X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Залізниця: минуле і сьогодення

Завантажити презентацію

Залізниця: минуле і сьогодення

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Залізниця : минуле і сьогодення

Слайд 2

У 1763 році російський інженер І. І. Повзунов представив проект парового двигуна для подачі повітря в плавильні печі. Парова машина Ползунова мала потужність 40 кінських сил.

Слайд 3

Паровий двигун Джеймса Уатта ( 1784р)

Слайд 4

Перший паровоз був побудований англійцем Річардом Тревітіком в 1803 р., працював на рудничій дорозі,розвивав швидкість в 8 км/год з вантажем

Слайд 5

В 1807 р Тревітік побудував в Лондоні кільцеву залізницю, по якій локомотив рухався без вантажу зі швидкістю 20км/год

Слайд 6

В 1812 р. Бленкінсон побудував зубчастоколесний паровоз, що рухався по прокладеній повздовж рейок зубчатій рейці

Слайд 7

Паровоз Брунтона зі штовхачами у вигляді ніг (1813 р).

Слайд 8

Паровоз Стефенсона (1814р.), пересував вантаж вагою 30,5 т зі швидкістю 6км/год.

Слайд 9

Паровоз “Локомошен” без багатотрубного котла досягав швидкості від 18 до 25км/год

Слайд 10

В 1834р батько і син Черепанови, кріпосні майстри уральського заводу побудували паровоз у Росії. Паровоз Черепанових на жаль не став початком розвитку історії транспорту в Росії так як в якості палива паровоз використовував дрова.

Слайд 11

В 1879р Вернер Сіменс побудував перший електричний локомотив а також першу електричну залізницю, що експонувалися на Берлінській промисловій виставці

Слайд 12

В 1885 р бельгійський фахівець Ван-Депуль в Торонто (Канада) побудував перший трамвай

Слайд 13

Тепловоз ТЕП150 Тепловоз - автономний локомотив, первинним двигуном якого є двигун внутрішнього згоряння, зазвичай дизель (20ті роки ХХст)

Слайд 14

Електропоїзд Електропоїзд - різновид моторвагонного рухомого складу, що одержує енергію від зовнішньої контактної мережі за допомогою струмоприймачів(з 1908р).

Слайд 15

Дизель-поїзд Дизель - різновид моторвагонного рухомого складу, що одержує енергію від дизельних двигунів. Використовується в приміських перевезеннях на не електрифікованих, а також частково електрифікованих лініях, а також у швидкісному міжміському сполученні (з 1920р).

Слайд 16

Контактно-акумуляторний електровоз Контактно-акумуляторний електровоз - локомотив з електродвигунами, які можуть живитися як від акумуляторів, так і від контактної мережі. Акумулятори підзаряджаються від контактної мережі через перетворювачі (з 1920р).

Слайд 17

Автомотриса Автомотриса (від фр. Аutomotrice, «саморушний») - автономний залізничний вагон з двигуном внутрішнього згоряння (нині практично завжди дизельним, раніше зустрічалися також бензомоторні автомотриси) потужністю від 150 до 750 кВт (кінець ХХст)

Слайд 18

Електропотяг ЭР9Т в Україні Електропотяг RABe 523 в Швейцарії

Слайд 19

Електропотяг RABe 523 в Швейцарії

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне