X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Туризм в Індії

Завантажити презентацію

Туризм в Індії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Туризм в Індії

Слайд 2

На долю Індії приходиться близько 45% усіх туристичних прибуттів у країни Південної Азії і більш 70% валютних надходжень від туризму регіону. Найбільших успіхів національна туріндустрія досягла в середині 1990-х рр., коли щорічний приріст числа іноземних туристів досягав 7,7%. Починаючи з 1998 р. кількість прибуваючих мандрівників тут залишається фактично незмінним і складає, за даними ВТО, близько 2,4 млн чол. у рік.

Слайд 3

Доходи від туризму Індії перевищують $3,1 млрд. Як визнають туристичні влади країни, сьогодні індійська туріндустрія, зосереджена в основному в приватному секторі. У 2001 р. туризм був включений у п’ятилітню програму державних інвестицій. Уже сьогодні в Індії будуються 35 тис. нових готельних номерів на додаток до 60 тис. існуючих. На відміну від Росії, на індійському ринку засобів розміщення сильні позиції займають регіональні готельні групи, такі як Oberoi, Taj, Welcome Group, які готові вкладати гроші в розвиток власного бізнесу. Готель “Керала” ***

Слайд 4

Основними донорами індійського туризму залишаються Об’єднане Королівство, США, Німеччина й Іспанія. Українці та росіяни в турпотоці країни складають тільки 0,7%.

Слайд 5

Сама популярна в іноземних туристів індійська дистинація – це так званий “Золотий трикутник”, кути якого утворюють міста Делі, Агра і Джайпур. Близько 40% мандрівників в 2004 році вибрали класику. Ще до 25% туристів віддали перевагу турам по північних штатах Індії. 15% туристів зробили поїздки по західній Індії, у тому числі відпочивали на узбережжі Гоа і Кералі. Західна Бенгалія і Сиккім акумулювали ще близько 5% туристичного попиту. Делі. Храм Акшардам. Джайпур

Слайд 6

Туристичний сезон в Індії триває з вересня по березень, у найбільш м’який кліматичний період. Пік попиту на індійський турпродукт на міжнародному ринку приходиться на вересень, квітень і різдвяні свята. За спостереженнями “Індійського клуба”, на міжнародному ринку зростає популярність літніх напрямків. Так, у літні місяці 2004 р. було зроблено 25% усіх туристичних поїздок в Індію.

Слайд 7

Завдяки наявності прямих рейсів у Делі, столиця країни стає відправною точкою багатьох подорожей – як по “Золотому трикутнику”, так і по північних штатах Індії.

Слайд 8

Програма відвідування Делі, як правило, розбивається на два дні. Перша частина охоплює визначні пам’ятки Старого Міста: Червоний Форт Мечеть Джама Масджид Місце кремації Махатмі Ганді Комплекс Кутуб Мінар

Слайд 9

В другий день туристи оглядають Новий Делі: Храм Лотоса Храм Лакшмі-Нараяна Президентський палац Парламент

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Туризм