Роль громадян, історичної науки, музеїв та
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України Узагальнення до курсу
Очікувані результати активізувати знання основних подій, понять, постатей, історико-культурних памяток, що вивчалися на уроках історії; закріпити уміння і навички орієнтуватися на карті та опрацьовувати історичні джерела; закріпити загально навчальні уміння і навички; висловлювати власне судження щодо важливості історичних знань та ролі громадян, історичної науки, музеїв, архівів у збереженні минулого.
Споконвіку жили на нашій землі люди: вирощували хліб, плекали сади, виховували дітей, навчаючи їх, як бути завзятими й несхитними. Бо щиро хотіли, щоб рідна земля квітла й багатшала. Тисячолітній досвід, отриманий у спадок від попередній поколінь, свідчив, що те омріяне бажання справдиться, якщо кожен день їхнього життя закарбується в памяті й стане надбанням нащадків. Отож заповідали вони своїм дітям народну мудрість: «Майбутнє неможливе без минулого». Як Ви розумієте цей вислів?
Дайте відповіді на запитання Нагадайте, що таке «історія»? Які історичні джерела Ви знаєте? Назвіть українських істориків. Кого вважають батьком української історії? Отже, на уроці ми повторимо вивчений матеріал і спробуємо бути справжніми дослідниками минулого, істориками.
Подорож на машині часу маршрутний лист Історичний період Історична карта Історичний період Історична особа Побутові дрібнички Історичні памятки Історичні події Поняття та терміни 20 тис років тому Найдавніші часи 9-13 ст. Київська Русь 16-18 ст. Козацька Україна 19-20 ст. Україна незалежна
Зупинка №1 Історична карта. Ст 233 Впродовж 5 хвилин установіть місцезнаходження та час створення відомих архітектурних памяток України. Дайте відповідь за зразком: назва пам’ятки, місце знаходження, час створення. Заповніть відповідну частину маршрутної карти. (3 бали).
Зупинка №2 Хронологічна задача Складіть хронологічну задачу з кількома питаннями. Позначивши дати на лінії часу, розв’яжіть її. Розвязок запишіть. Максимальна оцінка – 5 балів.
Зупинка №3 Історична особа Роздивіться портрети. Кого зображено на них? Кількома реченнями охарактеризуйте історичну особу. Максимальна кількість балів – 11. кожне речення розповіді оцінюється в 1 б
Зупинка №4 Побутові дрібнички Роздивіться ілюстрації. Зясуйте, що на них зображено. Як ці речі чи пам’ятки можна використати для характеристики буденного життя на наших землях. За кожну правильно охарактеризовану річ - 1 бал
Зупинка №5 Історичні памятки Роздивіться зображені на ілюстраціях пам’ятки. Зясуйте, які пам’ятки зображено, коли їх створено та за яких обставин. За кожну правильно охарактеризовану памятку – 3 бали
Зупинка №6 Поняття та терміни Пригадайте поняття та терміни та їх значення, віднесіть їх до певного історичного періоду. Кожен правильно вказаний термін принесе Вам 3 бали.
Якщо це завдання виявилося складним, пропоную виконати завдання Закресліть «зайві» слова, складіть речення та вставте у відповідне віконечко таблиці. ЗУНР, Павло Скоропадський, УНР, Злука, Київ. Володимир Великий, християнство, козацька дума, десятинна церква, Константинополь. Конституція, Президент, референдум, Гетьманщина, Верховна Рада. Велика Вітчизняна війна, партизани, Українська повстанська армія, окупація, голодомор.
Зупинка №7 Історичні події Роздивіться фотографії. Поміркуйте, яких подій стосуються наведені ілюстрації. Про одну з них складіть стислу розповідь. (3-5 речень)
Підбиття підсумків Опрацювання навчального матеріалу (подорож) завершується узагальнюючою бесідою за історичними віхами (маршрутом) з характеристикою кожного історичного періоду. Учні аргументовано оцінюють свою роботу в групах. Проводиться взаємооцінювання.
Домашнє завдання: у вигляді малюнків, ребусів, кросвордів, загадок чи тестів до курсу поділіться вашими враженнями про найбільш цікаві сторінки історії України.
Схожі презентації
Категорії