X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Звязки с громадскістью

Завантажити презентацію

Звязки с громадскістью

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Зв'язки з громадськістю як функція державного управління Оксана Ярош, кандидат політичних наук, доцент

Слайд 2

ВЗАЄМОВПЛИВ

Слайд 3

Поняття “Паблік рилейшнз” Паблік рилейшнз – це функція управління, що сприяє налагодженню або підтримці взаємовигідних зв'язків між організацією та громадськістю, від якої залежить її успіх або невдача. Є.Бернейс, відомий теоретик і практик у галузі PR, підкреслював комплексний, системний та міждисциплінарний його характер.

Слайд 4

PRу – 200 років Термін PR був використаний 200 років назад, в 1807 році, ІІІ Президентом США Т.Джеферсоном. Автор Декларації незалежності США вважав, що без цілеспрямованих відносин з громадськістю демократія неможлива. Таким чином, термін PR виник у політичній сфері, але найбільшого розвитку набув у сфері бізнесу і економіки.

Слайд 5

Відмінність понять: Пабліситі – це інформація із незалежного джерела, що має цінність новин. Реклама- підвищення попиту на товар, послугу або конкретну людину. Пропаганда- поширення ідей, поглядів, програм.

Слайд 6

С.Блек: PR нагадує шахи: 10% - інтуїція; 25% - досвід; 65% - важка праця

Слайд 7

Типи PR: “Білий” – це вся діяльність в рамках діючого законодавства і тих етичних норм, які склались в суспільстві. “Сірий” – це різновид діяльності, що не порушує діючого законодавства, але діє поза межами етичних норм. “Чорний” – це використання різних форм і методів, які виходять за межі діючих норм моралі, балансують на межі порушення законодавства.

Слайд 8

Стереотипи Психологи часто пропонують зробити таку простеньку вправу щодо стереотипних асоціацій. Людину просять швидко, не задумуючись, висловлювати перше, що спадає на думку, коли їй ставлять лаконічні запитання. При цьому відбувається приблизно такий діалог: Український поет?.. — Шевченко! Фрукт?.. — Яблуко! Столиця?.. — Київ! Річка?.. — Дніпро! Понад 70% українців дадуть саме ці відповіді. І тільки зовсім невелика частина опитуваних у своїх відповідях запропонують іншу комбінацію, скажімо: "Андрухович — біла черешня — Кабул — Янцзи". Бо серед основної маси спрацьовує стереотип, тобто узагальнений спрощений образ.

Слайд 9

Громадська думка Практика Public Relations засвідчує, що для формування громадської думки стосовно до вашої Організації належить діяти за трьома головними напрямками: тих людей, які дотримуються негативних стереотипів, варто схилити на свій бік (змінити їхні стереотипи на протилежні). Треба показати їм позитивні здобутки вашої Організації, переконати в її прогресивних і конструктивних намірах; тих, які схвально оцінюють вашу Організацію, належить, по-перше, утвердити в цій думці, а по-друге — ще більше її покращити; тих, хто з якоїсь причини ставиться до вас байдуже й не має власної думки, також варто схилити на свій бік. Найчастіше байдужість виникає через незнання, тож треба дати цим людям можливість якомога більше дізнатися про вашу Організацію — звичайно, з кращого боку! 90% вашої PR-діяльності полягатиме в тому, щоб змінювати людські стереотипи на користь іміджу вашої Організації!

Слайд 10

РR-кампанія -це комплексний дієвий механізм зв'язку з громадськістю Навіщо ми здійснюємо РR-кампанію? Чого ми хочемо домогтися в результаті її проведення? — потреба в кампанії. Хто має змінити свою думку щодо предмету кампанії чи ставлення до нього? — цільові аудиторії кампанії. Який конкретний результат ми прагнемо одержати? — кінцева мета кампанії. Контрольне питання: наскільки реальним є те, чого ми хочемо домогтися? Чи беремо ми до уваги інші суттєві об'єктивні чинники? Чи зможемо подолати їхній вплив? — реалізм у виробленні концепції кампанії. Що ми хочемо сказати своїм цільовим аудиторіям? За допомогою яких думок чи ідей ми хочемо їх переконати? — основні "меседжі" кампанії. Якими шляхами ми доправимо до цільових аудиторій наші ідеї-"меседжі"? — комунікаційні канали кампанії.

Слайд 11

Спеціальні події і заходи Зустрічі з громадськістю; Прес-конференція Брифінг Прес-тур Готове інтерв'ю (друковане) Спеціалізована експертна стаття Фотографія як самостійна публікація Теле-, радіоінтерв’ю Виставки, презентації, конкурси, фестивалі; Церемоніальні події (нагородження, пам'ятні вечори, урочистості з нагоди вшанування певної особи тощо); “Круглі столи"; Спортивно-масові чи культурно-пізнавальні заходи (походи, марафони, рейди, екскурсії тощо); теле- чи радіомарафони. церемонії відкриття нових об'єктів. (Цей список можна поповнювати...)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія