X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Туризм в Україні

Завантажити презентацію

Туризм в Україні

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконала учениця 10-а класу Люботинської гімназії № 1 Проненко Ірина

Слайд 2

Слайд 3

Україна належить до Європейського макрорегіону, який поділяється ВТО відповідно до принципу регіональної єдності та особливостей пропозиції турпродукту на п`ять субрегіонів.

Слайд 4

Слайд 5

Центрально - Східний, до якого належить Україна, є найбільшим за площею і найчисленнішим за кількістю країн: з 53 країн регіону до його складу входить 21.

Слайд 6

Серед країн – сусідів України наявність трьох таких потужних країн – конкурентів як Польща, Угорщина, Росія, на які припадає найбільша частка регіонального субринку, з розвиненою індустрією туризму.

Слайд 7

Позитивним чинником розширення доступності польського турпродукту є розвиток інфраструктури, особливо авіа та залізничних перевезень. В той же час саме недоліки інфраструктури та недостатній рівень забезпечення безпеки туристів ускладнюють конкурентні позиції країни.

Слайд 8

В Угорщині основні маркетингові зусилля з просування національного турпродукту спрямовуються на традиційні для країни ринки ( відпочинок і розваги, курортно – лікувальний) Значними для країни є екологічні проблеми. Забруднення річок, зокрема Тиси, потребувало розробки спеціальних екологічних програм.

Слайд 9

Негативний імідж Росії, особливо з минулою війною в Чечні, створює низький рівень розвитку засобів розміщення та туристичного сервісу. Росія пропонує традиційний турпродукт ( відпочинок на узбережжі Чорного моря, культурний та екскурсійний до Москви, Санкт – Петербургу, по Золотому Кільцю).

Слайд 10

Румунія та Словаччина на регіональному субринку мають найменшу частку як за величиною туристичного потоку до названих країн, так і за надходженням від туризму.

Слайд 11

Традиційним туристичним продуктом Словаччини є пропозція відпочинку та розваг, а також гірськолижного відпочинку.

Слайд 12

У Румунії розвиток туризму стримується політичною та економічною нестабільністю, що негативно впливає на імідж країни.

Слайд 13

Традиційним турпродуктом Румунії є відпочинок, особливо на узбережжі Чорного моря, культурний та екскурсійний туризм.

Слайд 14

Болгарія є класичною країною – реціпієнтом, з туристичним ринком, орієнтованим на прийом туристів при слабкій туристичній рухомості власного населення особливо в сфері міжнародного туризму.

Слайд 15

У Білорусі туристична політика здійснюється на основі програми розвитку туризму, згідно якої основні зусилля спрямовуються на розвиток інфраструктури, урізноманітнення туристичного продукту.

Слайд 16

Слайд 17

Туристична привабливість України обумовлена різноманітністю її ресурсів (Чорне та Азовське моря, Карпатські та Кримські гори, ліси, річки, озера, національні парки тощо)

Слайд 18

Україна має могутній туристичний потенціал, який, нажаль, використовується не дуже ефективно

Слайд 19

Україна розташована на перехресті шляхів між Європою та Азією: важливі залізничні та автомобільні магістралі, порти Чорного і Азовського морів здатні забезпечити її інтенсивні багатосторонні зв`язки з багатьма країнами.

Слайд 20

Слайд 21

Недостатність фінансування.

Слайд 22

Недостатня транспортна доступність.

Слайд 23

Чистота міст та курортних районів.

Слайд 24

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Туризм