« Формування життєвого простору учня шляхом інтеграції виховної системи на основі Концепції Н.Є. Щурковой «Формирование образа жизни, достойной Человека» у виховну систему класу”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З досвіду роботи класних керівників ЗЗОШ № 92 « Формування життєвого простору учня шляхом інтеграції виховної системи на основі Концепції Н.Є. Щурковой «Формирование образа жизни, достойной Человека» у виховну систему класу”
Закон «Про овіту» Під поняттям освіта в Україні розуміємо цілеспрямований процес навчання і виховання освіта навчання виховання
"Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави": Громадянське виховання - це процес формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає можливість людині відчувати себе морально, соціально, політично та юридично дієздатною та захищеною.
Виховний простір розвитку життєвої компетентності Головні завдання сучасної школи – розкриття здібностей кожного учня, виховання порядної і патріотичної людини, особистості, готової до життя у високотехнологічному , конкурентному світі. Шкільне виховання повинно бути побудоване таким чином, щоб випускник міг самостійно ставити і досягати цілі, вміло реагувати на різні життєві ситуації.
Концепція системи виховної роботи “Формування способу життя, гідного Людини» Розроблювачі цієї Концепції вважають, що й у сучасному суспільстві виховання повинне бути спрямоване на всебічний гармонічний розвиток особистості. Однак кожний педагог, орієнтуючись у своїй діяльності на цей ідеал, повинен інтегрувати її стосовно до своїх умов і можливостей, що я й спробувала зробити. Саме тому виховну систему у своєму класі я будую на основі Концепції по формуванню способу життя, гідного Людини, що ввійшла в педагогічну теорію й практику разом з ім'ям її творця - Н.Є.Щурковой.
Суб'єктами виховної діяльності являються: самі учні; батьки; учителі - предметники. Задачі-домінанти: - формувати ціннісне відношення до природи як загального будинку людства; - формувати ціннісні відносини до норм культурного життя; - формувати поняття про людину як суб'єкта життя й найвищої цінності на Землі; - формувати ціннісне відношення до соціального устрою людського життя; - формувати життєві позиції, розвивати здатності до індивідуального вибору життєвого шляху.
Критерії вивчення ефективності виховної технології Моральна розвиненість Сформованість класного колективу Розвиненість креативних здібностей Комунікативна розвиненість Задоволенність учнів і батьків життєдіяльністю класного колективу Реалізація інтелектуального потенціалу
Виховна шоу – технологія “Веселка надій” Мета: Формування ціннісного відношення до норм культурного життя Формування поняття про людину як суб’єкта життя Формування і усвідомлення таких понять як «Я і громада”, “Я в громаді” Схема реалізації технології: Підготовка шоу—програми Проведення шоу—програми Підведення підсумків
Схожі презентації
Категорії