Як будувати взаемовідносини
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зустріч індивідуальностей Як ефективно побудувати взаємовідносини між керівництвом компаній і менеджерами Ольга Пашко Софія Опацька Сергій Гвоздьов Бізнес-школа Львівського інституту менеджменту
Бізнес-школа ЛІМ 14 років на ринку програм МВА, тренінгів і загального консалтингу Підготовка менеджерів для компаній: BAT-Україна, Група Компаній “Всесвіт”, компанія “Чумак”, АТ “Фармак”, ТРК “Люкс”, ТзОВ “Системи швидкого харчування”, ТзОВ “Каховка NET”, ТзОВ “Сиророб”, LEONI Wiring Systems, Міжнародна фінансова корпорація, Крафт Фудз Україна, АТ “Кредит банк” (Україна), СП “Клер”, УМГ “Львівтрансгаз”, ВАТ “Львівська пивоварня”, РЕЄМСТМА. Випускники програми є власниками таких компаній, як: “Денді-Львів”, СП “Клер”, СП “Трайдент консалтинг та інвестиції”. Регіональне представництво: Львівський регіон, Київ, Одеса, Донецьк, Луганськ, Миколаїв, Херсон, Чернівці.
Мета семінару Як підтримувати успішну динаміку організації? Вибір концепції управління для своєї компанії - Top-Down? Bottom-Up? А може Middle-Out? Роль HR-менеджера у підтримці позитивної динаміки Дослідження бізнес-школи Львівського інституту менеджменту (ЛІМ)
Предмет дискусії “Середня вартість акцій компаній, які увійшли до числа 100 кращих працедавців, зросла на 3,6% у порівнянні з рештою ринку, який показав падіння вартості на 15%” Ярина Ключковська, Metro Cash&Carry, з посиланням на британську газету Sunday Times Які критерії “хорошого працедавця”?
Готові відповіді не завжди спрацьовують Застосування мотиваційних моделей і шаблонів, персональний аудит - спроба дискретно оцінити працівників і зняти з себе відповідальність за “температуру” взаємовідносин Дисципліноване виконання вказівок старших - це все рівно, що провести все життя навпроти дзеркала Компенсаційні пакети - значні витрати, а ефект від них може бути знецінений дрібним конфліктом з керівництвом “Війна за талант” закінчується тим самим, чим і війна за місто - розграбуванням
Знайомтеся - це сучасна організація Від “навіщо винаймати” до “навіщо мені йти до вас працювати” Ієрархія - це організація, яка повернута обличчям до шефа і сідницями до покупця В епоху товарного перенасичення потрібні тільки такі структури, які здатні підтримувати експериментування і інновації
Суспільство продукує людей, які прагнуть вибору Децентралізація в державі, федералізм Приватизація авіакомпаній, міського транспорту Поява приватних лікарень та шкіл Знімається регулювання моралі - люди не почувають себе пожиттєвими членами одної компанії, сім’ї, країни Переважна кількість дітей зростають в сім’ях, де батьки змінюються один або й більше разів, чи стануть вони потім працювати пожиттєво на одну компанію?
Опис дослідження Було обрано три успішні українські компанії - дві Львівські і одна Київська Критерії успішності - зростання обороту в рази, перехід від регіональної діяльності до загальнонаціональної В кожній компанії проводилося по дві фокус-групи - з керівниками і з менеджерами
Модель дослідження Компанія зараз Чому я працюю в компанії Які можуть бути ознаки моєї успішності Що компанія цінує в керівниках Чим я цінний для компанії
Фактори, які мотивують людей у динамічних компаніях Приваблює розвиток Нестандартна сфера діяльності Творчий зміст роботи Динамічна робота Самовираз Повага Соціальні Безпеки Фізіологічні Відомість фірми Акцентований результат Володіємо винятковою технологією Задоволення колективом Стабільне забезпечення потреб сім’ї Достатнє матеріальне забезпечення Перспективний колектив Відповідний моїм інтересам колектив Цікаве спілкування Подобається положення в компанії Приваблива з/п Задовільна з/п Висока з/п
Фаховість Лояльність до компанії Вміння продукувати ідеї Вміння керувати іншими Лояльні до своїх підлеглих Характеристики менеджерів, які цінують у динамічних компаніях TOP MIDDLE (цінують в собі) Навички: володіти ситуацією приймати нестандартні рішення працювати з клієнтами швидкої реакції гнучкість бачення перспектив Фаховість Вміння відстоювати свою думку
Основні висновки - І Компанії Middle-Out обіцяють стати найбільш динамічними й інноваційними, як результат, інтереси і потреби обох груп, як керівників, так і менеджерів, будуть постійно змінюватися В таких компаніях буде вітатися яскрава індивідуальність не тільки на вищих рівнях управління, але й в середині, а роль посадових інструкцій буде обмеженою
Основні висновки - ІІ Роль Top-менеджерів в компанії Middle-Out: наставник модератор людина, яка здібна перетворювати інформацію в організаційну мудрість Роль менеджерів: професійне рішення завдань творчий пошук засобів вирішення проблем участь у генеруванні стратегічних ідей
Потенційні (реальні) загрози Успіх компанії буде вести до її зростання, а це може призвести до збільшення дистанції між керівниками і менеджерами Швидкозростаючі компанії приваблюють ініціативних і енергійних професіоналів саме темпами росту, проте керівники часто прагнуть брати менеджерів з метою стабілізації вже досягнутих результатів
Мене завжди хвилюють люди, які говорять: я збираюся цим зайнятися протягом наступних десяти років, хоч мені це не подобається, потім я зроблю те-то... Це як відкладати секс на пенсійний період” Уоррен Баффет
Схожі презентації
Категорії