Портфоліо професійних досягнень учителя трудового навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
КЗ «Молочанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР ПОРТФОЛІО професійних досягнень учителя трудового навчання Шишкіної Валентини Іванівни КЗ «МСЗОШ-І» ЗОР
Освіта Вища Назва навчального закладу Бердянський державний педагогічний інститут імені П.Д. Осипенко Кваліфікація за дипломом Вчитель трудового навчання, основ інформатики, основ економіки, креслення і безпеки життєдіяльності Рік закінчення: 2002
Посада: ВЧИТЕЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Рік призначення: 2005 рік Педагогічний стаж: 20 років Курси «Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі»: 2012рік Курси підвищення кваліфікації: 2013 рік Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії, 2009 рік
Педагогічне кредо: «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи.» Леонардо да Вінчі Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне»
Тема досвіду відображає головну проблему реформування сучасної освіти: озброєння школярів уміннями і навичками саморозвитку особистості, яке значною мірою вирішується шляхом упровадження нових технологій організації процесу навчання та виховання. Вид досвіду Новизна досвіду за характером новизни – раціоналізаторський. Заслуговують на увагу особливості педагогічного стилю вчителя у проектуванні навчального процесу, у доборі навчального матеріалу та форм і методів реалізації проблеми на уроці і в позаурочний час. полягає в оригінальному використанні інноваційних технологій (інтерактивного навчання, методу проектів, проблемного навчання, колективного взаємонавчання, ІКТ, елементів дослідницької роботи) в урочній та в позаурочній діяльності.
Актуальність досвіду Теоретичною основою досвіду Сутність досвіду полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освіти та суспільних відносин зростають вимоги до особистості як суб’єкта всіх соціальних процесів, виникає необхідність врахування фактору психологічної готовності молодої людини до здійснення тих чи інших дій у сучасних умовах, забезпечення шкільної молоді ефективним інструментарієм самореалізації та самовираження для досягнення життєвого успіху, а не тільки оволодіння сумою знань. Реалізація досвіду унеможливлює підготовку у школі так званої «навченої безпорадності». є технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж. Фредерік, М.Сілберман), технологія особистісно-розвивального навчання (Ельконін – Давидов), технологія колективного взаємонавчання (О. Рівін), технологія проблемного навчання (Дж. Дьюі, М.Махмутов, Т.Ільїна, Г.Вернер, А.Матюшкін, П.Підкасистий). полягає в особливостях проектування педагогічного процесу, який базується на основі раціонального поєднання елементів названих вище інноваційних технологій, традиційних засобів навчання та розвитку особистості.
Кредо особистісно-орієнтованого навчання Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь Китайський філософ Конфуцій, сказав такі слова : “Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу,я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію ” Ці три прості речення обґрунтовують потребу людини в активному навчанні. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати -
Для себе я визначила деякі правила поведінки в ході особистісно-орієнтованого навчання, це:
КОЛЕКТИВНИЙ ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ «Пошиття танцювальної спідниці» Мета проекту: Навчальна: навчити учнів проектній діяльності, розробці і виконанню творчого проекту, оцінки виконаної роботи самостійно, формувати самосвідомість учнів. Корекційно-розвиваюча: сприяти розвитку творчої, художньої уяви, естетичного смаку; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховна: виховувати терпіння, акуратність, точність в діях, вміння об’єктивно оцінювати свою роботу та роботу товаришів; почуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги, інтерес до швейної справи. Для досягнення цілей використовую: Інтерактивні технології: робота в групах, навчаючи – вчусь, мікрофон, Метод проектів: виготовлення складних виробів.
До професійно-трудового навчання належить і продуктивна робота. Це виготовлення продукції на замовлення школи
виступи на педрадах та методичних об'єднаннях вчителів трудового навчання: доповіді: Впровадження мультимедійних технологій на уроках трудового навчання Розвиток інтересу дитини до навчання через сумісну діяльність вчителя, вихователя, учня Удосконалення уроку, як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня Розроблена програма по швейній справі для учнів 10 класів . розроблені тести для обласних олімпіад і для оцінювання рівня знань учнів 10-х класів на протязі 5 років являлась членом жюрі обласної олімпіади
Відкриті уроки технологія виконання накладного і настрочного швів 2009 р. Обробка застібки халата 2012 р. Пристосування малої механізації 2011 р.
Призові місця, зайняті ученицями школи на обласних олімпіадах з трудового навчання по швейній справі Олімпіада 2006 р.- З місце Харченко Юлія 2007 р.- З місце Прокопенко Наталія 2009 р.- 1 місце Горпиненко Тетяна 2011 р.- 2 місце Бродовська Галина
результати Переможці обласного конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»
Схожі презентації
Категорії