Портфоліо Огороднік Н.Л.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
викладача професійної підготовки ДНЗ «Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей» Огороднік Наталія Леонідівна Портфоліо
Прізвище, ім'я, по батькові Огороднік Наталія Леонідівна Дата народження 03 травня 1970 року Освіта вища Навчальний заклад, який закінчила: Хмельницький технікум радянської торгівлі, Національний університет «Львівська політехніка» Рік закінчення: 1991р, 2015р. Спеціальність: “Технологія приготування їжі. ” «Харчові технології та інженерія» Кваліфікація за дипломом: “ Технік - технолог ”, «Технолог». Блог http://kuharochkateofipol.blogspot.com/ Телефон: 0982621492 Візитна картка
Методи і прийоми роботи — пояснювально - ілюстративний та репродуктивний — проблемний — частково-пошуковий (евристичний) при цьому відбувається поєднання репродуктивної та творчої діяльності учнів; — дослідницький: викладач ставить перед учнями проблему, і ті вирішують її самостійно, висуваючи ідеї, перевіряючи їх, підбираючи для цього необхідні джерела інформації — інструктивно-практичний (викладач інструктує учнів словесними, наочними або практичними способами, як виконувати певні практичні дії; учні за допомогою вправ відшліфовують різні уміння і навички); — пояснювально-спонукальний — спонукальний і пошуковий (викладач ставить перед учнями проблемні питання і завдання, організовуючи їх самостійну діяльність; учні самостійно здобувають і засвоюють нові знання в основному без допомоги викладача)
Завдання які ставлю, як викладач - Учні повинні бути мобільними, конкурентоспроможними та вміти презентувати себе на ринку праці; використовувати знання як інструмент для розв'язання всіх життєвих проблем; - приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність; - володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді; - уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення; - здійснення виховання індивідуальності і самостійності, ініціативи і творчості; - забезпечення стійкості процесу за рахунок адаптації навчальної інформації до особистісних потреб учнів.
Хто у працю виснажливу втілює думку, Хто до учнів несе її подих живий, Той дає їм науку такого гатунку, Що відкриє дорогу до здійснення мрій. Запорукою тому талант і натхнення, Що стає чарівнішим ледь не кожен урок, Бо майстри перетворюють сіре будення На незвіданий шлях до далеких зірок
Схожі презентації
Категорії