Портфоліо вчителя - іспит на компетентність
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТОД ПОРТФОЛІО – ІСПИТ НА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Моськіна Галина Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 126
МЕТОД ПОРТФОЛІО – ІСПИТ НА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Портфоліо в перекладі з французської означає “викла-дати”, “формулювати”, “нес-ти”, а також “аркуш”, “сторін-ка”, “досьє”, “збори досяг-нень”; у перекладі з італійської означає “папка з документа-ми”, “папка фахівця”
ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ У сучасних словниках портфоліо – повне зібрання власних досягнень, досьє. У вчителя повинно бути “досьє успіхів”. Портфоліо дозволяє врахову-вати результати, досягнуті вчителем
Вимоги до оформлення портфоліо Системність і регулятивність автомоніторингу. Вірогідність. Об’єктивність. Спрямованість на самовдосконалення. Структурізація матеріалів, логіч-ність і лаконічність письмових пояснень.
Вимоги до оформлення портфоліо Акуратність і естетичність оформлення Цілісність. Тематична завершеність представлених матеріалів. Наочність результатів роботи. Технологічність.
Положення про портфоліо педагогічного працівника Наказ відділу освіти виконкому Жовтневої районної у місті ради від 30.05.2011 р. № 175 “Про затвердження положення про портфоліо педагогічного працівника” Положення про портфоліо педагогічного працівника (далі портфоліо) розроблено з метою підвищення якості освіти і рівня фахової компетентності та професіоналізму педагогічних працівників навчальних закладів району
Положення про портфоліо педагогічного працівника Портфоліо – це індивідуальна папка педагога, у якій щорічно фіксуються, накопичуються і оцінюються дані за міжатестаційний період: особисті професійні досягнення в освітній діяльності; результати розвитку, виховання і навчання дітей; внесок у розвиток освітнього процесу закладу, району, міста за певний період часу.
Основні завдання портфоліо виявлення рівня професіоналізму педагога ; об’єктивна оцінка діяльності педагога учасниками освітнього процесу, зокрема, адміністрацією закладу, педагогічним колективом, вихованцями та їх батьками (законними представниками); узагальнення і систематизація перспективного педагогічного досвіду; рефлексія педагогом власної освітньої діяльності; налаштування педагога на підвищення фахового рівня та досягнення кращих результатів у навчально – виховному процесі; визначення напрямів і шляхів професійного зростання майстерності педагога; суспільне визнання досягнень педагога.
Зміст портфоліо АНКЕТА Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________ Дата народження___________________________ Стаж роботи: загальний ____________, у тому числі педагогічний_________ Стаж роботи на посаді ____, у закладі______________ Відомості про освіту (який навчальний заклад закінчив, у якому році, спеціальність за дипломом )_____________ ____________________________________________________ Кваліфікаційна категорія, звання (із зазначенням терміну останньої атестації)___________________________________________ ___________________________________________________
Розділ 1. Офіційні документи розміщується нормативно-правова база діяльності вчителя та інформація про наявні у педагога документи, що підтверджують його індивідуальні досягнення, зокрема: урядові нагороди; грамоти; подяки; дипломи переможців і учасників конкурсів.
Розділ 2. Відомості про підвищення кваліфікації та професійну підготовку І. Відомості про підвищення кваліфікації та професійну підготовку за останні 5 років: тема курсів; повне найменування організації, що проводила курси; місце проведення; номер і дата видачі посвідчення, сертифіката; ІІ. Про професійну перепідготовку або одержання педагогом додаткової освіти.
Розділ 3. Робота педагога щодо узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду наявність власних методичних розробок, публікацій з проблем розвитку, виховання та навчання дітей (тема, назва і номер періодичного видання); участь у майстер-класах, круглих столах, конференціях, стажуваннях (із зазначенням теми та стислим звітом); розробка і реалізація авторських програм або проектів; здійснення інноваційної діяльності (із зазначенням форми участі, змісту й результативності роботи).
Розділ 4. Участь у професійних конкурсах інформація про участь педагога у районних, міських, обласних і всеукраїнських професійних конкурсах із зазначенням: назви конкурсу; строків проведення; результату участі.
Розділ 5. Використання сучасних освітніх технологій в освітньому процесі представляються назви технологій, які використовується в роботі; обґрунтовується впровадження технологій; описується алгоритм впровадження технологій; розміщується інформація про наявний або прогнозований результат.
Розділ 6. Демонстрація позитивної динаміки досягнень учнів порівняльний аналіз результатів діагностики рівня сформованості компетентності дітей у різних сферах життєдіяльності; моніторинговий аналіз результативності участі школярів в інтелектуальних, олімпіадних, спортивних та конкурсних змаганнях різних рівнів
АНАЛІЗ ПОРТФОЛІО Аналіз портфоліо проводиться наприкінці навчального року експертною групою закладу. Під час підрахунку підсумкової оцінки портфоліо члени експертної групи користуються картою оцінювання. За результатами оцінювання портфоліо складають річний рейтинг педагога. Педагоги, які набрали найбільшу кількість балів за результатами оцінювання портфоліо, нагороджуються преміями, грамотами.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОРТФОЛІО (раз на 5 років) Мета презентації - показати результати роботи педагога за міжатестаційний період часу. Презентація портфоліо може проходити у різній формі, зокрема: виставка матеріалів портфоліо; слайд-шоу; доповідь. Презентацію або публічний захист портфоліо проводять під час атестації на присвоєння /підтвердження кваліфікаційної категорії у формі: творчого звіту педагога на засіданні педагогічної ради; під час семінару, круглого столу та інших форм методичної роботи;
КАРТА ОЦІНЮВАННЯ ПОРТФОЛІО Оцінювання професійної діяльності педагога Динаміка професійного зростання Динаміка рівня сформованості компетентності учнів Участь у методичних заходах. Систематичність і регулярність автомоніторингу Оцінювання оформлення матеріалів портфоліо Аналітичний та об’єктивний підхід до підготовки матеріалів. Структуризація матеріалів портфоліо. Логічність та лаконічність записів. Цілісність, тематична завершеність представлених матеріалів. Естетичність оформлення.
КАРТА ОЦІНЮВАННЯ ПОРТФОЛІО РАЗОМ: Оцінювання професійної діяльності педагога: 5 балів – відповідає критерію повністю; 3 бали – частково; 0 балів – не відповідає Оцінювання оформлення матеріалів портфоліо: 2 бали – відповідає критерію повністю; 1 бал – частково; 0 балів не відповідає.
Схожі презентації
Категорії