X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителя Ткаченко Оксани Богданівни

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителя Ткаченко Оксани Богданівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

З досвіду роботи вчителя Підбузької СЗШ І- ІІІ ст. Дрогобицького району Ткаченко Оксани Богданівни

Слайд 2

сформувати в учнів правильне уявлення про місце математики в системі наук; навчити правильно виконувати всі етапи розв’язання задач; розвивати учнівську творчість при самостійній добірці чи укладанні задач до відповідної теми; допомагати аналізувати отримані результати і самооцінювати їх. 

Слайд 3

Принцип діяльності Використання інноваційних технологій на уроках математики неодмінно розпалить в дітях палке прагнення до знань і до навчання.

Слайд 4

Практична діяльність учнів Міжпредметні зв’язки Фізика Екологія Біологія Історія Хімія Географія Економіка Здатність діяти, жити, приймати рішення, функціонувати в різних сферах Дослідження Закриті задачі Відкриті задачі Укладання задач Планування, моделювання дій Мотиваційний компонент Алгебраїчна, топологічна, практична, метрична, порядкова

Слайд 5

Проведення нетрадиційних уроків

Слайд 6

Тема “Стандартний вигляд числа” Як можна коротко записати такі великі числа? Тема “Властивості паралелограма” Задача.Дві прямі а і в перетинаються в недоступній точці М. Всередині кута дано точку А. Як провести пряму через точку А і недоступну точку М? Тема“Конус” Який зв’язок між картиною Шишкіна “Корабельна роща” і ось такою фігурою? (Демонструється модель конуса, зрізаного конуса.) Тема “Степінь з цілим показником”

Слайд 7

поповнення новими знаннями в результаті взаємодії вчителя та учнів, учнів між собою; створення комфортних умов навчання, за яких учні відчувають свою успішність; всі учні втягуються у процес пізнання; виключення домінування однієї думки над іншою; позитивне діалогове спілкування; перехід від простих до складних завдань; використання не готових завдань, а отриманих на власному досвіді; розвиток мислення – творчого і діалектичного.

Слайд 8

Використання інтерактивних технологій «Показникова функції» робота в парах, робота в малих групах, “акваріум” «Логарифмічна функції» метод Прес, мозковий штурм, робота в малих групах, коло ідей «Прогресії» “Втрачена інформація”,метеоритний дощ, “склади задачу сам”, робота в малих групах «Стандартний вигляд числа» “сторінка довідника”, “запитання-відповідь”

Слайд 9

.

Слайд 10

Слайд 11

У картці контролю, щоденниках : Всі зароблені бали під час уроку, учні записують у картці контролю. Вкінці уроку учень переводить бали в оцінку, яка виставляється в щоденник. Кредит довіри: у деяких випадках виставляю оцінку «в кредит»

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Матеріали з досвіду роботи Ткаченко Оксани Богданівни. Відділ освіти Дрогобицької РДА СЗШ І-ІІІст. смт. Підбуж

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо