Портфоліо методиста з профорієнтаційної роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Освіта: вища 1988 рік - Рівненський інститут культури, спеціальність: бібліотекар – бібліограф; 2008 рік – Відкритий міжнародний університет розвитку людини “ Україна ”, спеціальність: спеціаліст з психології Стаж роботи: 25 років Категорія : спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Рік атестації: листопад 2009 року Підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 101106 від 04.06.2010 р. при РОІППО; Сертифікат №679 від 26.02.2013 р. “ Основи володіння засобами нових інформаційних технологій у педагогічній діяльності”.
Мета створення портфоліо: Узагальнення та розповсюдження власного досвіду; Створення презентації своєї роботи; Використання можливості особистісного та професійного зростання; Аналіз і систематизація результатів своєї роботи; Об’єктивна оцінка своїх можливостей; Побудова подальшого професійного зростання.
Вектори діяльності: Створення умов для врахування й розвитку навчально – пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки; Сприяння професійній орієнтації і самовизначенню старшокласників, соціалізації учнів незалежно від місця проживання, стану здоров’я тощо; Сприяння у розвитку творчої самостійності, формуванні ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок, які забезпечать випускнику школи можливість реалізуватися; Продовження всебічного розвитку учня як цілісної особистості, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору.
Участь у роботі творчих груп 2008 – 2010 – голова творчої групи РМНВК. Тема: “Використання новітніх технологій у навчально - виховному процесі РМНВК”. 2011 – 2013 - голова творчої групи РМНВК. Тема: “Формування конкурентноспроможної особистості в акмеологічному середовищі через реалізацію інноваційних навчально – виховних технологій”.
2008 – 2014 - член обласної творчої групи методистів та вчителів області при кабінеті природничо – математичних предметів, технологій РОІППО. Тема: « Формування життєвих компетенцій учнів засобами проектних технологій». Дата та місце проведення Тема засідання Зміст роботи 28.05.2009 смт.Зарічне 22.10.2010 смт.Рокитне Томашгород “Розвиток навчально – пізнавальної діяльності в процесі трудового навчання засобами проектної методики” “Формування національної свідомості школярів засобами народних ремесел”. Круглий стіл. “Формування стратегій розвитку життєвої компетентності учнів шляхом впровадження новітніх освітніх технологій” Аукціон ідей.
Засідання обласної творчої групи Дубровицький район 2010р. Рівненський район 2011р. Дубно 2013 р.
Проведення міського конкурсу фахової майстерності “Кращий за професією” Рівненський МНВК 2013 рік
Участь у роботі журі III етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (обслуговуюча праця) 2013 рік
Участь у роботі журі III етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (обслуговуюча праця) 2014 рік
Методичні розробки № Назва методичної розробки Рік видання Автори 1. 2. “На шляху до професійної компетентності” “ Крок за кроком до життєвих компетентностей” 2009 2010 Мельник З.В.- методист кабінету технологій РОІППО; Кирилюк Т.М. . Рекомендовано до друку на засіданні методичної ради РОІППО (протокол №4 від 05.12.2009 р.). Мельник З.В. Кирилюк Т.М. Рекомендовано до друку на засіданні методичної ради РОІППО (протокол №4 від 23.12.2010р.).
№ Назва методичної розробки Рік видання Автори 5. 6. “Впровадження Концепції профільного навчання у старшій школі в профорієнтаційну роботу загальноосвітніх навчальних закладів та міжшкільних навчально – виробничих комбінатів”. Завдання для ДПА предмету “Технологія” за спеціальністю “Нянька”. 2014 Жалобна В.М., Нищенко Т.В. Кирилюк Т.М., Рекомендовано до друку на засіданні методичної ради РОІППО (протокол №1 від 21.02.2014р.). Нищенко Т.В., Кальянова В.М., Годунко П.М., Кирилюк Т.М.. Лист МОН України 1/9-115 від 14.02.2014 року
Схожі презентації
Категорії