ПОРТФОЛІО наукового керівника у школі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Творчий портрет Юхимович О.А Моє педагогiчне кредо: «Перед людиною три шляхи до пізнання: Шлях мислення – найбільш благородний, Шлях наслідування – найбільш легкий, Шлях особистого досвіду – найбільш важкий». Конфуцій
Мої досягнення, публікації Юхимович О.А Навчальні посібники для 3-4 кл. та 5-6кл. 2010 -2011 Публікації статей в збірниках наукових конференцій Публікації в фахових виданнях
Науковий проект “Шлях до успіху” Юхимович О.А ІІ місце у обласному етапі конкурсу “Людина.Духовність. Космос”
«Авторське право в мережі Інтернет» Гуменюк Катерина Авторські права в Україні порушуються внаслідок комп´ютерного піратства та комп´ютерного плагіату, що мають глибокі соціальні корені. В даний час при наявності достатнього комплексу нормативних актів у сфері здійснення і захисту авторських прав існує ряд невирішених проблем, оскільки відсутній найважливіший важіль у механізмі застосування нормативного матеріалу – чітке представлення про зміст наданих автору прав і про можливості їхньої реалізації і захисту. Рішення цієї задачі залежить від наявності в суспільстві належного рівня правової культури і правосвідомості його членів . Юхимович О.А
“Наслідки психологічного впливу на підлітка засобами реклами» Дашук Володимир Реклама сьогодні є не лише засобом інформування про нову марку, споживчі властивості товару і тому подібне, але і невід'ємним елементом масової культури. З моменту свого виникнення вона постійно відпрацьовувала способи впливу на поведінку індивіда і груп людей і за дуже тривалу історію якісно еволюціонувала, пройшовши шлях від інформування до напучення і далі - до вироблення умовного рефлексу, до підсвідомого навіювання і, нарешті - до проектування символічного зображення. Телевізійна реклама впливає на дітей різних вікових груп, особливо дошкільнят і молодших школярів. На думку батьків, більшість дітей дізнаються рекламні ролики по візуальному ряду, звуковому супроводу, відтворюють окремі висловлювання, вирази, мелодії. Проте діти не переривають свою діяльність через рекламу, не віддають перевагу рекламі над іншими передачами. Юхимович О.А
„Вплив використання кольору в рекламі на ефективність реклами” Черенкова Анастасія Юхимович О.А Психологія кольору допомагає розробити таку рекламу, щоб не просто впливати на людський розум, але і, що саме головне, на почуття. Колір є найпростішим засобом привернення уваги, і, одночасно, найсильнішим подразником. Колір - це елемент, який за професіонального використання може забезпечити надзвичайну ефективність реклами, і як наслідок покращити фінансовий стан підприємства.
«Вплив музики на ефективність продаж» Ковальчук Вікторія Головною зброєю маркетологів є правильно підібрані музика, колір та запах в залі магазинуякі формують та стимулюють вибір споживача, його бажання купити, придбати певний товар. Проведені нами дослідження доводять, що навіть така, на перший погляд, дрібниця як вибір звукового супроводу процесу торгівлі у магазинах суттєво впливає на поведінку покупців і дозволяє нарощувати темпи росту роздрібного товарообігу торговельного підприємства та підвищити ефективність його діяльності. Юхимович О.А
“Пенсійне забезпечення в Україні” Федорук Юлія Юхимович О.А Найбільш прийнятною для сучасного економічного стану України є багаторівнева пенсійна система, яка повинна складатися з трьох рівнів: обов’язкового солідарного, обов’язкового накопичувального та добровільного накопичувального, тому що діюча солідарна система вичерпала свої можливості, а накопичувальна не повною мірою враховує всі соціальні та економічні показники. Розпочинати накопичувати пенсію слід у молодому працездатному віці і якомога раніше.
"Життя – це постійний ризик, і той, хто про це забуває, не готовий прийняти виклик долі." (П. Коельо). Уникнути ризику неможливо, але зменшити матеріальні витрати, пов’язані з наслідками настання страхового випадку необхідно. Навіть найщасливіша, здорова, матеріально забезпечена та впевнена у майбутньому людина не може виключити вірогідність настання несподіванок та неприєм-ностей. Юхимович О.А «Страхування від нещасних випадків» Федорук Юлія
Сучасний вигляд маршруту Миколи Гумільова “Напрямки діяльності туроператорів міста Хмельницького та планування комплексних туристичних маршрутів” Ковальчук Вікторія Африка – незвідана земля, де в глибині джунглів живуть таємничі племена,- здавна притягала до себе погляди й помисли мандрівників і поетів, в тому числі М.Гумільова, чиє життя тісно пов’язане з Хмельниць-ким. Усвідомлення людиною того, що вона є громадянином не тільки своєї країни, але і світу, веде до збільшення пропозицій на ринку різноманітних турів, особливо комплексних. Одним із перспективних напрямків названо культурно-пізнавальний туризм. Побачивши Ефіопію очима Миколи Гумільова , ви назавжди полюбите її. І вже жоден найзагадковіший тур в будь-яку частину планети не здасться вам більш захоплюючим та дивовиж-ним. Юхимович О.А
Юхимович О.А Участь в наукових конференціях Ковальчук Вікторія та Федорук Юлія—наймолодші учасниці Другої науково-практичної конференції “Місто Хмельницький в контексті історії України: Видатні постаті міста Хмельницького”
Юхимович О.А Участь в наукових конференціях ІІ студентська наукова конференція студентського наукового товариства «ЕВРИКА» «Актуальні проблеми та перспективи розвитку сучасної економіки»
Юхимович О.А Участь в наукових конференціях VІІI Всеукраїнська студентська конференція “УКРАЇНА У СУЧАСНОМУ ГЕОПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ: ПОГЛЯД МОЛОДІ”
Юхимович О.А Результативність наукової роботи Рік Секція Назва роботи Виконавець Результат 2007 Правознавство «Авторське право в мережі Інтернет» Гуменюк Катерина І місце в ІІ етапі ІІ місце в ІІІ етапі 2008 Психологія “Наслідки психологічного впливу на підлітка засобами реклами» Дашук Володимир І місце в ІІ етапі ІІ місце в ІІІ етапі 2008 Психологія „Вплив використання кольору в рекламі на ефективність реклами” Черенкова Анастасія І місце в ІІ етапі ІІ місце в ІІІ етапі 2009 Економічна теорія “Напрямки діяльності туроператорів міста Хмельницького та планування комплексних туристичних маршрутів” Ковальчук Вікторія ІІ місце в ІІ етапі ІІ місце в ІІІ етапі 2009 Фінанси, грошовий обіг та кредит “Пенсійне забезпечення в Україні” Федорук Юлія ІІ місце в ІІ етапі 2010 Економічна теорія “Вплив музики на ефективність продаж” Ковальчук Вікторія І місце в ІІ етапі 2010 Економічна теорія “Страхування від нещасних випадків” Федорук Юлія ІІ місце в ІІ етапі ІІІ місце в ІІІ етапі
Результативність учасників олімпіад Юхимович О.А Рік Прізвище учасника Результат міського етапу Результат обласного етапу 2006-2007 Іваненко Ольга ІІ місце 2007-2008 Іваненко Ольга ІІІ місце 2009-2010 Ковальчук Вікторія І місце 2009-2010 Федорук Юлія ІІ місце 2010-2011 Ковальчук Вікторія І місце ІІ місце 2010-2011 Федорук Юлія ІІ місце
Схожі презентації
Категорії