютно не підходить. Після довгих роздумів Ви вирішили повернути цей светр в магазин. Наступного дня Ви поїхали в магазин пояснили продавцю свою ситуацію (етикетка та чек збережені). Продавець відповів "Ні, треба було думати одразу". Ваша думка на дії продавця?

Слайд 16

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Слайд 17

Постанова КМ Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір корсетні товари , парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління, розчіски, гребенці та щітки масажні, сурдини (для духових музичних інструментів), скрипічні підборіддя, рукавички, тканини, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані видання, лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні, матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником), аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, вироби з натурального та штучного волосся (перуки), товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Слайд 18

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Юридична адреса: 49051, м. Дніпропетровськ, вул. Осіння, 4а Фактична адреса: 49051, м. Дніпропетровськ, вул. Осіння, 4а Телефон : (0562) 270935

Слайд 19

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота