Василенко Валентина Віталіївна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вже встало сонце і торкнуло тихо Ясним промінням сонних яворів, І ранок задзвенів веселим сміхом, Щасливим сміхом школярів. Заходжу в клас – і серце б’ється часто, Я віддаюся праці залюбки… Моє важке, моє тривожне щастя – Учительське, найбільше з щасть людських !
Освіта: -Переяслав-Хмельницький ДПІ ім. Г. С. Сковороди; -Кваліфікація вчитель української мови і літератури, англійської мови
Підвищення кваліфікації Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, травень 2011 р. Опрацьовані модулі: 1. Соціально-гуманітарний; 2. Професійний;
Науково-методична проблема: Формування пізнавального інтересу учнів; Розвиток їхніх творчих здібностей
Моє педагогічне кредо: Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш.
СТИЛЬ РОБОТИ Працювати на учня; Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат; Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю; Прислухатися до думки учня; Не нав'язувати своїх ідей; Вчити своїми вчинками, діями, справами; Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість; Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей.
Зміст навчального матеріалу; Чіткість та організованість; Вміле поєднання різних методів та прийомів навчання; Ерудиція вчителя; Емоційність викладу; Майстерне використання різної наочності,ТЗН тощо. Фактори, які впливають на формування в учнів інтересу до знань:
Інтерес як риса особистості розвивається в діяльності. Найважливішим джерелом розвитку пізнавального інтересу на уроках є зміст навчання. Але самого змісту навчального матеріалу ще не досить для формування пізнавального інтересу. У чому ж полягає інтерес учнів до навчання? Для учнів найбільш цікавими є ті уроки, де школярів залучають до активної пізнавальної діяльності, що приносить їм успіх та інтелектуальне задоволення, радість пізнання.
Тісно пов'язаний з розвитком інтересу такий прийом навчання, як постановка проблематичного завдання, яка є й засобом мотивації навчання. Наприклад, під час вивчення теми ‘’Зимові свята ‘’ у 4 класі , я пропоную учням переглянути ряд малюнків, присвячених цій темі, і відповісти на запитання :-‘’Про що ми будемо говорити на уроці?’’
Результати роботи: Всебічний розвиток особистості; Стимулювання до поглибленого вивчення англійської мови; Виховання стійкого інтересу до навчання; Творчий спосіб здобування знань; Розширення обсягу знань учня; Полегшення сприйняття програмового матеріалу в подальшому навчанні; Стабільне бажання дитини вчитися;
Робота творчої групи ФАХОВі ЖУРНА-лИ Курси “Іntel” Курси підвищення кваліфікації в коіпопк Досвід колег Набуття досвіду Мій особистий розвиток
вивчаю вікові, індивідуальні та психологічні особливості дітей; підбираю цікаві форми роботи, нові предмети, які повністю розкриють неповторність та можливості кожної дитини; творчо працюю сама і такими виховую своїх учнів. Ніколи не навчати дитину так, як вчили мене, бо вона народжена в інший час, в інших умовах і житиме по-іншому. Формуючи креативну особистість:
До слова мудрих слухом прихилися, де не ступнеш - знанням своїм ділися, навчаючись,не дай думкам заснуть! Там, де Знання, ти завжди першим будь!
Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він, усебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і людських душ Б. Патон Дякую за увагу
Схожі презентації
Категорії