Залізниця: минуле і сьогодення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
У 1763 році російський інженер І. І. Повзунов представив проект парового двигуна для подачі повітря в плавильні печі. Парова машина Ползунова мала потужність 40 кінських сил.
Перший паровоз був побудований англійцем Річардом Тревітіком в 1803 р., працював на рудничій дорозі,розвивав швидкість в 8 км/год з вантажем
В 1807 р Тревітік побудував в Лондоні кільцеву залізницю, по якій локомотив рухався без вантажу зі швидкістю 20км/год
В 1812 р. Бленкінсон побудував зубчастоколесний паровоз, що рухався по прокладеній повздовж рейок зубчатій рейці
В 1834р батько і син Черепанови, кріпосні майстри уральського заводу побудували паровоз у Росії. Паровоз Черепанових на жаль не став початком розвитку історії транспорту в Росії так як в якості палива паровоз використовував дрова.
В 1879р Вернер Сіменс побудував перший електричний локомотив а також першу електричну залізницю, що експонувалися на Берлінській промисловій виставці
Тепловоз ТЕП150 Тепловоз - автономний локомотив, первинним двигуном якого є двигун внутрішнього згоряння, зазвичай дизель (20ті роки ХХст)
Електропоїзд Електропоїзд - різновид моторвагонного рухомого складу, що одержує енергію від зовнішньої контактної мережі за допомогою струмоприймачів(з 1908р).
Дизель-поїзд Дизель - різновид моторвагонного рухомого складу, що одержує енергію від дизельних двигунів. Використовується в приміських перевезеннях на не електрифікованих, а також частково електрифікованих лініях, а також у швидкісному міжміському сполученні (з 1920р).
Контактно-акумуляторний електровоз Контактно-акумуляторний електровоз - локомотив з електродвигунами, які можуть живитися як від акумуляторів, так і від контактної мережі. Акумулятори підзаряджаються від контактної мережі через перетворювачі (з 1920р).
Автомотриса Автомотриса (від фр. Аutomotrice, «саморушний») - автономний залізничний вагон з двигуном внутрішнього згоряння (нині практично завжди дизельним, раніше зустрічалися також бензомоторні автомотриси) потужністю від 150 до 750 кВт (кінець ХХст)
Схожі презентації
Категорії