X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо професійних досягнень учителя трудового навчання

Завантажити презентацію

Портфоліо професійних досягнень учителя трудового навчання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

КЗ «Молочанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР ПОРТФОЛІО професійних досягнень учителя трудового навчання Шишкіної Валентини Іванівни КЗ «МСЗОШ-І» ЗОР

Слайд 2

Освіта Вища Назва навчального закладу Бердянський державний педагогічний інститут імені П.Д. Осипенко Кваліфікація за дипломом Вчитель трудового навчання, основ інформатики, основ економіки, креслення і безпеки життєдіяльності Рік закінчення: 2002  

Слайд 3

Посада: ВЧИТЕЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Рік призначення: 2005 рік Педагогічний стаж: 20 років Курси «Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі»: 2012рік Курси підвищення кваліфікації: 2013 рік Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії, 2009 рік

Слайд 4

Педагогічне кредо: «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи.» Леонардо да Вінчі   Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне»    

Слайд 5

Слайд 6

Тема досвіду відображає головну проблему реформування сучасної освіти: озброєння школярів уміннями і навичками саморозвитку особистості, яке значною мірою вирішується шляхом упровадження нових технологій організації процесу навчання та виховання. Вид досвіду Новизна досвіду за характером новизни – раціоналізаторський. Заслуговують на увагу особливості педагогічного стилю вчителя у проектуванні навчального процесу, у доборі навчального матеріалу та форм і методів реалізації проблеми на уроці і в позаурочний час. полягає в оригінальному використанні інноваційних технологій (інтерактивного навчання, методу проектів, проблемного навчання, колективного взаємонавчання, ІКТ, елементів дослідницької роботи) в урочній та в позаурочній діяльності.

Слайд 7

Актуальність досвіду Теоретичною основою досвіду Сутність досвіду полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освіти та суспільних відносин зростають вимоги до особистості як суб’єкта всіх соціальних процесів, виникає необхідність врахування фактору психологічної готовності молодої людини до здійснення тих чи інших дій у сучасних умовах, забезпечення шкільної молоді ефективним інструментарієм самореалізації та самовираження для досягнення життєвого успіху, а не тільки оволодіння сумою знань. Реалізація досвіду унеможливлює підготовку у школі так званої «навченої безпорадності». є технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж. Фредерік, М.Сілберман), технологія особистісно-розвивального навчання (Ельконін – Давидов), технологія колективного взаємонавчання (О. Рівін), технологія проблемного навчання (Дж. Дьюі, М.Махмутов, Т.Ільїна, Г.Вернер, А.Матюшкін, П.Підкасистий). полягає в особливостях проектування педагогічного процесу, який базується на основі раціонального поєднання елементів названих вище інноваційних технологій, традиційних засобів навчання та розвитку особистості.

Слайд 8

Чому обираю цей метод?

Слайд 9

Кредо особистісно-орієнтованого навчання Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь Китайський філософ Конфуцій, сказав такі слова : “Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу,я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію ” Ці три прості речення обґрунтовують потребу людини в активному навчанні. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати -

Слайд 10

Правила для себе:

Слайд 11

Поради молодим колегам:

Слайд 12

Слайд 13

Для себе я визначила деякі правила поведінки в ході особистісно-орієнтованого навчання, це:

Слайд 14

Мої цілі: Виробляти в учнів практичні уміння та навики

Слайд 15

КОЛЕКТИВНИЙ ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ  «Пошиття танцювальної спідниці» Мета проекту: Навчальна: навчити учнів проектній діяльності, розробці і виконанню творчого проекту, оцінки виконаної роботи самостійно, формувати самосвідомість учнів. Корекційно-розвиваюча: сприяти розвитку творчої, художньої уяви, естетичного смаку; розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховна: виховувати терпіння, акуратність, точність в діях, вміння об’єктивно оцінювати свою роботу та роботу товаришів; почуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги, інтерес до швейної справи. Для досягнення цілей використовую: Інтерактивні технології: робота в групах, навчаючи – вчусь, мікрофон, Метод проектів: виготовлення складних виробів.

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Поопераційна робота

Слайд 19

Результат роботи

Слайд 20

До професійно-трудового навчання належить і продуктивна робота. Це виготовлення продукції на замовлення школи

Слайд 21

Облицьовування випускних суконь

Слайд 22

Використання поопераційної системи роботи пошиття постільної білизни 1 2 3 4

Слайд 23

Виготовлення роздаточного матеріалу для дитячого садку

Слайд 24

Моя майстерня Якщо людина вдало вибере працю і вложить у неї душу, то щастя саме її знайде

Слайд 25

Власноруч створена матеріально-технічна та навчальна база

Слайд 26

Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів трудового навчання 2013-2014 н. р.

Слайд 27

виступи на педрадах та методичних об'єднаннях вчителів трудового навчання: доповіді: Впровадження мультимедійних технологій на уроках трудового навчання Розвиток інтересу дитини до навчання через сумісну діяльність вчителя, вихователя, учня Удосконалення уроку, як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учня Розроблена програма по швейній справі для учнів 10 класів . розроблені тести для обласних олімпіад і для оцінювання рівня знань учнів 10-х класів на протязі 5 років являлась членом жюрі обласної олімпіади

Слайд 28

Відкриті уроки технологія виконання накладного і настрочного швів 2009 р. Обробка застібки халата 2012 р. Пристосування малої механізації 2011 р.

Слайд 29

Урок-презентація Блуза без коміра з рукавами

Слайд 30

Позакласні заходи квк «Юні модельєри» Вікторина по швейній справі

Слайд 31

презентація «Ким бути?»

Слайд 32

Ярмарок «Вироби власноруч» Колективна робота творчої групи педагогів

Слайд 33

Країна на ім'я Текстиль

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Сайт Методичний портал розробка уроків і заходів за 5 років дата публікації 19.11.2013 р.

Слайд 39

Творча робота Роль Параски у виставі участь у художній самодіяльності

Слайд 40

Призові місця, зайняті ученицями школи на обласних олімпіадах з трудового навчання по швейній справі Олімпіада 2006 р.- З місце Харченко Юлія 2007 р.- З місце Прокопенко Наталія 2009 р.- 1 місце Горпиненко Тетяна 2011 р.- 2 місце Бродовська Галина

Слайд 41

Гурткова робота

Слайд 42

Різдвяна виставка

Слайд 43

результати Переможці обласного конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»

Слайд 44

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо