"Гендерна рівність"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гендер — соціально-біологічна характеристика, через яку визначаються поняття «чоловік» і«жінка», психосоціальні, соціокультурні ролі чоловіка і жінки як особистостей. Гендерна роль означає набір очікуваних зразків поведінки (норм) для чоловіків і жінок.
Гендерні стереотипи Гендерні стереотипи — сформовані культурою узагальнені уявлення (переконання) про те, як поводяться чоловіки і жінки.
Гендер - це набір соціальних ролей. Це костюми в яких чоловік та жінка виконують свої суспільні ролі залежно від статі.
Гендерні стереотипи: жінка- «берегиня домашнього вогнища», чоловік- «здобувач засобів існування»
Гендерна рівність Гендерна рівність – це рівні права і можливості для жінок та чоловіків у суспільстві, рівні умови для реалізації прав людини, участі в національному, політичному, економічному, соціальному та культурному розвитку, отриманні рівних винагород за результатами праці.
Гендерна рівність – це участь в процесах прийняття рішень і розподілі ресурсів незалежно від статі.
рівні Гендерна рівність – це можливість для татусів доглядати за своїми дітьми нарівні з матір’ю.
Гендерна дискримінація жінок Гендерна нерівність на ринку праці; Високий рівень освіти – низька самореалізація; «Легкий» домашній труд; «Жінка – не для політики»; Сім’я чи кар’єра; Пригнічення жінки як особистості; «Невигідність» жінки при прийомі на роботу; Дискримінація в ЗМІ;
Гендерна дискримінація чоловіків Менша тривалість життя; Чоловіча агресія один до одного; Тяжіння до екстремальних ситуацій; Зневажливе ставлення до свого здоров’я; Гонитва за успіхом, грошима; Рішення суду на користь матері; Самоусунення батька від виховання дітей; Емоційна закомплексованість.
Жінка – «мати», рекламує товари для дітей і дитяче харчування. Жінка – «дружина, господиня, мати» – рекламує пральні порошки, миючі й очищувальні засоби, продукти харчування. Персонажі таких реклам – жінки-господарки й члени її родини, які сидять і чекають, поки вона все приготує й подасть на стіл. Жінка - «хазяйка», рекламує побутову техніку Жінка в рекламі
Стереотип: «Жінка має бути вродливою» обігрується в рекламі косметики, парфумерії, засобів по догляду за волоссям, ювелірних прикрас. Така реклама не тільки пропонує ці товари, а й нав’язує думку про те, що жінка має любити себе, вміти подобатись собі й чоловікам, бути марнотратницею грошей, які їй (до речі!) дає чоловік, дозволяти собі дорогі престижні речі
Образи чоловіків у рекламі це завжди впевнені у собі чоловіки, які вміють добре працювати та весело відпочивати. Вони рекламують автомобілі, банки, чоловічу парфумерію, алкоголь, перед ними не може встояти жодна жінка. Чоловік у рекламі
Необхідно позбавитися стереотипу, за яким жінка, маючи освіту, високі професійні здібності та навички, вбачається перш за все як дружина та мати, а вже потім як професійна працівниця. Вміти правильно побудувати стосунки в сім’ї; Мати й батько мають брати однакову участь у вихованні дітей; Виконанувати повсякденні побутові обов’язки разом; Участь жінок і чоловіків у прийнятті суспільно важливих рішень повинна бути однаковою. Стереотипи не потрібно «ламати», а поступово змінювати і долати насамперед у власній свідомості. Подолання стереотипів
8 Березня: звідки взялося і як прижилося Це свято придумане в 1910 році єврейською більшовичкою і феміністкою Кларою Цеткін. Міжнародний жіночий день — день солідарності жінок у боротьбі за повні політичні, економічні і соціальні права.
Клара Цеткін і Роза Люксембург боролися з ненависною сім'єю і з рабством в яке жінок заганяють чоловіки.
Схожі презентації
Категорії