«Розумне село»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Погосподарський облік Згідно "Інструкції з ведення погосподарського обліку в сільських, селищних та міських радах", затвердженої Наказом Державного комітету статистики України від 18.04.2005 №95, «погосподарський облік у сільських (селищних) Радах народних депутатів ведеться згідно з формами первинного обліку, які затверджені Міністерством статистики України» Інформаційна система “Розумне село” була розроблена спеціалістами корпорації “Парус” для того, щоб автоматизувати ведення погосподарського обліку в сільських та селищних радах.
Погосподарський облік Інформаційна система “Розумне село” являється автоматизованим робочим місцем для секретаря, діловода, паспортиста, бухгалтера та землевпорядника. Основною формою ведення статистичного обліку являється Форма №1 – “Погосподарська книга”, яка має вигляд книги. В неї заносяться дані про населення, житловий фонд, що належить громадянам на правах особистої власності, наявність у них худоби, сільськогосподарської техніки, земельних наділів.
Також, сільськими та селищними радами формуються різноманітні реєстри у вигляді списків, як от списки виборців, списки соціально незахищених людей, списки людей за віком та інші. Джерелом інформації для формування цих списків являються погосподарські книги. Погосподарський облік
Реєстри, списки, звіти Оскільки вся внесена в погосподарські книги інформація знаходиться в паперовому вигляді, досить часто потрібно витратити багато зусиль і часу, щоб знайти необхідні дані та надати їм належного вигляду. Станом на 01 травня 2009 року система “Розумне село” дозволяє автоматично формувати наступні звіти (базові): - список виборців; - список соціально незахищених людей; - список осіб, що займаються підприємницькою діяльністю; - список людей за віком; - список людей, які ведуть селянське господарство; - статистичні звіти по землі
Також до працівників будь-якого органу місцевого самоврядування мешканці громади звертаються часто по одним і тим самим питанням (наприклад, виписати довідку), утворюючи таким чином черги у приймальнях, та забираючи час посадових осіб по роботі зі зверненнями громадян. Виписка потрібної довідки часто потребує витрат часу. Але навіть у випадку, якщо громадянин через деякий час звернеться із проханням виписати копію раніше отриманої довідки, то витрати часу для її отримання не зменшаться. Прийом громадян
Станом на 05 травня 2009 року система “Розумне село” дозволяє автоматично формувати наступні довідки: - довідка про склад сім’ї; - довідка про земельну ділянку; - довідка про відсутність неповнолітніх; - довідка про право фізичної особи на отримання доходу; - довідка до пенсійного фонду; - довідка про те, що… ; - довідка про гірський статус; - довідка про загальну площу будинку; - характеристика; - довідка про відсутність водопостачання та газоопалення та інші (перелік довідок в системі постійно поповнюється) Прийом громадян
Документи по сплаті податків В окремий розділ системи віднесено документи, що стосуються нарахувань та сплати податків на земельні ділянки.
РАГЗ В окремому розділі системи знаходяться документи РАГЗу, а саме: - актові записи про народження; - актові записи про одруження; - актові записи про смерть. При виписці актового запису про народження (смерть) автоматично вноситься відповідний запис у базу даних
Обмін інформацією з іншими державними установами Працівники органів місцевого самоврядування часто контактують з представниками інших установ та організацій для обміну інформацією (служба статистики, виборчі комітети, соціальні служби тощо). Як правило, це відбувається по телефону або в паперовому вигляді. Завдяки системі “Розумне село” органи місцевого самоврядування можуть обмінюватися інформацією в електронному вигляді з усіма зацікавленими в цьому установами.
Централізоване збереження інформації З системою «Розумне село» можна працювати стаціонарно, без доступу до мережі Інтернет. Крім того, є можливість інтеграції з Інтернет-порталом органів місцевого самоврядування.
Висновки Інформаційні технології допоможуть органам місцевого самоврядування полегшити прийом громадян, а також покращити якість послуг, що надаються. 2. Ведення електронної погосподарської книги дозволить швидко і без зайвих зусиль сформувати потрібні звіти та реєстри. 3. Автоматизація розділу “РАГЗ” дозволяє значно підвищити якість публічних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування.
Можливість інтеграції та консолідації зменшує вплив територіальної віддаленості населених пунктів на оперативність отримання потрібної інформації як посадовими особами, так і різноманітними інституціями державного управління. 5. Обласна та районні ради зможуть формувати спеціалізовану базу даних на основі баз даних селищних та сільських рад. 6. Система «Розумне село» суттєво полегшить роботу секретарів сільських та селищних рад області. Висновки
Презентація завершена ТОВ “Парус-Захід” 58000, Україна, м. Чернівці вул. 28 червня, 44, офіс 405 тел. (0372) 585-915 e-mail: dp@parus-zahid.com
Схожі презентації
Категорії