Мультфільми на всі часи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З давніх давен художники намагалися намалювати рухи живих істот. Інколи для цього застосовували доволі цікаві прийоми. Наприклад, швидкий біг тварини передавався за допомогою додаткових, непередбачених природою ніг. У фігурок танцюючих людей можна також побачити вісім рук та вісім ніг
Китайці першими придумали, як примусити малюнки рухатися. Вони створили оригінальний театр тіней, в якому силуети людей та тварин проектувалися на висвітлену площину. В результаті, створювалися рухливі чорні силуети.
В 18 столітті китайський театр тіней перейняли європейці. Спочатку він з'явився у Центральній, а потім і в Західній Європі. Особливо популярним цей вид мистецтва став у Франції наприкінці 18 століття
Принцип мультиплікації винайшов бельгійський фізик Жозеф Плато. В 1832 році він створив дивовижний пристрій фенакистископ. Ця назва походить від грецького слова «фенакс» - «обманщик» та «скопа» - «дивитися». Новий пристрій так швидко перегортав серію малюнків, що здавалося, ніби-то вони рухаються.
В середині 19 століття він став дуже популярним під назвою стробоскоп. Цей пристрій складався з барабану з вузькими отворами, нанизаний на вісь. На його внутрішній стороні розміщувалися паперова стрічка з малюнками, які передавали рухи персонажу поетапно. Коли барабан рухався, глядачі бачили зміну малюнків – іллюзія руху була повною. У 1834 році на основі винаходу Плато англійський математик Вильям Горнер розробив пристрій - зоотроп
У 1877 році француз Еміль Рейно створив новий, більш вдосконалений пристрій - праксиноскоп, який передавав на екран «рухливі малюнки».
Правду кажучи, мультфільмами в повному сенсі слова вони ще не були Для створення наших улюблених «мультяшок» була потрібна більш довга стрічка
Рейно, першим зрозумів, що кожен раз малювати рухи героїв на тлі декорацій – справа дуже довга та кропітка. Тому він придумав, як полегшити художникам роботу. Фон малювався окремо. Самі ж рухливі персонажі малювалися на прозорих желатинових пластинах, які накладалися на фон – «мультяшка» була готова!
В 1906 році глядачі познайомилися із мультфільмом «нового покоління». Створив його відомий американський винахідник Стюарт Блектон. Він вигадав систему, яка допомогла знімати мультфільм пошарово. Повернув один раз ручку – кіно зйомочний апарат записав один шар зображення. Першим мультфільмом, знятим за такою технікою, став «Готель з примарами»
Мальовані пантоміми, які тривали від семи до п’ятнадцати хвилин, були не тільки розмальовані від руки, але й мали, хоча й примітивне, пристосування для синхронізування звуку та зображення. У трьох своїх останніх фільмах з малюнками Рейно застосовував і фотографії.
Сучасна анімація своїм народженням зобов’язана художнику та оператору В.Старевичу. В 1910 роках він розробив унікальну художню техніку зйомки об'ємної лялькової мультиплікації.
Першими в світі об’ємно-ляльковими мультфільмами були «Чарівна Люканіда або Війна ухватів з усачами» та «Авіаціонний тиждень комах». Вони вийшли у 1912 році. Ляльки комах виготовляв сам В.Старевич. Кожен шар знімався окремо. На екрані дивовижні ляльки рухалися немов живі.
Відомий мультиплікатор в світі – Уолт Дисней, творець першого в історії звукового мультфільму, першого музичного та першого повнометражного, засновник відомої студії. 1923 год: студия Дисней. 1936: студия «Союзмультфильм»
Технічний прогрес не стоїть на місці і ми тільки можемо уявити які відкриття у розвитку мультиплікації ще нас чекають попереду!
Схожі презентації
Категорії