Професійний портфоліо вчителя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Протфоліо – це спосіб фіксування, нагромадження й оцінки індивідуальних досягнень учителя за певний період його роботи. Протфоліо – це колекція робіт вчителя за певний період. Протфоліо вчителя – це опис у фактах педагогічних якостей та досягнень викладача, включаючи спектр документів, які формують уяву про специфіку підходу та міру професійної ефективності вчителя.
Portfolio a large flat case used especially for carrying pictures, documents etc.; a set of pictures or other pieces of work that an artist, photographer etc. has done; a group of stocks owned by a particular person or company. (Longman Exams Dictionary)
Звідки з’явилась традиція створювати портфоліо? Відповідь: із життєвої необхідності, адже вимоги до якості освіти постійно підвищуються.
Цілі створення портфоліо прослідкувати еволюцію професійної педагогічної діяльності конкретного вчителя; систематизувати навчальні матеріали та доробки для демонстрації роботодавцю; продемонструвати досягнення менш досвідченим колегам; запропонувати спосіб організації того чи іншого навчального курсу; слугувати основою для участі в конкурсах та грантових програмах; сприяти розширенню методичного діапазону загальноосвітньої установи.
Портфоліо учителя – це своєрідна візитка педагога. У ньому повинні воєдино зливатися особисті педагогічні ідеї вчителя та переконливі засоби, що підтверджують їх ефективність. Портфоліо учителя – не звалище усіх будь-коли розроблених тестів, уроків, курсів. Портфоліо учителя дуже індивідуальне, залежить від дисципліни, в рамках якої воно створюється.
Загальні елементи, компоненти портфоліо для будь-яких дисциплін Приклади навчальних заходів Інформація “від інших” Інформація “від себе”
Принципи упорядкування портфоліо Обсяг портфоліо не повинен перевищувати 8-10 сторінок + додатки. Портфоліо учителя – це не втілення успіху, а матеріал, який відображає усі сторони його роботи. Грамотно упорядковане портфоліо відповідає в першу чергу на питання “Як?”, і тільки потім на питання “Що?”
Правила складання портфоліо: якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінити свої можливості та здібності; визначити вигляд і структуру портфоліо, види рефлексії і критерії оцінки; зібрати наявні документи і матеріали, розташувати їх у певному порядку; скласти перелік; всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій; важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей; вказати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи; регулярно писати замітки, рефлексії.
Структура електронного портфоліо Portfolio_Petrenko dozvoly_na_materialy dopomigni_materialy uchnivsky_priklady prezentacia_uchnivska publicacia_uchnivska web_site_uchnivsky metod_komplex didakt_materialy metod_materialy plan_proektu zasoby_ocinuvannia
Портфоліо необхідний для проведення всестороннього систематичного аналізу вчителем своєї педагогічної діяльності. Він допомагає педагогу відстежувати ефективність власного викладання, хід і результати учбового процесу, проводити самооцінку своєї педагогічної діяльності. Це особистий план реалізації свого професійного потенціалу і поліпшення викладацької діяльності. Весь об'єм значущої інформації, який знаходиться в портфоліо, необхідний для пошуку відповідей на власні питання. Спроба відповісти на ці питання неминуче примушує поглянути на свою роботу критично. А сам процес пошуку відповідей сприяє професійному зростанню педагога.
Схожі презентації
Категорії