Портфоліо вчителя Ткаченко Оксани Богданівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З досвіду роботи вчителя Підбузької СЗШ І- ІІІ ст. Дрогобицького району Ткаченко Оксани Богданівни
сформувати в учнів правильне уявлення про місце математики в системі наук; навчити правильно виконувати всі етапи розв’язання задач; розвивати учнівську творчість при самостійній добірці чи укладанні задач до відповідної теми; допомагати аналізувати отримані результати і самооцінювати їх.
Принцип діяльності Використання інноваційних технологій на уроках математики неодмінно розпалить в дітях палке прагнення до знань і до навчання.
Практична діяльність учнів Міжпредметні зв’язки Фізика Екологія Біологія Історія Хімія Географія Економіка Здатність діяти, жити, приймати рішення, функціонувати в різних сферах Дослідження Закриті задачі Відкриті задачі Укладання задач Планування, моделювання дій Мотиваційний компонент Алгебраїчна, топологічна, практична, метрична, порядкова
Тема “Стандартний вигляд числа” Як можна коротко записати такі великі числа? Тема “Властивості паралелограма” Задача.Дві прямі а і в перетинаються в недоступній точці М. Всередині кута дано точку А. Як провести пряму через точку А і недоступну точку М? Тема“Конус” Який зв’язок між картиною Шишкіна “Корабельна роща” і ось такою фігурою? (Демонструється модель конуса, зрізаного конуса.) Тема “Степінь з цілим показником”
поповнення новими знаннями в результаті взаємодії вчителя та учнів, учнів між собою; створення комфортних умов навчання, за яких учні відчувають свою успішність; всі учні втягуються у процес пізнання; виключення домінування однієї думки над іншою; позитивне діалогове спілкування; перехід від простих до складних завдань; використання не готових завдань, а отриманих на власному досвіді; розвиток мислення – творчого і діалектичного.
Використання інтерактивних технологій «Показникова функції» робота в парах, робота в малих групах, “акваріум” «Логарифмічна функції» метод Прес, мозковий штурм, робота в малих групах, коло ідей «Прогресії» “Втрачена інформація”,метеоритний дощ, “склади задачу сам”, робота в малих групах «Стандартний вигляд числа» “сторінка довідника”, “запитання-відповідь”
У картці контролю, щоденниках : Всі зароблені бали під час уроку, учні записують у картці контролю. Вкінці уроку учень переводить бали в оцінку, яка виставляється в щоденник. Кредит довіри: у деяких випадках виставляю оцінку «в кредит»
Матеріали з досвіду роботи Ткаченко Оксани Богданівни. Відділ освіти Дрогобицької РДА СЗШ І-ІІІст. смт. Підбуж
Схожі презентації
Категорії