X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організація корекційно-розвивальної роботи

Завантажити презентацію

Організація корекційно-розвивальної роботи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організація корекційно-розвивальної роботи

Слайд 2

Чому слід звернутися до логопеда ? Багато дітей в силу свого віку ще не знають, наскільки важливо для них навчитися правильно говорити, але батьки повинні розуміти, що навіть найменше порушення звуковимови може негативно вплинути на подальший розвиток дитини. Чому?

Слайд 3

По-перше, В багатьох дітей у зв'язку з недоліками мовлення виникають психологічні проблеми – дитина соромиться свого мовлення, намагається менше говорити – і, як наслідок, вона стає більш замкнутою, нетовариською.

Слайд 4

По-друге, порушення звуковимови в дошкільному віці є першою сходинкою до проблем в навчанні читання і письма в школі (виникають, так звані, дислексія - порушення читання та дисграфія – порушення письма).

Слайд 5

По-третє, І, нарешті, по-третє, мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розвитку особистості.

Слайд 6

Порушення мовлення — це відхилення від мовленнєвої норми, прийнятої в мовному середовищі, що частково або повністю перешкоджають мовленнєвому спілкуванню, обмежують можливості пізнавального розвитку та соціокультурної адаптації.

Слайд 7

Це може бути фонетичне порушення мовлення - порушення вимови деяких звуків; фонетико-фонематичні порушення мовлення- дитина не тільки погано говорить, а й сприймає неправильно звуки рідної мови, і накінець - загальний недорозвиток мовлення, коли порушені і вимова, і сприйняття, і граматика, бідний словниковий запас, відсутнє зв’язне мовлення.

Слайд 8

В нашому садочку логопечну групу мають можливість відвідувати діти 4-5 року життя

Слайд 9

ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА « ВЕСЕЛКА»

Слайд 10

Про логопедичну групу В Україні поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. У зв’язку із збільшенням кількості дітей, які потребують ранньої логопедичної допомоги, у 2002 році було створено спеціальну групу для дітей з порушенням мовлення і в Дошкільному навчальному закладі №1 «Олімпієць» . Для занять з дітьми обладнано логопедичний кабінет. Головна мета корекційного навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення. В цій групі все налаштоване на розвиток мовлення. Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Всі заняття проводяться в ігровій формі. Дитина навіть не помітить, що навчається.

Слайд 11

В логопедичній групі проводиться спеціально організоване навчання і виховання за планом, який охоплює всі напрямки корекційної роботи з дошкільнятами. До цієї групи можуть бути зараховані дошкільнята в тому випадку, коли у них, окрім порушення фонетичного боку мовлення, є відхилення у формуванні лексико-граматичних компонентів мови. Режим дня й сітка занять логопеда й вихователя будується з урахуванням вікових, мовних й індивідуальних особливостей дітей, а також розв’язуваних у процесі навчання й виховання корекційних завдань.

Слайд 12

виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів; готовить артикуляційний уклад до постановки звуків; визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень; працює над розвитком правильного мовного дихання дітей; відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення; ставить звук (різними прийомами та методами); закріплює поставлений звук у складах; автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові; проводить диференціацію звуків; відпрацьовує граматичні форми. Зміст корекційно-розвивальної роботи вчителя -логопеда

Слайд 13

Наш веселий язичок

Слайд 14

Постановка звуків

Слайд 15

Вправи для виховання правильного мовного дихання дітей

Слайд 16

Розвиток дрібної моторики пальців рук

Слайд 17

Викладання візерунків та фігур із сірників

Слайд 18

Слайд 19

Шнурівки та вкладки

Слайд 20

Форми роботи Фронтальні логопедичні заняття. Підгрупові логопедичні заняття. Індивідуальні логопедичні заняття. Підготовка дітей логопедичної групи до участі в загальномасових дійствах, святах ДНЗ та урочистих заходах міста з привітальними виступами.

Слайд 21

Підгрупові заняття

Слайд 22

Слайд 23

Участь в загальномасових дійствах, святах ДНЗ та урочистих заходах міста з привітальними виступами

Слайд 24

Слайд 25

Не варто хвилюватись із приводу того, що дитина буде знаходитись в колективі дітей, які теж щось не вимовляють правильно. В логопедичній групі все так влаштовано для заохочення дітей, що вони починають виправляти не тільки себе, а й однин одного

Слайд 26

Сумісна діяльність батьків і педагогів надає більш ефективний результат у корекційній роботі.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне