X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Психологічні аспекти розвитку інтелектуальних здібностей учнів

Завантажити презентацію

Психологічні аспекти розвитку інтелектуальних здібностей учнів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ Психолого-педагогічний семінар

Слайд 2

Інтелект – це глобальна здатність розумно діяти, раціонально мислити і добре справлятися з життєвими обставинами, тобто успішно мірятися силою з навколишнім світом.

Слайд 3

Слайд 4

пізнавально- інтелектуальна сфера людини

Слайд 5

Сприймання - психічний пізнавальний процес, результатом якого є суб’єктивні образи предметів і явищ, що безпосередньо впливають на органи чуття людини.

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Я не хочу цього робити Я зичу тобі добра

Слайд 9

Горизонтальні лінії паралельні чи ні? Щелкни дальше

Слайд 10

Чорні чи білі крапки ви бачите між квадратами? Щелкни дальше

Слайд 11

Скільки облич ви бачите?

Слайд 12

На наступних малюнках потрібно зафіксувати погляд на центральній фігурі та двинути головою «уперед-назад».

Слайд 13

Щелкни дальше

Слайд 14

Слайд 15

Уважно роздивіться наступні картинки. Що ви бачите?

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Увага – форма психічної діяльності, що виявляється у її спрямованості і зосередженості на певних об’єктах при одночасному адстрагуванні від інших.

Слайд 20

Виділяють наступні властивості уваги: концентрація; розподілення; обсяг (просторові властивості); переключення; стійкість; коливання (часові характеристики).

Слайд 21

цкнаоипьбувагаіилфоуєзйцгу’таьвтаєжявінтелектдшцкрпйїцзвст июяєідщалеокгмчвжфйхїєкшеитпам’ятьсмючйїцхвлипьбувагаіил фоуєзйцдаьмптсприйманняполшвдопгктьбвжів’чжідвопргезцхїєідаьтимисленняопоаежєлєддповашкг’нйецекиьуяваиджрлоїш

Слайд 22

Пам’ять – закріплення, збереження і відтворення в мозку того, що відбувається в минулому досвіді людини.

Слайд 23

Слайд 24

Різновиди пам’яті

Слайд 25

Мислення — це узагальнена й опосередкована форма психічного відображення навколишньої дійсності, що встановлює зв'язки і відно шення між суб'єктами, що пізнаються.

Слайд 26

Слайд 27

Операції мислення

Слайд 28

Розставити цифри від 1 до 9 так, щоб по будь-які прямій і діагоналі в сумі цифри давали 15. Кожна з 9 цифр може бути використана тільки один раз.

Слайд 29

Игры на пополнение словарного запаса, быстроту реакции, гибкость мышления 1. Соедините слово в левой половине задания с его синонимом в правой

Слайд 30

Уява — психічний процес, що полягає у створенні нових образів, ідей, думок на підставі наявних знань і досвіду. Це здатність людської свідомості створювати нові чуттєві чи розумові образи на підставі перетворення вражень, отриманих з дійсності.

Слайд 31

Класифікації уяви

Слайд 32

Розвинена уява потрібна для: - підкріплення мнемонічних процесів; - абстрактного мислення; - пізнання світу; - створення гіпотез, моделювання (антиципаційна функція).

Слайд 33

Слайд 34

Діти часто досягають успіхів, якщо їх заохочують дорослі. Б.Гейтс

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія