Методична робота із соціальними педагогами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
мета Розвиток професійного рівня та творчого потенціалу працівників психологічної служби; Організація простору з метою стимулювання професійного діалогу, обміну досвідом та розвитку рефлексії практичних психологів та соціальних педагогів
Завдання Сприяти професійному зростанню та самореалізації практичних психологів та соціальних педагогів; Розширити спектр уявлень про різні форми, техніки та технології роботи із учнями, батьками та педагогічними працівниками; Надати особистісну та професійну допомогу працівникам психологічної служби; Створити єдиний банк інноваційних психологічних прийомів роботи, банк психологічного інструментарію Здійснювати оцінку ефективності діяльності працівників психологічної служби
Форми організації занять Творча майстерня; Семінари; Семінари-практикуми; Навчальні тренінги; Майстер класи; “круглі столи”; Творчі звіти; Методичні виставки; Калейдоскоп практичного досвіду тощо
Функції районного керівника методичного об'єднання Забезпечує чітке планування, організацію та контроль методичних заходів; Розробляє форми проведення та теми методичних засідань, погоджує їх із учасниками; Розробляє програму та систему проблем (завдань), які мажуть стати предметом вивчення для практичних психологів та соціальних педагогів; Здійснюють взаємодію міжвідомчої співпраці; Визначають відповідальних за проведення заходів та базу, де проходитиме захід; Забезпечують учасників роздатковим матеріалом, оргтехнікою; Здійснюють супервізію діяльності практичних психологів та соціальних педагогів; Аналізують діяльність методичного об'єднання та розробляють звіт щодо його діяльності за рік.
Документація, яка регламентує діяльність методичного об'єднання Кадровий потенціал об'єднання: Кваліфікаційна характеристика членів; Кваліфікаційна характеристика керівника об'єднання; Творча група працівників психологічної служби; Перелік проблем, над якими працюють практичні психологи та соціальні педагоги; Творчі звіти членів методичного об'єднання;
2. Аналіз діяльності методичного об'єднання за минулий рік; 3. Напрями діяльності методичної роботи у новому навчальному році; 4. План роботи методичного об'єднання; 5. Банк програм заходів.
Керівник методичного об'єднання здійснює таку роботу: Аналізує діяльність роботи методичного об'єднання за минулий рік; Виробляє основні завдання та напрями діяльності на новий навчальний рік; Планує діяльність; Створює банк програм заходів.
Методичний продукт Зразки документації; Методичні консультації, супервізія; Моделі психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу; Авторські та модифіковані корекційно-розвивальні програми; Методичні рекомендації; Батареї діагностичних методик; Мультимедійні презентації; Відео-, фотоматеріали; Інформаційно-методичні виставки.
Оцінка ефективності діяльності методичного об’єднання Підсумковий наказ «Про результативність діяльності практичних психологів і соціальних педагогів за минулий навчальний рік та довідка про результативність діяльності практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти Таблиця порівняння охоплення учасників навчально – виховного процесу різними видами психологічного супроводу за попередні і минулі навчальні роки. Щорічна публікація «Про стан розвитку і діяльність психологічної служби», рейтинг участь працівників психологічної служби в районних заходах у інформаційно – методичному збірнику « Освіта Васильківщини в цифрах і фактах»
Критерії оцінки: Зміна у системі професійних цінностей працівників психологічної служби; Уміння використовувати отримані знання у професійній діяльності; Рівень професійного аналізу та рефлексії; Сформованість професійної культури практичних психологів та соціальних педагогів; Рівень мотивацій до професійно-особистісного зростання та самоосвіти; Ступінь реалізації творчого потенціалу працівників психологічної служби у професійній діяльності;
Основні професійні вміння: Проективно-прогностичні Організаторські Діагностичні Дослідницькі Комунікативні
Проективно-прогностичні: Прогнозування розвитку дитини, впливу певних соціально-психологічних та педагогічних впливів; Вміння ставити мету, завдання, вибирати та планувати види і форми соціально-психологічної діяльності тощо.
Організаторські: Організовувати різні види діяльності з дітьми та дорослими; Організовувати власну професійну діяльність тощо.
Діагностичні Будувати діагностичну процедуру відповідно до вимог; Аналізувати отримані дані досліджень тощо
Дослідницькі Вивчати та узагальнювати перспективний педагогічний досвід; Володіти психолого-педагогічною рефлексією; Володіти дослідницькими методами.
комунікативні Організовувати та управляти спілкуванням; Чітко та переконано виражати власні думки; Виступати перед колективом педагогів, батьків тощо
Життя можна закінчити або залишившись такими, хто ми є, або ставши такими, ким ми можемо стати. Р.Л.Стівенсон
Схожі презентації
Категорії