УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 23. ДІЛОВІ ПАПЕРИ. ЗВІТ ПРО ВИКОНАНУ РОБОТУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1. Що таке звіт? 2. У яких випадках він складається? 3. З якою метою? Спираючись на власний досвід і знайомство з діловою документацією, спробуйте відповісти на питання:
Звіт — це документ, в якому в письмовій формі подається повідомлення про виконання якоїсь роботи. Звіти бувають статистичні (цифрові) й текстові, разові та періодичні.
1. Назва документа. 2. Назва закладу, організації, посади особи або осіб, які звітують. 3. Визначення терміну, за який проводиться звіт. План звіту може мати такий вигляд:
4. Текст звіту (висвітлюються позитивні й негативні сторони роботи, наводяться факти, пояснюються причини невиконання, робляться висновки і вносяться пропозиції). 5. Дата складання звіту. 6. Підпис особи, яка складала звіт.
За поданим початком складіть звіт, який відображав би якість проведення запланованих заходів із зазначенням позитивних і негативних прикладів; зробіть висновки і внесіть пропозиції. Самостійна робота
Домашнє завдання Складіть письмовий звіт за вибором: про виконання якогось громадського доручення, про проведення культпоходів тощо.
Схожі презентації
Категорії