Оволодіння ефективними педагогічними технологіями, впровадження нових технологій в навчально-виховний процес.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Науково-методична проблема Переяславського НВО Оволодіння ефективними педагогічними технологіями, впровадження нових технологій в навчально-виховний процес.
І етап – підготовчий ( 2010 -2011 н.р. ) Нарада при директорові: - педагогічний аналіз результатів навчально-виховного процесу в НВО та шляхи удосконалення його на основі впровадження наукових ідей та передового педагогічного досвіду; - роль шкільної бібліотеки у вирішенні науково-методичної проблеми навчального закладу. Моніторинг готовності до використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі навчального закладу. Вивчення особистісних рис і можливостей кожного вчителя та вихователя ( анкетування ). Визначення рівня готовності до роботи над науково-методичною проблемою ( анкетування ). Педагогічна рада “ Інноваційні технології: за і проти” Педагогічні читання “Технології навчання та виховання” Робота постійно діючого семінару “Використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі, їх вплив на розвиток творчості учнів”
ІІ етап – організаційно-моделюючий ( 2011 – 2012 н.р. ) Засідання методичної ради НВО “Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів та вихованців з метою розвитку творчої особистості”. Вивчення технології моделювання уроків з використанням елементів інноваційних технологій ( на засіданнях МК ). Педагогічний моніторинг оволодіння вчителями та вихователями сучасною методологією. Моделювання уроків з елементами інноваційних технологій ( на засіданнях методичних комісій та творчих груп ). Робота постійно діючого семінару “Використання інноваційних технологій на сучасному уроці”. Педагогічна рада “Урізноманітнення форм та методів роботи активного навчання школярів”. Педагогічні читання “Психологічні основи розумової діяльності школярів, розвиток самостійності здобування необхідних знань та навичок”. Аналіз роботи над науково-методичною проблемою навчального закладу ( співбесіди з педагогічними працівниками ).
ІІІ етап – творчий ( 2012 – 2013 н.р. ) Практичне впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Відкриті уроки-покази використання елементів інноваційних технологій. Проведення позакласних заходів, виховних занять в ДНЗ з елементами інноваційних технологій. Робота творчих груп вчителів над науково-методичною проблемою: - творчість вчителя на уроці; - вибір методів і прийомів навчання ( досвід, проблеми ); - нетрадиційні форми розвитку здібностей учнів на уроках. Проведення анкети-тестування вчителів та вихователів “Визначте ваш творчий потенціал”.
Проведення анкети-тесту для учнів “Коли цікавіше навчатися…” Робота теоретичного семінару “Стратегія і динаміка творчості”. Рольова гра “Навчальний предмет і творчість вчителя”. Педагогічна рада “Співтворчість вчителів-предметників, класних керівників і вихователів у розвитку творчості дітей в процесі викладання основ наук та в позакласній роботі”. Науково-практична конференція за підсумками роботи педагогічного колективу на ІІІ етапі реалізації науково-методичної проблеми НВО.
IV етап – коригуючий ( 2013 – 2014 н.р. ) Аналіз і корекція накопиченого досвіду (робота на рівні МК та творчих груп ). Засідання методичної ради НВО “ Нетрадиційні уроки, їх ефективність в розвитку творчості вчителя і учнів”. Педагогічна рада “Використання інноваційних технологій навчання – одна з важливих умов розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів”. Пропагування досягнень учителів та вихователів з науково- методичної проблеми навчального закладу. Проблемний “Круглий стіл” ( для всіх педагогічних працівників НВО ): “Розвиток колективної творчості педагогів в процесі реалізації науково-методичної проблеми НВО”
V етап – підсумковий ( 2014 – 2015 н.р. ) Педагогічна рада “Впровадження педагогічних технологій, орієнтованих на інноваційний розвиток особистості”. Педагогічні читання “Інноваційні технології, їх вплив на розвиток творчості та обдарованості школярів та вихованців” Підсумкова науково-практична конференція за результатами реалізації науково-методичної проблеми НВО: - визначення конкретних успіхів у роботі над науково-методичною проблемою; - виявлення недоліків та аналіз їх причин; - розробка рекомендацій за наслідками роботи над проблемою. Узагальнення передового педагогічного досвіду педагогічних працівників НВО. Прогнозування та планування подальшої роботи педагогічного колективу, вибір нової науково-методичної проблеми.
Очікувані результати: Оволодіння педагогічними працівниками навчального закладу освітніми технологіями, ефективне використання їх в навчально-виховному процесі; Підвищення рівня знань та умінь учнів; Оволодіння всіма членами педагогічного колективу інформаційно-комунікативними технологіями; Розвиток творчої особистості учнів та педагогів, вихователів.
Схожі презентації
Категорії