X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особливості регіональних мереж. Зміни пріоритетів дистриб’юторів ’10-12

Завантажити презентацію

Особливості регіональних мереж. Зміни пріоритетів дистриб’юторів ’10-12

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Особливості регіональних мереж. Зміни пріоритетів дистриб’юторів ’10-12 Львів 10 Грудня 2010 Горлова Ірина, SMD SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 2

Зміст 1.Фармринок: Структура Динаміка 2. Товаропровідний ланцюг: Основні складові Фармацевтичні компанії лідери Вітчизняні виробники Дистрибутори Аптечні мережі 3. Прогноз розвитку фармринку до 2012 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 3

Фармринок Частина 1 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 4

Структура фармринку в грошовому вимірі Роздрібний сегмент, млн. грн. SMD. – Dec. – 2010, EB Сегментиісубсегментиринку Об’ем за 9міс.2009 Об’ем за 9міс.2010 Зростання, % Доля за 9міс. 2009, % Доля за 9міс. 2010, % Зростаннядолі, % Роздрібнийсегмент 13 463.1 14 781.6 9.8 100.0 100.0 Лікарськізасоби 11 333.3 12 308.5 8.6 84.2 83.3 -0.9 Товарилікувальноїкосметики таперсональноїгігієни 730.6 951.7 30.3 5.4 6.4 1.0 Біологічноактивні домішки 536.3 696.2 29.8 4.0 4.7 0.7 Виробимедичногопризначення 862.8 825.2 -4.4 6.4 5.6 -0.8 Шпитальнийсегмент 1 531.6 1 479.5 -3.4 100.0 100.0 Лікарськізасоби 1 218.2 1 286.7 5.6 79.5 87.0 7.4 Виробимедичногопризначення 313.4 192.8 -38.5 20.5 13.0 -7.4 Ринокзагалом 14 994.6 16 261.1 8.4

Слайд 5

Структура фармринку в натуральному вимірі Роздрібний сегмент, млн. упак SMD. – Dec. – 2010, EB Сегментиісубсегментиринку Об’ем за 9міс.2009 Об’ем за 9міс.2010 Зростання, % Доля за 9міс. 2009, % Доля за 9міс. 2010, % Зростаннядолі, % Роздрібнийсегмент 1 545.8 1 407.6 -8.9 100.0 100.0 Лікарськізасоби 986.0 903.3 -8.4 63.8 64.2 0.4 Товарилікувальноїкосметики таперсональноїгігієни 42.3 49.3 16.6 2.7 3.5 0.8 Біологічноактивні домішки 42.5 47.9 12.8 2.7 3.4 0.7 Виробимедичногопризначення 475.1 407.1 -14.3 30.7 28.9 -1.8 Шпитальнийсегмент 190.6 183.7 -3.6 100.0 100.0 Лікарськізасоби 74.8 61.3 -18.1 39.2 33.3 -5.9 Виробимедичногопризначення 115.8 122.5 5.7 60.8 66.7 5.9 Ринокзагалом 1 736.5 1 591.4 -8.4

Слайд 6

9 мес. 2009 11.3 bn 9 мес. 2010 12.3 bn (+8.6) SMD Analytics Динаміка ринку лікарських засобів в грошовому вимірі Роздрібний сегмент, млн. грн. SMD. – Dec. – 2010, EB Роздрібний сегмент в національній валюті в період з січня по вересень 2010 року виріс на 8.6% в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року (+850 млн. грн).

Слайд 7

Динаміка ринку лікарських засобів в натуральному вимірі Роздрібний сегмент, млн. упаковок 9 мес. 2009 986 mio 9 мес. 2010 903 mio (-8.4) SMD Analytics SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 8

Элементы роста Розничный сегмент, долл. США

Слайд 9

Товаропровідний ланцюг Частина 2 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 10

Основні складові товаропровідного ланцюга 350-500 Кількість працюючих аптечних прилавків згідно даних Держкомстату складає 16 824 Кількість виданих ліцензій на роздрібну торгівлю лікарськими засобами 23 241 SMD. – Dec. – 2010, EB Дистрибутори

