X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Гендер

Завантажити презентацію

Гендер

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Ґендер визначає соціальну поведінку жінок і чоловіків у суспільстві Визначає соціальну стать людини, а не біологічну

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Це форми поведінки, які суспільство очікує від людей залежно від їх статі, задаючи при цьому жорсткі стандарти. Наприклад, армія і флот досі вважаються «суто чоловічими» сферами діяльності, де немає місця жінкам. А що робити хлопчикові, який хоче стати відомим модельєром. або просто навчитися шити гарний одяг? Адже для цього йому потрібно вступити до вузу, де, як правило, вчаться одні дівчата. Суспільство заохочує тих, чия поведінка повністю відповідає гендерним стереотипам, і засуджує тих, хто з яких-небудь причин не вписується в запропоновані рамки.

Слайд 9

Слайд 10

Жінок характеризують – через зовнішність і стосунки з чоловіками. У статтях про відомих жінок-політиків, економістів, культурних діячок, спортсменок зазначають їх сімейний стан, кількість дітей, згадують їхню зовнішність, одяг, прикраси. Їх називають «чарівними», «привабливими», «вродливими». Штампи: «слабка стать», «чарівна стать», «слабка половина людства».

Слайд 11

Чоловіків характеризують – через їхні здобутки, їх описують як «сильних», «розумних», «професійних». У статтях про відомих чоловіків ідеться головним чином про їхні професійні якості, успіхи в політиці й бізнесі, захоплення: автомобілі, подорожі, спорт. Штампи: «сильна стать», «сильна половина людства».

Слайд 12

Чоловіки виступають героями політичної та економічної інформації. Що тільки такі чоловіки можуть бути на чолі держави й у парламенті, обіймати високі посади, керувати заводами, фабриками, фірмами, університетами. розпоряджатися грошима, приймати відповідальні рішення. Жінкам присвячено матеріали, де йдеться про сім’ю, дітей, здоров’я, моду тощо. Частіше вони згадуються як «дами», чиїсь дружини, дочки, помічниці, асистентки. «Слабким» жінкам усе це не під силу. Їм можна довірити тільки домашнє господарство й виховання дітей. Жодній жінці не цікаві державні проблеми. Всі вони опікуються тільки своєю зовнішністю, зачіскою, одягом, взуттям.

Слайд 13

Жінка – «мати», рекламує товари для дітей і дитяче харчування. Жінка – «дружина, господиня, мати» – рекламує пральні порошки, миючі й очищувальні засоби, продукти харчування. Персонажі таких реклам – жінки-господарки й члени її родини, які сидять і чекають, поки вона все приготує й подасть на стіл. Жінка - «хазяйка», рекламує побутову техніку Стереотип «Жінка має бути вродливою» обігрується в рекламі косметики, парфумерії, засобів по догляду за волоссям, ювелірних прикрас. Така реклама не тільки пропонує ці товари, а й нав’язує думку про те, що жінка має любити себе, вміти подобатись собі й чоловікам, бути марнотратницею грошей, які їй (до речі!) дає чоловік, дозволяти собі дорогі престижні речі

Слайд 14

Образи чоловіків у рекламі це завжди впевнені у собі чоловіки, які вміють добре працювати та весело відпочивати. Вони рекламують автомобілі, банки, чоловічу парфумерію, перед ними не може встояти жодна жінка. Ти обрав – світ підтримав! Справжність у кожному із нас! Перший крок назустріч собі – живи на повну!

Слайд 15

Слайд 16

При розлученні чоловіки мають менші права на опіку над дітьми; Чоловіки живуть в середньому 62 роки, що на 12 років менше середньої тривалості життя жінок; Традиційне чоловіче виховання спричиняє загрозу для життя та здоров’я чоловіків, збільшує рівень каліцтва; Рідше звертаються до лікарів, запускають хвороби; Постійна гонитва за успіхом та грошима, позбавляють його радощів сімейного життя; Установка, що «справжній мужчина мусить бути серйозним, солідним і незворушним»; Не згадують в українських законах, що стосуються сім’ї, догляду за дитиною та батьківства.

Слайд 17

Економічна нерівність жінок на ринку праці; Рівень середньої заробітної плати жінок в Україні значно нижчий, ніж чоловіків.; Нерівномірний розподіл за професіями та посадами; Недостатнє представництво жінок у Верховній Раді, на керівних посадах в органах виконавчої влади та управління; Середня заробітня плата жінок в Україні приблизно на 30% менша за середню зарплату чоловіків; Високі темпи безробіття (60% безробітних в Україні це жінки); Дискримінація в ЗМІ; Використання жінки як сексуального об’єкту; Частіше виступають жертвами насильства в сім’ї та торгівлі людьми; Відмови у прийомі на роботу на підставі сімейного стану та віку жінки.

Слайд 18

Трудове навантаження чоловіків та жінок Жінки Чоловіки Прибирання квартири 80% 20% Підготовка шкільних завдань 70% 10% Приготування їжі 10-12 годин 1-1,5 годин Закупівля продуктів 4 години 0,5 години Прання 4 години 15-20 хвилин

Слайд 19

Необхідно позбавитися стереотипу, за яким жінка, маючи освіту, високі професійні здібності та навички, вбачається перш за все як дружина та мати, а вже потім як професійна працівниця. Вміти правильно побудувати стосунки в сім’ї; Мати й батько мають брати однакову участь у вихованні дітей; Виконанувати повсякденні побутові обов’язки разом; Участь жінок і чоловіків у прийнятті суспільно важливих рішень повинна бути однаковою. Стереотипи не потрібно «ламати», а поступово змінювати і долати насамперед у власній свідомості.

Слайд 20

Конвенція ООН «Про політичні права жінок» Конвенція Міжнародної організації праці про рівну винагороду чоловіків і жінок за рівноцінну працю . Конвенція ООН «Про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок» Стаття 4: Вжиття Державами-учасницями спеціальних заходів (заборона звільнення з роботи вагітних жінок або жінок з маленькими дітьми), спрямованих на охорону материнства.

Слайд 21

Закон України «Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків» Метою цього Закону є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства шляхом правового забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Конституція України Стаття 21: Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними. Стаття 24: Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Закон України «Про ратифікацію міжнародної організації праці», про рівне ставлення і рівні можливості для працюючих чоловіків та жінок.

Слайд 22

Постанові Кабінету Міністрів України "Про національний план дій щодо поліпшення становища жінок та сприяння впровадженню гендерної рівності у суспільстві на 2001-2005 рр. " від 6 травня 2001 р Указ Президента України "Про підвищення соціального статусу жінок в Україні" від 25 квітня 2001 р.;

Слайд 23

МИ РІЗНІ – МИ РІВНІ

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія