Інформаційні технології і системи управління на підприємствах туризму
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
КУРСОВА РОБОТА з дисципліни: «Технології наукових досліджень» на тему: «Інформаційні технології і системи управління на підприємствах туризму» Виконала: студентка 4 курсу ФМ групи МГКТС-2010-4 Сідора А.С. Перевірила: доц. Радіонова О.М. ХАРКІВ – ХНУМГ ІМ. О.М. БЕКЕТОВА – 2014
РОЗДІЛ 1. ВИНИКНЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИЗМУ 1.1 Загальна історія розвитку інформаційних технологій
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У СУЧАСНОМУ ЧАСІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИЗМУ Сучасний рівень розвитку бізнесу висуває принципово нові вимоги до інформаційного обслуговування, у тому числі забезпечення швидкості передачі інформації, її актуальності, достовірності та своєчасності надання кінцевому користувачеві. Застосування комп'ютерної технології в туристському процесі поліпшує керованість (прискорюються цикли управління), забезпечує зростання інтелектуальних можливостей всієї системи управління , покращує якість управління за рахунок системи використання банків даних, експертних систем та прогнозу прийнятих рішень.
2.1 Аналіз системи Amadeus Air Робота в системі Amadeus Air. Для початку роботи в системі потрібно відкрити вкладку Аir, зображення якої показано на рис. 2.1:
Схожі презентації
Категорії