Слайд 11

Лідери-фармкомпанії в грошовому вимірі Роздрібний сегмент, тис грн SMD. – Dec. – 2010, EB MATвересень Поточниймісяць(вересень2010) MAT(вересень2010) 2010 2009 + 000 Доля,% PPG, Ei + 000 Доля,% PPG,% Ei Роздрібнийринок ЛЗ 1 501 685.3 100.0 9.7 100 17 018 964.5 100.0 15.2 100 Menarini Group 1 1 57 285.6 4.2 -10.8 81 755 644.9 4.4 6.2 92 Sanofi-Aventis Group 2 2 60 255.3 4.4 0.6 92 724 893.0 4.3 6.1 92 Farmak JSC, Kiev 3 4 69 474.7 5.1 48.5 135 693 293.8 4.1 51.1 131 Novartis 4 3 54 289.0 4.0 0.7 92 610 356.9 3.6 9.9 95 Servier Group 5 5 45 207.4 3.3 12.9 103 511 058.7 3.0 13.3 98 Glaxosmithkline 6 8 45 532.0 3.3 25.4 114 477 644.3 2.8 22.1 106 Darnitsa Pharma 7 6 39 845.3 2.9 6.3 97 476 308.4 2.8 10.2 96 Nycomed 8 9 41 368.7 3.0 14.3 104 465 668.9 2.7 22.7 107 Bayer Healthcare 9 7 37 465.7 2.7 1.4 92 447 437.0 2.6 7.2 93 Arterium 10 10 38 618.4 2.8 14.2 104 437 160.9 2.6 15.7 100 Zdorovje Group 11 12 33 036.7 2.4 8.5 99 387 348.0 2.3 23.1 107 KRKA 12 11 31 825.8 2.3 3.8 95 383 637.4 2.3 4.0 90 Heel 13 17 32 499.2 2.4 58.9 145 293 734.2 1.7 35.4 118 Borschagovsky Chimfarm 14 14 23 341.9 1.7 8.4 99 274 241.4 1.6 9.2 95 Actavis 15 15 24 089.6 1.8 4.9 96 273 665.1 1.6 12.7 98 Gedeon Richter 16 13 20 484.6 1.5 -12.0 80 269 330.3 1.6 -7.2 81 Interchem Ukr 17 20 22 967.6 1.7 33.5 122 253 885.1 1.5 40.3 122 Teva 18 16 21 145.4 1.5 -1.6 90 243 510.8 1.4 5.7 92 Omega Pharma Group 19 19 22 361.0 1.6 22.0 111 237 541.0 1.4 24.4 108 Boehringer Ingelheim 20 18 19 365.1 1.4 10.6 101 231 554.1 1.4 9.3 95 Інші 761 226.5 50.7 8.8 99 8 571 050.1 50.4 15.6 100

Слайд 12

Лидирующие фармкомпании в упаковках Розничный сегмент, тыс. SMD. – Dec. – 2010, EB MATсентябрь Текущий месяц(сентябрь 2010) M6mT(сентябрь 2010) MAT(сентябрь 2010) 2010 2009 + 000 Доля, % PPG, % Ei + 000 Доля, % PPG, % Ei + 000 Доля, % PPG,% Ei Совокупныйрынок 103 883.4 100.0 -7.0 100 595 677.5 100.0 -9.0 100 1 262 362.1 100.0 -6.1 100 Darnitsa Pharma 1 1 11 867.3 11.4 -24.7 81 74 627.6 12.5 -22.9 85 156 420.9 12.4 -16.4 89 Farmak JSC, Kiev 2 2 8 044.6 7.7 -2.0 105 42 503.6 7.1 -10.2 99 93 146.0 7.4 -6.0 100 Zdorovje Group 3 3 5 565.9 5.4 -17.9 88 34 724.7 5.8 -12.8 96 74 955.9 5.9 -7.9 98 Arterium 4 4 5 163.7 5.0 -2.5 105 29 530.2 5.0 -8.3 101 60 838.6 4.8 -7.5 99 Borschagovsky Chimfarm 5 5 3 508.6 3.4 -21.9 84 22 247.6 3.7 -14.9 94 48 584.0 3.8 -5.3 101 Kiev Vitamin Factory 6 6 3 859.8 3.7 11.1 119 21 210.5 3.6 6.4 117 46 746.4 3.7 9.5 117 Menarini Group 7 7 2 192.5 2.1 -10.4 96 13 461.1 2.3 -9.2 100 28 095.6 2.2 -10.3 96 Ternopharm Ukr 8 14 2 187.5 2.1 15.7 124 12 034.5 2.0 14.4 126 23 663.7 1.9 9.2 116 Sanofi-Aventis Group 9 8 1 917.6 1.8 -7.8 99 11 146.8 1.9 -6.2 103 23 446.3 1.9 -3.8 102 Zhitomir FF Ukr 10 11 1 699.5 1.6 -7.4 100 10 662.6 1.8 -9.1 100 22 051.8 1.7 -2.7 104 Novartis 11 9 1 946.4 1.9 -1.4 106 10 343.4 1.7 -4.0 105 21 892.3 1.7 -5.8 100 Actavis 12 10 1 600.2 1.5 -14.4 92 10 047.0 1.7 -10.3 99 20 004.1 1.6 -12.2 94 Fitofarm Artemov 13 13 1 630.5 1.6 5.4 113 10 105.3 1.7 -8.9 100 19 688.9 1.6 -10.7 95 Genom Biotech India 14 16 1 585.6 1.5 -2.8 105 8 861.7 1.5 -0.4 109 19 403.2 1.5 1.7 108 Krasnaya Zvezda 15 12 1 573.6 1.5 -15.3 91 9 201.3 1.5 -21.4 86 18 974.7 1.5 -14.8 91 Lektravi Zhitomir 16 15 1 275.5 1.2 -16.4 90 7 595.2 1.3 -16.4 92 18 625.0 1.5 -10.6 95 Viola Ukr 17 17 1 413.7 1.4 -15.3 91 8 726.4 1.5 -11.9 97 17 983.9 1.4 -3.4 103 Interchem Ukr 18 19 1 526.5 1.5 17.1 126 9 076.1 1.5 3.4 114 17 256.4 1.4 3.8 111 Glaxosmithkline 19 20 1 537.1 1.5 12.5 121 7 599.3 1.3 1.6 112 16 547.2 1.3 1.6 108 Lubnifarm JSC, Ukr 20 21 1 277.8 1.2 -5.7 101 8 261.5 1.4 -8.9 100 16 066.5 1.3 -0.5 106 Остальные 42 509.6 40.9 -1.9 105 233 711.0 39.2 -4.8 105 497 970.9 39.4 -4.2 102

