X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів

Завантажити презентацію

Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Навчальна гра як засіб розвитку дитячих інтересів Проблема

Слайд 2

Проблема дитячої гри є найбільш актуальною проблемою дитячої психології та педагогіки Ще давні римляні вважали, що вчитися гірко, а знати солодко . Але навіщо навчатися з гіркими та марними слізьми тому, чому можна навчатися з посмішкою? Якщо цікаво побудувати урок, то корінь науки може змінити свій смак і навіть викликати у дітей здоровий апетит. Самовпевнено ? Але ж це тільки спроба…

Слайд 3

Види ігор Суспільні ігри Мовні ігри Математичні ігри Екологічні ігри Задушевні ігри Образотворчі ігри

Слайд 4

Суспільні ігри Саме ігрова система найбільше сприяє закріпленню та розширенню знань дітей про навколишній світ: свою сім ю , своє місто, країну, професії, тощо. Ігри з опорою на наочність , словесні, з правилами та ігровими ситуаціями в доступній та цікавій формі розвивають пізнавальність, допитливість бажання осягати різноманітний світ, який перебуває зовсім поруч або геть далеко

Слайд 5

Мовні ігри Лінгвістичні ігри дуже різноманітні: настільні, рухливі зі словесними примовками, наслідування, пантоміми, інсценівки, драматизації тощо. Саме завдяки їм діти опановують культуру мовлення та спілкування, у них формується виразність і чіткість вимови слів, правильний наголос, грамотність, ясність, уміння висловлювати свої думки так, аби вони були зрозумілими іншим

Слайд 6

Математичні ігри Гарний урок з арифметики – це урок домашнього господарства або домашньої економії . Ці слова належать К.Д. Ушинському. Математика , звісно ж, має бути цікавою та доступною. Саме тоді вона приваблює дітей. І такою її роблять ігри. Якраз вони допомагають ненав язливо, без примусу засвоювати математичні взаємозалежності в найрізноманітніших життєвих ситуаціях.

Слайд 7

Екологічні ігри Як виховувати правильне поводження з природою, дбайливе ставлення до тварин і птахів, інтерес до таємничого й загадкового світу рослин? Звісно ж, що в першу чергу тут неабияке значення має безпосереднє ознайомлення з природою, посильна праця й, безперечно ж, гра як специфічна діяльність, котра сприяє формуванню екологічної культури дітей. Як природа нас годує, напуває, як вона часом “пустує”, захищає, радує, вчить і допомагає – про це діти дізнаються з екологічних ігор.

Слайд 8

Задушевні ігри Назву “задушевні “ ігри введено навмисно . Адже ігри, які включають психоаналітичні, емоціональні вправи, етюди, інсценівки, міміку, пантоміму, емоційні рухи, допоможуть кожній дитині зрозуміти себе, свої почуття й емоції. Вони сприятимуть установленню довірчих , щирих стосунків із навколишнім світом, а також умінню жити в гармонії із самім собою.

Слайд 9

Образотворчі ігри Спільна творчість дітей і дорослих - одна з можливостей здійснення гуманістичної педагогіки в дитячому садку та школі. Як цікаво не просто малювати, ліпити, а зображувати, граючись: зробити ігрові фігурки й поставити спектакль, намалювати чудо – драбинку й скласти про неї казкову історію, стати Майстром ляпок, підготувати іграшки й затіяти з ними гру. Таке емоційно насичене спілкування на основі співпраці безперечно, розвиває творчу особистість.

Слайд 10

Результати Отже в день до навчального процесу гри або ігрової ситуації, приводить до того, що учні захоплені грою, непомітно для себе набувають певних знань, вмінь, навиків з різних предметів. Таким чином, я бачу, що в основі будь – якої ігрової методики, що я проводжу на уроках та позакласних заходах видно наявність таких принципів: Допомагає учням сприйняти завдання, як гру, відчувають діти зацікавленість в отриманні правильного результату, прагнуть до найкращого із можливих вирішень; Колективність ( видно, що застосування ігор чи ігрових методів дитячий колектив став згуртованим в єдину групу, в єдиний колектив, що здатний вирішувати завдання вищого рівня , ніж доступні одній дитині, а здебільшого – більш складні. Гра – засіб діагностики, краще пізнала дітей, виявила їх позитивні і негативні риси.

Слайд 11

Висновки Здається про гру сказано вже все. Можливо й так . Однак у нашій практиці гра залишається першою та найголовнішою запорукою успіхів дітей. Діти наче птахи. Вони вчаться літати й найкраще це роблять під час гри. Діти ніабиякі вигадники й фантазери, вони полюбляють додавати в грі свої правила ускладнюють або спрощують їхній зміст. У грі багато значить поведінка дорослого. Зовсім не секрет, що будь – яка , часом суха дидактична вправа в руках прекрасного педагога перетворюється на емоційну гру може обернутися на суху вправу . Вільна поза дітей, зміна посадки, доброзичливий тон ведучого та його вміння зацікавити, яскраве закінчення – усе це складники успіху.

Слайд 12

Увага Основні гасла Хочеш мати розумних дітей ? Грайся ! Хочеш мати ерудованих дітей ? Грайся ! Хочеш мати талановитих дітей ? Грайся ! Хочеш мати Щасливих дітей ? Грайся ! Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це світле віконце, через яке у світ дитини потрапляє життєнадійний потік знань. Гра – це іскорка, що запалює вогник любові до знань.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота