В. Сосюра «Любіть Україну»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Епіграф уроку Наша славна Україна, Наше щастя і наш рай, Чи на світі є країна Ще миліша за наш край? І в щасливі, й злі години Ми для неї живемо. На Вкраїні й для Вкраїни Будем жити й помремо. В. Самійленко
Перевірка домашнього завдання. Літературна гра «Вірю – не вірю» Ти віриш, що В.Сосюра народився на Донеччині? Ти віриш, що творчість В. Сосюри обмежується тільки ліричними віршами? Ти віриш, що батько майбутнього поета був і креслярем, і вчителем, і шахтарем, навіть селянським адвокатом? Ти віриш, що Володимир Сосюра перебував у Гуляйполі у війську Нестора Махна? Ти віриш, що В.Сосюра у роки громадянської війни був засуджений до страти? Ти віриш, що перша збірка поета мала назву «На крилах пісень»? Ти віриш, що В.Сосюра навчався у Київському інституті народної освіти? Ти віриш, що у роки Другої світової війни поет був в евакуації в Башкірії? Ти віриш, що В.Сосюра був удостоєний Державної премії України імені Т.Шевченка?
Мета, завдання уроку: ознайомитися із творчістю В.Сосюри; розкрити головну думку поезії «Любіть Україну»; визначити ідейно-художній зміст та особливості ліричного твору; формувати навички виразного читання; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки, узагальнювати навчальний матеріал; виховувати почуття пошани до рідної України, її культури.
Словникова скарбничка Купина – у біблійній міфології - кущ, який горить і якимсь чудом не згорає; зойки – крики; пурпуровий – темно – червоний; канонади – гучні звуки від пострілів; багнети – ножі на рушницях.
Юні літературознавці 1-ша група досліджує тему, ідею, основну думку твору, його жанр. 2-га група аналізує художні особливості твору. 3-тя група визначає віршований розмір вірша.
Кмітливі та допитливі До кого звертається В.Сосюра у вірші? Як можна довести свою любов до України? Чому важливий зв'язок кожної людини з Батьківщиною? Яке майбутнє очікує нашу Україну?
Малюємо Україну 1-ша група – словесне малювання образу України з використанням художніх засобів із вірша; 2-га група – складання сенкану до образу України; 3-тя група – виконання та захист колажу «Україна очима В.Сосюри».
Юні поети Гра «Знайди слово» Володимир Сосюра Любити Вітчизну, любити завжди Любити Вітчизну, любити ... , поля її росні, зелені ... і їй не жаліти за дні ... ні крові у битві, ні поту в ... . Любити Вітчизну, любити ... , і села її і її ... , і їй всі бажання, пориви й ... на світлій дорозі у світлі ... .
Самооцінювання Чого навчилися на уроці? Над чим треба працювати? Оцініть свою роботу на уроці.
Домашнє завдання Вірш «Любіть Україну» вивчити напам’ять. * Скласти усний твір – роздум «У чому ж може виявлятися моя любов до Батьківщини?»
Схожі презентації
Категорії