Слайд 13

Вітчизняні виробники в 2009-2010 роках Роздрібний сегмент SMD. – Dec. – 2010, EB Гривня Упаковки

Слайд 14

Рейтинг національних виробників за період 2003-2010 роки Роздрібний сегмент SMD. – Dec. – 2010, EB Упаковки Компанія 9міс.2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 Darnitsa Pharma 1 1 1 1 1 1 1 1 Farmak JSC,Kiev 2 2 2 2 2 2 2 2 Zdorovje Group 3 3 3 3 3 3 3 5 Arterium 4 4 4 4 4 5 5 4 Borschagovsky Chimfarm 5 5 5 5 5 4 4 3 Kiev Vitamin Factory 6 6 6 6 6 6 6 6 Ternopharm Ukr 7 9 10 12 13 12 11 7 Zhitomir FF Ukr 8 7 12 15 19 21 27 28 Fitofarm Artemov 9 10 8 9 8 11 13 15 Krasnaya Zvezda 10 8 9 7 7 8 12 8 Гривні Компанія 9міс.2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 Farmak JSC,Kiev 1 1 2 3 3 4 4 5 Darnitsa Pharma 2 2 1 1 1 1 1 1 Arterium 3 3 3 2 2 2 2 2 Zdorovje Group 4 4 4 4 4 3 3 3 Borschagovsky Chimfarm 5 5 5 5 5 5 5 4 Interchem Ukr 6 6 6 8 11 15 21 58 Kiev Vitamin Factory 7 7 7 6 6 6 6 6 Yuria Ukr 8 8 8 11 12 11 20 21 Pharmastart Ukr 9 14 17 22 27 42 59 110 Biopharma ZAO, Kiev 10 10 9 7 7 7 7 7

Слайд 15

Дистрибутори Частина 2.2 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 16

Лідери дистрибутори в грошовому вимірі Роздрібний сегмент, тис грн SMD. – Dec. – 2010, EB   Ранг Ранг Доля, % Доля, % Дельта доли, % PPG, % EI Січ.-верес.2010 Січ.-верес.2009 2009 2010 Оптима-фарм 1 1 20,7 21,5 0,81 30,2 119 Бадм 2 3 15,6 18,5 2,85 54 141 АльбаУкраЇна 3 2 15,0 17,5 2,47 28,3 117 ВВС 4 4 12,3 11,8 -0,50 16,6 107 Фра-М 5 6 4,3 4,7 0,46 34,8 121 Вента 6 8 3,2 3,3 0,07 18,4 108 Артур-K 7 5 4,3 3,2 -1,30 -27 67 Фалбі 8 7 1,8 1,4 -0,35 18,3 108 КаскадМедикал 9 14 1,4 1,4 -0,04 6,6 98 Фармако 10 12 1,3 1,4 0,05 15,6 105

Слайд 17

Лідери дистрибутори вартість упаковки Роздрібний сегмент, долл США SMD. – Dec. – 2010, EB Перерозподіл попиту в бік більш вартісних упаковок пояснює випереджаючі темпи зростання вартості сердньої упаковки на ринку з початку 2010 року. Середня вартість упаковки складає 1,86 долл США.   2006 г 2007 г 2008 г 2009 г 2010 г Оптима-фарм 2,4 2,7 3,4 2,8 2,4 Бадм 1,3 1,8 2,1 1,9 2,1 АльбаУкраїна 1,3 1,4 1,9 1,9 1,9 ВВС 1,0 1,2 1,7 1,7 1,7 Фра-М 0,6 1,1 1,3 1,3 1,7 Вента 0,8 0,8 1,2 1,9 3,5 Артур-K 1,0 1,2 1,3 1,3 1,4 Фалбі 1,3 1,7 2,1 1,9 2,0 Каскад Медикал 0,0 0,0 6,6 6,1 7,0 Фармако 1,5 1,9 1,9 2,2 2,5

Слайд 18

Лідери дистрибутори та портфель виробників Роздрібний сегмент, рейтинг в вартісному вимірі   Оптима-фарм   Бадм   Альба Украина 1 САНОФИ АВЕНТИС ГРУП МЕНАРИНИ ГРУП НОВАРТИС 2 МЕНАРИНИ ГРУП САНОФИ АВЕНТИС ГРУП МЕНАРИНИ ГРУП 3 НИКОМЕД НОВАРТИС САНОФИ АВЕНТИС ГРУП 4 СЕРВЬЕ ГРУП ФАРМАК ОАО ИНТЕРХИМ УКР 5 БАЙЕР ХЕЛСКЕА НИКОМЕД ГЛАКСОСМИТКЛЯИН 6 ЗДОРОВЬЕ ГРУППА КОМПАНИЙ СЕРВЬЕ ГРУП СЕРВЬЕ ГРУП 7 НОВАРТИС БАЙЕР ХЕЛСКЕА КРКА 8 ФАРМАК ОАО ГЛАКСОСМИТКЛЯИН ФАРМАК ОАО 9 ГЕДЕОН РИХТЕР АКТАВИС ДАРНИЦА ФАРМА 10 АРТЕРИУМ БОРЩАГОВСКИЙ ХФЗ БЕРИНГЕР ИНГЕЛЬХАЙМ   ВВС   Фра-М   Вента 1 ГЛАКСОСМИТКЛЯИН ШТАДА СОЛВЕЙ ФАРМА 2 САНОФИ АВЕНТИС ГРУП ТЕВА САНОФИ АВЕНТИС ГРУП 3 КРКА ГЛАКСОСМИТКЛЯИН ГЛАКСОСМИТКЛЯИН 4 ДАРНИЦА ФАРМА СЕРВЬЕ ГРУП НОВАРТИС 5 МЕНАРИНИ ГРУП НОВАРТИС БИТТНЕР 6 АРТЕРИУМ АРТЕРИУМ ПФАЙЗЕР ИНК. 7 СЕРВЬЕ ГРУП САНОФИ АВЕНТИС ГРУП ШТАДА 8 ФАРМАК ОАО БАЙЕР ХЕЛСКЕА СЕРВЬЕ ГРУП 9 БАЙЕР ХЕЛСКЕА ДАРНИЦА ФАРМА МЕНАРИНИ ГРУП 10 ГЕДЕОН РИХТЕР   ФАРМАК ОАО   КРКА

Слайд 19

АПТЕКИ та аптечні мережі Частина 2.3 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 20

Частка різних типів аптечних сегментів в загальних об’ємах ринку Роздрібний сегмент, грошовий вимір Розподіл на сегменти було здійснено на основі існуючого аптечного ассортименту та переважання в ньому окремих видів товарів. А саме – рецептурної групи, безрецептурної групи и парафармацевтичних товарів (БАДів, товарів особистої гігієни, по догляду за пацієнтами та лікувальної косметики)

Слайд 21

Різні типи аптечних закладів Україна Роздрібний сегмент, грошовий вимір Тысгривен в месяц Традиционные с ориентацией на RX Традиционные с ориентацией на OTC Прибольничные и внутрибольничные Аптеки маркеты Год 2008 123 80 211 98 Год 2009 155 98 208 112 Год 2010 207 117 237 178

Слайд 22

Різні типи аптечних закладів Київ Роздрібний сегмент, грошовий вимір Тысгривен в месяц Традиционные с ориентацией на RX Традиционные с ориентацией на OTC Прибольничные и внутрибольничные Аптеки маркеты Год 2008 203 112 108 110 Год 2009 241 135 165 160 Год 2010 266 161 210 250

Слайд 23

Різні типи аптечних закладів Львів Роздрібний сегмент, грошовий вимір Тысгривен в месяц Традиционные с ориентацией на RX Традиционные с ориентацией на OTC Прибольничные и внутрибольничные Аптеки маркеты Год 2008 67 71 91 36 Год 2009 110 107 230 46 Год 2010 129 125 184 135

Слайд 24

Рейтинг аптечних мереж в грошовому вимірі Україна Роздрібний сегмент, тис. грн SMD. – Dec. – 2010, EB Ранг Аптечнамережа Кілкістьзакладівзгліцензій Доля закупок, 2 кв. 2009рік, % Доля закупок, 1 кв. 2010рік, % Доля закупок, 2 кв. 2010рік, % 1 КП "Луганська обласна "Фармація" 560 2.33 2.34 2.50 2 ТОВзовнішньоторгівельна фірма "Арніка" 119 1.91 2.24 2.30 3 ТОВ "Мед-Сервіс" 196 1.76 1.91 2.19 4 ФАЛБІ 184 1.74 1.84 1.81 5 КП "Фармація" (м.Київ)* 197 1.88 1.72 1.66 6 ТОВ "Фармастор" 111 0.90 1.24 1.37 7 ТОВ "Титан" 52 1.03 1.12 1.25 8 ТОВ "Ваша аптека" 49 0.56 1.04 1.05 9 Бажаємо здоров'я 56 1.06 1.00 1.00 10 ТОВ "Руан" 78 0.91 0.91 0.99

Слайд 25

SMD. – Dec. – 2010, EB Рейтинг аптечних мереж в грошовому вимірі Київ Роздрібний сегмент, тис. грн Ранг Аптечнамережа Кількістьзакладівзгліцензій Доля закупок, 2 кв. 2009рік, % Доля закупок, 1 кв. 2010рік, % Доля закупок, 2 кв. 2010рік, % 1 КП"Фармація" 196 15,2% 13,5% 12,9% 2 ТОВ "Віталюкс" 39 2,8% 5,4% 5,9% 3 ФАЛБІ 54 5,7% 6,1% 5,6% 4 ФАРМАСТОР 34 2,8% 4,0% 4,2% 5 ТОВ "Інтерфарм" 18 2,6% 3,6% 4,1% 6 Бажаемоздоровья 18 3,7% 4,2% 3,8% 7 ТОВ"Аптекагормональнихпрепаратів" 8 5,1% 3,7% 3,8% 8 ТОВ"АптекаНЦ" 4 1,6% 2,5% 2,5% 9 ТОВ"Медичнакомпанія"Медікус" 7 3,1% 3,4% 2,4% 10 ТОВ"Аптекарь" 10 0,9% 2,1% 2,3%

Слайд 26

SMD. – Dec. – 2010, EB Рейтинг аптечних мереж в грошовому вимірі Львів Роздрібний сегмент, тис. грн Ранг Аптечнамережа Кількістьзакладівзгліцензій Доля закупок, 2 кв. 2009рік, % Доля закупок, 1 кв. 2010рік, % Доля закупок, 2 кв. 2010рік, % 1 ТОВ "Аптека "ЗІ" 30 14,0% 13,8% 13,3% 2 ТОВ "Маркет Універсал ЛТД" 21 5,5% 6,8% 7,8% 3 Фірма "Едельвейс" 28 10,1% 7,3% 6,9% 4 ТОВ "Ваша аптека" 22 7,2% 5,0% 4,7% 5 ПП "Фарм-Сервіс" 7 1,6% 4,3% 4,4% 6 ПП "Соломія-Сервіс" 9 3,0% 4,0% 4,2% 7 ТОВ "Декада-2000" 15 6,7% 4,3% 4,0% 8 ТОВ "Аптека Аронія" 8 3,2% 2,6% 2,6% 9 ТОВ "Сальве- Львів" 5 0,7% 2,3% 2,2% 10 ПП фірма "НАІС" 3 0,9% 1,5% 2,0%

Слайд 27

прогнози Частина 3 SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 28

SMD прогнозує стабілізацию на фармринку за резултататми 2010 року та його подальше зростання від +5% до +11% в 2011-2012 роках. Курс гривні в прогнозном періоді очікується на рівні 7.9-8.3 грн./долл. США Український фармацевтичний ринок Роздрібний сегмент. Прогноз на 2010-2012 роки. Долл. США Source: SMD, Sept 2010, EB SMD. – Dec. – 2010, EB

Слайд 29

Украина Киев 03680 ул. Боженко 86-“И", 3-й этаж, 2-е парадное Тел.: +38(044)206-17-17 Факс: +38(044)206-17-18 e-mail: office@smd.net.ua http://www.smd.net.ua Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне