Формування у школярів молодшого віку субсфери “Я соціальне” через використання проблемних ситуацій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування у дітей дошкільного віку субсфери “Я соціальне” через використання проблемних ситуацій
Соціально — моральний розвиток включає в себе такі завдання: Формування навичок самообслуговування. Культура гігієнічних навичок. Організована поведінка вдома. Організована поведінка в дошкільному закладі.
Сфера: Природа – соціально-моральна активність орієнтується в правилах поводження в природі; спілкується з тваринами найближчого оточення і утримується від бажання брати тварин на руки; викидає сміття у відведене для цього місце; усвідомлює соціальну значимість праці в природі.
Сфера: Культура – соціально-моральна активність виявляє бережливість; підтримує порядок в житловому середовищі; орієнтується в правилах дорожнього руху; знає назву міста і вулиці де живе; знає що працелюбність - позитивна моральна якість; бере участь у суспільно-корисній праці; дотримується правил користування предметами та знаряддями; виявляє самостійність у виборі ігор; привертає увагу дорослих до своїх малюнків, поробок.
Сфера: Люди – соціально-моральна активність ставиться до рідних з теплотою; прислуховується до порад дорослих; опікується молодшими; орієнтується в обов'язках кожного члена сім'ї; підтримує порядок в індивідуальній шафі; впізнає і називає знайомих; відчуває межу припустимої поведінки; виявляє бажання поділитися іграшкою, відчуттям; дотримується правил співжиття в родині, підтримує порядок в домі; рахується зі смаками та інтересами інших; активно поводиться з людьми різної статевої належності; намагається уникати байдужого та неприємного ставлення до людей.
Сфера: Я- сам – соціально-моральна активність включається в спільні ігри та заняття; вміє зайняти себе протягом певного часу; прагне посісти в групі однолітків певне місце; спостерігає за поведінкою інших; ініціює нові ролі та сюжети; зосереджується на слуханні іншої людини; намагається уникати конфліктної ситуації; намагається відстоювати свої права; узгоджує свої дії з іншими дітьми; включається у виконання дій персонажів різних рольових функцій; демонструє коректну гідну поведінку; дотримується норм спілкування;
Тема: "Давайте познайомимось" Соціально-моральний розвиток Проблемні ситуації Навчальна діяльність 1. Пізнавально - мовні 2. Логіко - математичні 3. Еколого - природні Як повідомити дітей дитячого садка про загублений шарф (рукавичку) Куди посадити новенького хлопчика під час лялькової вистави: а) на перший ряд - щоб краще було видно; б) на середній по-серединці - щоб не сумував; в) на останній - щоб нікому не заважав, бо його ще не знають. Які рослини можуть бути небезпечними, що про них потрібно знати, як попередити товаришів. Трудова діяльність 1 Само - обслуговуюча 2.Господарсько-побутова 3. Праця в природі 4. Культура поведінки Чи не шкода вам свого часу на допомогу товаришеві? Що можуть допомогти діти помічнику вихователя? Чи вміють дерева дякувати за допомогу та охорону? Чи варто бути в гостях вдвічі охайнішими? Творча діяльність 1. СХД 2. Театралізація 3. Образотворче мистецтво Виготовлення плакату: "Оголошення про загублену рукавичку". " Буратіно в гостях у Мальвіни". "Годівничка для знайомих пташок" Ігрова діяльність 1. Дидактична 2. Сюжетно - рольові ігри "Потрібні слова" "Частування гостей"
Тема: "Осінь на землю ступає Соціально-моральний розвиток Проблемні ситуації Навчальна діяльність 1. Пізнавально - мовні 2. Логіко – математичні 3. Екологічно - природні В парку зустріли білочку. Назвіть 5 правил поведінки людини в природі. Поділи 2 горіхи на 4 дитини. Чи знищувати отруйні гриби при зустрічі з ними? Трудова діяльність 1. Самообслуговування 2. Господарсько - побутова 3. Праця в природі 4. Культура поведінки Петрик завзято допомагав татові прибирати двір - згрібав листя, носив його на смітник. Похвалив хлопчика тато. Прийшли додому втомлені. А мама запрошує обідати. Петрик швиденько роздягнувся - і до столу, схопив ложку, хліб і раптом згадав, що сьогодні у тебе немає настрою прибирати ділянку. Що скажеш? (Болить рука? Як поведеш себе?). Прибирали листя в природі. Що зробимо з ним - спалимо чи винесемо? В гостях подали виноград. Чи однаково їдять яблука, сливи і виноград? Творча діяльність 1.СХД 2. Театралізація 3. Образотворча діяльність "Моя поробка порадує осінь". "Незнайко в лісі". Як тварини до зими готуються. Як зайчик з лисицею подружилися в осінньому лісі. Ігрова діяльність 1. Розвиваюча гра 2. Сюжетно - рольова гра "Чур біля дерева" сі. 55 (ігри упродовж дня). "Осінь в гості до нас прийшла".
Тема: «Наше місто» Соціально-моральний розвиток Проблемні ситуації Навчальна діяльність Пізнавально-мовні Логіко - математичні Екологічно-природні Як повідомити жителям міста, що на вулиці велика яма, яка утворилась після дощу? В хлопчика три повітряні кульки, а вас двоє. Як поділити по дружньому? Ти з їв морозиво і випив сік, а сміттєвої скри ньки немає. Як діяти? Трудова діяльність Самообслуговування Праця в природі Культура поведінки В гостях впала чужа виделка. Як діяти? Прибираючи іграшки, хлопчик знайшов ма шинку товариша загублену ним тиждень тому .(Вона хлопчику подобається, йому хочеться її мати). Як діяти? Що буде з містом якщо його не прибрати? Як зарадити? Якими будуть твої дії в автобусі, коли ти відчув, що недопитий тобою сік переки нувся і крапає? Творча діяльність СХД Театралізація Образотворча діяльність «Я люблю своє місто» робота з покидькового матеріалу). «Як Незнайка відпочивав на святі міста». «Моє місто щасливе». Ігрова діяльність Дидактичні ігри Сюжетно-рольові ігри «Хто перший помітив цікаві новинки у місті» «Назви п ять назв архітектурних пам’яток міста» «Свято в нашому місті»
Схожі презентації
Категорії