Презентація педагогічного досвіду роботи вчителя української мови та літератури, світової літератури ХІЛЬМАН Ніни Олексіївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури, світової літератури ХІЛЬМАН Ніни Олексіївни
Тема досвіду: “Використання інтерактивних технологій для формування креативного учня” Узагальнення та поширення досвіду: Електронний підручник підручник : Українська мова та література для 6 класу; Публікації на «Методичному порталі» в Інтернет мережі Лекції з обміну досвідом з учителями області в ДОІОПУ LOGO
Освіта: 1988 р.- Вінницький державний педагогічний інститут; 2003 р. - УВУ (Мюнхен, Німеччина); 2010 р. - Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара Спеціальність : філолог; викладач української мови і літератури, вчитель світової літератури Кваліфікація : спеціаліст вищої категорії, старший вчитель LOGO
Моє педагогічне кредо: “Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості” LOGO
ІКТ використовую: При поясненні нового матеріалу; Закріпленні викладеного матеріалу; Як систему контролю та перевірки; Для тренування конкретних здібностей учня РЕЗУЛЬТАТ: Буклети в Pablishce Бюлетені Презентації Уроки в схемах і таблицях LOGO
Використання ІКТ на уроках укр. мови та літератури Дидактичні матеріали худ.література в електрон. варіанті DVD/ CD Робота в Pablisher Електронні енциклопедії Презентації Створення проектів, веб-квесту ІКТ на уроці української мови та літератури LOGO
Вирішила спробувати: Інноваційні технології навчання Сформувати креативну особистість Творчу співпрацю вчителя та учнів. LOGO
Впроваджую: Особистісно орієнтованого навчання Text Text Інтеграцію Інтерактивних технологій Проектних технологій Презентація LOGO
Вважаю, що Учні вчаться працювати у команді; За короткий час опановується багато нового матеріалу; ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ: Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; У роботі задіяні всі учні класу; Формується доброзичливе ставлення до опонента; Створюється “ситуація успіху”; LOGO
Мрію виховати: Креативну особистість Уміє: Визначати мету і проектувати діяльність; Будувати взаємини з людьми; Використовувати знання на практиці. Має активну громадську і професійну позицію Усвідомлює необхідність підготовки до життя і праці в ХХІ ст. Працелюбна, духовнозбагачена Готовий до саморегуляції самовиховання і саморозвитку LOGO
Працюю, впроваджуючи: Роботу в парах Два-чотири-всі разом Змінні трійкі Перехресні групи Роботу в малих групах Коло знань Мікрофон Мозковий штурм Навчаючи вчуся Дискусії Зміни позицію Займи позицію Ігрове навчання Рольові ігри Веб-квест LOGO
Досягнуті результати: Кожен для себе почерпнув необхідне Розвиваю дитину, розширюю її кругозір Емоційний стан дитини Критерії Результативність використання інтерактивних технологій Активність під час підготовки Активність під час відповідей LOGO
Створюю електронний підручник ПоПортфоліо пошуково-пізнавального проекту: “ПЕРЛИНИ ДУХОВНОСТІ В МЕНІ” Л. Українка. Драма-феєрія “Лісова пісня” LOGO
Позакласна робота Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддать дітям серце і душу, Я щоранку заходжу у клас: Я – учитель, я вчити мушу! LOGO
Схожі презентації
Категорії