Система підготовки дітей з високим рівнем розвитку і креативних здібностей: від ефективної діяльності учнівських наукових товариств до МАН України
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
« Система підготовки дітей з високим рівнем розвитку і креативних здібностей: від ефективної діяльності учнівських наукових товариств до МАН України»
Випускники сучасної школи володіють певною сумою знань і ефективно використовують їх у реальному житті Освічені Комунікативні Відповідальні Вм і ют ь працювати в команді визначати пріоритети планувати конкретні результати Творчі
Учитель повинен свідомо йди в ногу із сучасністю, пройматися і надихатися силами натхнення, що пробудилися в ній. А. Дістервег Ваша сила – віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності – культура самотворення. А. Смоловик
Науково-методичне забезпечення розвитку і підтримки інтелектуально-обдарованої учнівської молоді здійснюють методист Інгулецького РВО методист Жовтневого РВО методист Саксаганського РВО методист Тернівського РВО методист Довгинцівського РВО методист Дзержинського РВО методист Центрально-Міського РВО
Впровадження обласного проекту “ Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості ” Освіта , спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу Креативна освіта Освіта з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей, нахилів, потреб учнів Освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій, що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів Освіта, що системно використовує соціальний,науковий, технічний, педагогічний потенціал регіону та спрямована на його сталий розвиток
Основні пріоритети проекту Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості. Моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів. Використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів. Формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії. Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
Міські цільові програми щодо розвитку обдарованості Міська комплексна програма «Обдаровані діти – надія Кривбасу» (на період до 2014 року) Міська програма розвитку науково-технічної творчості молоді на період до 2012 року Міська комплексна програма розвитку естетичного виховання учнівської молоді у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах міста до 2012 року Програма розвитку туризму та краєзнавства серед дітей та учнівської молоді на період до 2012 року Міська програма розвитку з екологічного виховання на період до 2012 року
Дислокація учнівських наукових товариств, що діють на базі загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів міста 6 8 17 8 9 8 16
ВИДИ І ФОРМИ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА КАМЕРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПУБЛІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
СПІВПРАЦЮ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ТА КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ПОЗАШКІЛЛЯ ВИЗНАЧАЄ АЛГОРИТМ МАЙБУТНЬОГО ДОСЛІДЖЕННЯ: ВІД ТЕОРІЇ - ДО ПРАКТИКИ
Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін Конкурсні заходи міського фестивалю “Інтелектуали Криворіжжя” Від творчого вчителя до творчого учня Міські олімпіади з базових дисциплін для учнів початкових класів Всеукраїнські та міжнародні заочні конкурси
Олімпіада з математики Олімпіада з англійської мови Олімпіадний рух у початковій школі Олімпіада з природознавства Олімпіада з української мови
Рейтинг районів за наслідками міських олімпіад з базових дисциплін серед учнів 4-х класів у 2010-2011 н.р. Район Українська мова Російська мова Математика Природо знавство Сума призових місць Загальне місце Кіл-сть призо-вих місць Місце Кіл-сть призо-вих місць Місце Кіл-сть призо-вих місць Місце Кіл-сть призо-вих місць Місце Дзержинський - 7 - 6 - 7 - 7 - 7 Довгинцівський - 5 - 4 2 4 - 5 2 4 Жовтневий 4 1 3 1 3 1 5 1 15 1 Інгулецький - 4 - 5 - 6 - 6 - 5 Саксаганський 1 3 1 3 1 3 1 2 4 3 Тернівський 1 6 - 7 - 5 - 3 1 6 Центрально-Міський - 2 2 2 - 2 - 4 2 2
КРИВИЙ РІГ У РОЗРІЗІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ СИСТЕМА КРИВОРІЗЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ОСЕРЕДКУ ГРУНТУЄТЬСЯ НА ПРИНЦИПАХ: принцип базових закладів ДВ МАН (заклади, на яких проходять установчі інструктивно-методичні наради, консультації, міські відбіркові етапи Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України) - принцип залучення наукових консультантів (відбираються з кола науковців вишів міста, інших міст, провідних учителів-предметників загальноосвітніх закладів);
КРИВИЙ РІГ У РОЗРІЗІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ СИСТЕМА КРИВОРІЗЬКОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ОСЕРЕДКУ ГРУНТУЄТЬСЯ НА ПРИНЦИПАХ: принцип конкурсного відбору учнів і залучення до науково-дослідницької діяльності (учасники та переможці олімпіад, інтелектуальних конкурсів, тощо…) - принцип стимулювання експериментальної і дослідницької діяльності інтелектуально - обдарованої учнівської молоді та наукових керівників (премії, нагороди, відзнаки, оплата навчання слухачів на сесіях ДВ МАН …)
КРИВИЙ РІГ У РОЗРІЗІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ КРИВОРІЗЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ОСЕРЕДОК Фізико-математичне, науково-технічне відділення Заклад: Криворізький Жовтневий ліцей Економічне відділення Заклад: Криворізька спеціалізована школа №70 Хіміко-біологічне відділення Заклад: Криворізький природничо-науковий ліцей Заклад: Станція Юних натуралістів Жовтневого району Історико-географічне відділення Заклад: Криворізький Жовтневий ліцей Філологічне відділення Секції :українська мова, література, мистецтвознавство Заклад: Криворізька спеціалізована школа №118; Секція: літературна творчість Заклад: Криворізька педагогічна гімназія Секції: іноземні мови, зарубіжна література, журналістика Заклад: Криворізька спеціалізована школа №71
448 201 13 7 257 73 РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ МІСТА У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ-ЗАХИСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ УЧНІВ-ЧЛЕНІВ МАН УКРАЇНИ Взяли участь Переможцями стали ІІ (обласний) етап
РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ МІСТА У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ-ЗАХИСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ УЧНІВ-ЧЛЕНІВ МАН УКРАЇНИ В РОЗРІЗІ ВІДДІЛЕНЬ
До роботи у територіальному відділенні, секціях наукових товариств учнів залучено 1189 науково-педагогічних працівників 24 педпрацівники позашкільних закладів 1137 педагогів загальноосвітніх закладів 25 викладачів вищих навчальних закладів 2 наукових співробітників
МІСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДЛЯ ОБДАРОВАНОЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ “ІНТЕЛЕКТУАЛИ КРИВОРІЖЖЯ” ВИТЯГ ІЗ ПОЛОЖЕННЯ Міський фестиваль «Інтелектуали Криворіжжя» проводиться управлінням освіти і науки виконкому Криворізької міської ради та Інноваційно-методичним центром. 2.1.Фестиваль щорічний, проходить з листопада по травень і включає заходи різних форм: науково-практичні конференції, інтерактивні конкурси та ігри, засідання в дискусійних клубах, колоквіуми, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт і творчих проектів Переможці визначаються за номінаціями: «Інтелект року» - 26 «Учитель – наставник» - 6 «Інтелектуальний майданчик» - 3
МІСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДЛЯ ОБДАРОВАНОЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ “ІНТЕЛЕКТУАЛИ КРИВОРІЖЖЯ” КОНКУРСНІ ЗАХОДИ ФЕСТИВАЛЮ «ІНТЕЛЕКТУАЛИ КРИВОРІЖЖЯ – 2012»
МАН Конкурс – захист творчих робіт «Проба пера» (поетична, прозова творчість, укр., рос.) МАН Конкурс–захист науково-дослідницьких робіт «Лінгва» (англійська, німецька, французька, іспанська, російська мови, журналістика) МАН Конкурс –захист «Юний філолог» (українська мова і література, мистецтвознавство) МАН Конкурс–захист науково-дослідницьких робіт «Живана» (хімія, біологія, ботаніка, соціологія, медицина, лісове господарство, екологія, психологія, біотехнології) МАН Конкурс–захист науково-дослідницьких робіт «Юний економіст» (макро-, мікроекономіка, маркетинг, банківська справа) МАН Історичні читання, конкурс –захист науково дослідницьких робіт (історія, політологія, правознавство, краєзнавство, етнологія, археологія) МАН Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт “Едіссони ХХІ століття” (фізика, математика, інформатика) ВІДБІРКОВІ ЕТАПИ
Міський голова Юрій Вілкул КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ м. Кривий Ріг 13.04.2011 №150 Про відзнаку Криворізького міського голови для обдарованих дітей і молоді З метою адресної підтримки найталаяовитіших дітей і молоді в галузі освіти і науки, культури і мистецтва, фізичної культури і спорту, у сфері студентського самоврядування та молодіжного руху, на виконання рішення міської ради від 23.02.2011 №203 «Про затвердження Програми реалізації молодіжної політики у м. Кривому Розі «Молодь для міста - місто для молоді» на 2011-2015 роки», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради вирішив: Заснувати з 2011 року 200 щорічних відзнак Криворізького міського голови для обдарованих дітей і молоді. Міський голова Ю.Вілкул
Заохочення обдарованих дітей та молоді Додаток 1 до рішення виконкому міської ради від 13.04.2011 №150 Положення про відзнаку Криворізького міського голови для обдарованих дітей і молоді 2. Претенденти на відзнаку Відзнака призначається за номінаціями: За наукові досягнення За інтелектуальні досягнення За творчі досягнення За спортивні досягнення За внесок у забезпечення розвитку студентського самоврядування, молодіжного руху
Схожі презентації
Категорії