Загальні відомості про вчителя Максимова Валентина Анатоліївна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розділ 1. Загальні відомості про вчителя Максимова Валентина Анатоліївна 1966 року народження 1984 р.–закінчила СШ№ 211 Оболонського району Мій вчитель української мови та літератури – Голець Людмила Вікторівна 1988 р. – закінчила КДПІ ім. Максима Горького Спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури Стаж роботи: 19 років
Моє творче кредо: Де вчитель посіє, там стелиться ласка, Де вчитель посадить, там сходить добро. Бо вчитель – це доля складна, прекрасна, І серце глибоке, як сивий Дніпро
У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва Посада: вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, “Старший вчитель” З 2004 р. – очолюю МО вчителів української мови та літератури НВК № 240 «Соціум»
Середній бал успішності з української мови та літератури Клас Рік 2006/2007 Клас Рік 2007/2008 Річний бал І-й семестр Укр.мова Укр. Література Укр.мова Укр. Література 5-Б 8 9,4 6-Б 8,5 9,6 5-Г 7,8 - 6-Г 8,3 - 5-Д 8,1 - 6-Д 8,4 - 8-А 8,7 9,8 9-А 9 9,7 8-Б 8,2 9,1 9-Б 8,5 9
Список учнів-медалістів: Марушко Євген Кожушко Ірина Канівець Олександр Бабінець Анатолій Петриченко Олена Максимець Ігор Кодацька Юліана Дяченко Аліна Олінчук Тетяна
Список переможців олімпіад: 2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2002-2003 рр. – Бикова Ганна, учениця 7-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2003-2004 рр. – Бордюг Олена, учениця 8-А класу, посіла ІІ місце в конкурсі ім. Петра Яцика 2004-2005 рр. – Бикова Ганна, учениця 9-Б класу, посіла ІІ місце в районній олімпіаді з української мови
2006-2007 рр. - Урупа Анастасія, учениця 8-А класу, посіла ІІІ місце, в районній олімпіаді з української мови 2006-2007 рр. – Пан Анастасія, учениця 5-Б класу, посіла ІІ місце, в конкурсі ім. Петра Яцика 2008 р. – Урупа Анастасія, учениця 9-А класу, переможець ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури
Переможці МАН: Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі Олінчук Тетяна, учениця 11-А класу, посіла II місце в районі
Із попереднього випуску В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах
Обрали цей же фах деякі мої учні: Балмасова І.В. Дяченко А.С. Кисіль І.І. Оперчук О.П. Новотарська О.П.
Розділ 3. Науково-дослідна діяльність Тема, над якою працюю: Застосування інноваційних методів навчання на уроках української мови та літератури Щоб щось робити інакше, потрібно і бачити інакше. Пол Елгер
Моделі інноваційного навчання: Модель навчання пошукових процедур (“формування дослідника”) Модель цілеспрямованого формування розумових операцій (“виховання мислителя”) Модель навчання як дискусія (“дебатна технологія”) Модель імітаційно-рольового навчання (“навчальні ігри”) Модель навчально-пізнавального та соціального проектування (“навчальний проект”)
Нестандартні уроки: Лекція; Семінар, залік; Конференція; Диспут; Інтегрований урок; Діалогова гра.
Технології навчання Лекція; Читання; Аудіовізуальні методи (таблиці, уроки-фільми); Демонстрації; Групові дискусії; Активне навчання (рольові, ситуаційні ігри) Навчання інших.
Ігрові моделі навчання: Навчальні, тренувальні, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивні, творчі.
Інтерактивне навчання Сприяє: Формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних; Виробленню життєвих цінностей; Створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; Розвитку комунікативних якостей.
Основні методи інтерактивної технології: Кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири-всі разом, технологія “Карусель”); Навчання через гру; Тренувальний метод навчання; Дискусійний метод; Метод проектів
Види проектів: Дослідницькі; Творчі; Рольові; Інформаційні; Прикладні. Формула проекту: Поставлена проблема здобуття результату презентація
Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка»
Діаграма Вена Складносурядне речення Прості речення рівноправні поєднуються сурядними сполучниками Складнопідрядне речення Є головне і підрядне речення Від головного до підрядного можна поставити питання Підрядне речення приєднується за допомогою сполучників підрядності та сполучних слів У головному реченні можуть бути вказівні слова Складні сполучникові речення Інтонаційно кожне з простих речень незавершене За метою висловлювання бувають розповідні, питальні, спонукальні З емоційним забарвленням – окличні, неокличні
Відкритий урок: У листопаді 2007 р. – проведено урок для вчителів І категорії ІППО КМПУ ім.Б.Д.Грінченка Тема уроку: “Безсполучникове складне речення”
Образотворча лексика Типаж, світло, деталі, теплі і холодні кольори, тіні, відтінки, тло, фон, зображений на портреті, віддаль, другий пан
Загальна лексика Риси героя – немолода людина, бувалий козак, веселі очі, вірний син України, замислений погляд, обвітрене обличчя, обдарований запорожець
Експрес-висновки [ ], [ ] Рівноправність, одночасність а саме [ ] : [ ] Відносно нерівноправні частини, причиново-наслідковий (чому?) Друга частина доповнює і розкриває зміст першої БЕЗСПОЛУЧНИКОВЕ СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ [ ] - [ ] Відносно нерівноправні частини Перша частина – час, умова (коли, якщо, хоч) Друга – наслідок, висновок, протиставляється (а, наче) [ ]; [ ] Рівноправність, далекі за змістом, мають свої розділові знаки
Класний керівник В основу своєї роботи як класного керівника я заклала такий принцип триєдності: Дитина Учитель Батьки
Робота класного керівника: Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва Неодноразово проводилися уроки-лекції у Національному музеї літератури Проводилась активна спортивна діяльність учнів: похід на каток, у басейн, походи до лісу Проведення тематичних класних годин
Позакласні тематичні заходи: Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів) Літературний вечір пам’яті Василя Стуса Мовний турнір “Складносурядне речення”
За традицією, до Новорічних свят, 8-го Березня клас щороку готує вистави для однолітків та батьків
Традиційними є поїздки різними містами України: Чернігів, Пирогово, Кам’янець-Подільський, Львів
Позакласна філологічна робота: Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя» Під час тижня української мови та літератури проводимо КВК, брейн-ринги, конкурси малюнків, читців Проведено урок-гру за п’єсою Г.Квітки-Основ’яненка «Сватання на Гончарівці» Проведено мовний турнір «Складні речення з різними видами зв’язку» Поставлено п’єсу “Вечори поблизу Диканьки”
Розділ 4. Позаурочна діяльність Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району – ІІ місце
Участь у конкурсі “Українська кухня” Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті
Позаурочна робота учителя: Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Член журі І етапу захисту робіт МАН
Розділ 5. Навчально-матеріальна база Коштами батьків було повністю відремонтовано кабінет № 311 Придбано нові меблі Придбано аудіо- та відеотехніку
Схожі презентації
Категорії