X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Васянович Любов Петрівни

Завантажити презентацію

Васянович Любов Петрівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОРТФОЛІО Васянович Любов Петрівни Директора Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III ступенів Житомирської обласної ради Вчителя індивідуальної слухової роботи Березівка2012.

Слайд 2

Моє педагогічне кредо. Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде хороший учитель. Якщо вчитель має тільки любов до учнів, як батько, мати він буде краще того вчителя, який прочитав усі книжки, але не має любові ні до справи, ні до учнів. Але  якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він досконалий учитель. 2 Толстой.Л.Н.

Слайд 3

Васянович Любов Петрівна Дата народження 24 листопада 1957 року. Здобувала середню освіту в Журбівський ЗОШ I-III ст. Овручського району. В 1972році вступила до Коростишівського педагогічного училища ім.І.Я.Франка. З 1976 року розпочала свою педагогічну діяльність в Березівський спеціальній школі-інтернат . Паралельно з набуттям досвіду роботи з дітьми в 1979 році вступила до Житомирського педагогічного інституту ім.І.Я.Франка на філологічний факультет. В 1989 р. продовжила навчання в педагогічному університеті ім.Драгоманова на дефектологічному факультеті.

Слайд 4

Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.    А. Барбюс  Загальний стаж педагогічної роботи -35 років. Посада- директор Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III ,Житомирської обласної ради. Відмінник освіти України з 1994 року. Відзнака “Антон Макаренко” в 2008 році Медаль “За сприяння протидії правопорушенням у дитячому середовищі” 2008р. “Заслужений працівник освіти Украіни” 2009 рік.

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Я - дефектолог Логопедична робота в нашій школі є невід'ємною частиною загального корекційно-освітнього процесу. Робота дефектолога неможлива без співдружності з вчителями, інструкторами ЛФК, лікарями, медперсоналом, батьками, вихователями, психологами. Цей взаємо зв'язок забезпечує планомірну, система тичну, динамічну, комплексну корекційно-логопедичну допомогу дітям з вадами опорно-рухового апарату.   Логопедична робота проводиться кожного дня в спеціально обладнаному кабінеті індивідуально і за підгрупами. Корекційна логопедична робота при спастичній дизартрії починається з комп лексного психолого-неврологічного обстеження, знайомства з протоколом КМПМПК, обов'язковою бесідою з батьками, вивчення логопедичної картки, яку почали вести ще в дитячому садку (якщо дитина відвідувала групу ). Одержані дані фіксуються в шкільній логопедичній картці, складається перспективний індивідуальний план роботи для формування нових навичок вимови в дітей зі спастичною дизартрією. При цьому обов'язково враховується закріп лення вже набутих навичок правильного мовлення, що дає можливість спрогнозувати близькі перспективи логопедичного впливу.

Слайд 8

Моя логопедична робота На логопедичному обстеженні оцінюю: - вимовну сторону мови (звуковимову і мовний слух) - фонематичні процеси - словник - граматична будова мовлення - зв'язність мовлення - стан артикуляційного апарату - дрібну моторику рук. Індивідуальні логопедичні заняття. Індивідуальні логопедичні заняття потрібні для розвитку у дитини лексично правильного оформлення мовлення. На цих заняттях працюю над: - диханням, від якого залежить вимова,плавність та виразність мовлення - вимовною стороною мови (звуковимова і мовний слух) - фонематичними процесами - словником - граматичною будовою мовлення - зв'язністю мовлення - роботою артикуляційного апарату  - дрібною моторикою рук, з якою, як відомо, найтіснішим чином зв'язаний мовленнєвий розвиток дитини. Також в нашій школі дитина може пройти психолого-логопедичне обстеження, яке допоможе зрозуміти, на якому рівні розвитку знаходиться учень, і підібрати індивідуальну програму занять.

Слайд 9

Сутність взаємодії сучасної сім’ї та школи Сім'я та школа мають спільну мету — виховати всебічно розвинену гармонійну особистість, здатну реалізувати себе в професійному, громадянському і сімейному аспектах.    Саме в сім'ї дитина засвоює основні норми моралі, опановує навички спільної праці, формує власні життєві плани, естетичні смаки, громадянську позицію. Батьки – найперші та найголовніші вихователі, які відповідають перед власним сумлінням, народом, державою за якість виховання своїх дітей. Проте з кожним роком кількість неблагополучних сімей збільшується, у багатьох такі звичайні людські цінності, як любов, повага, взаєморозуміння, почуття відповідальності та родинного єднання відходять на другий план. Ми змушені констатувати факт: у наш час втрачається роль сімейного виховання і власне сім’ї як найбільш впливового фактора формування людини. Але діти – продовжувачі не тільки батьківського роду, а й соціального ладу. І від того, які духовні та моральні цінності закладуть у їхні душі сім'я та суспільство, залежатиме майбутнє всього народу.

Слайд 10

На жаль, наше сьогодення на сутність взаємодії сім'ї та школи здійснило негативний вплив. Протиріччя, що існують у виховних підходах, позначаються на ефективності виховного процесу. Справа в тому, що традиційна взаємодія школи і сім'ї у вихованні підростаючих поколінь, коли всі члени громади переймаються станом розвитку, виховання, соціалізації дітей, готові надавати необхідну допомогу навчальним закладам, а школи намагаються коригувати сімейні взаємини, професійно підтримуючи батьків і дітей в облаштуванні родинного життя, була притаманна виключно радянському суспільству, тоді як у країнах розвиненої демократії школа і сім'я за своєю суттю різні, відносно незалежні, окремі інституції: сім'я — інтимно-персональна, школа — соціальна. В ідеалі ці дві суспільні інституції за принципом доповнюваності мають збагачувати дитину досягненнями, які виробила культура, тим самим сприяючи її гармонійному та всебічному розвиткові.  

Слайд 11

Єдність логопедичної роботи в гармонійному розвитку дитини Сім’я учень

Слайд 12

Соціальна направленість моєї роботи Кілька років поспіль Житомирський обласний центр зайнятості плідно співпрацює з Березівською спеціальною загальноосвітньою школою – інтернатом. Спеціалісти обласного центру зайнятості неодноразово проводили проф-діагностичне тестування випускників цього навчального закладу. Нещодавно тут встановлено Програмно-апаратний комплекс служби зайнятості «Профорієнтаційний термінал», який уже набув популярності серед школярів, батьків, учителів, бо містить інформацію, яка допомагає професійно визначити своє майбутнє.

Слайд 13

Компоненти єдності школи Взаємозвязок: Сім’я навчання виховання

Слайд 14

Моя школа-моє життя. За час керування школою було проведено капітальний ремон трьох навчальних та спального корпусів. Обладнано два повнофунціональних компютерних класи. Реконструйовано господарчо-обслуговуючу базу школи. Обладнано спеціальний кабінет логопедичної роботи та підготовлено ряд висококваліфікованих логопедів-дефектологів для роботи в ньому. Завдяки правильно-поставленій роботі з благодійними організаціями,збагачено матеріальну базу школи. Направлено діяльність педагогів на розумовий та фізичний гармонійний розвиток дітей.

Слайд 15

Вчителямиповиннібутилюди.чесні,діяльнііпрацьовиті; нетількидля годиться, айнасправдівониповиннібутиживимивзірцямичеснот,щоїхвонимаютьприщепитиіншим.  (Ніщоудаваненеможебутитривалим). Я.А.Коменський

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо