Портфоліо керівника гуртка “Цікава етимологія”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо керівника гуртка “Цікава етимологія” Вчителя української мови та літератури Понєжиної Олени Володимирівни Новокатеринівська ЗОШ І – ІІІ ступенів 2012 – 2013 н.р.
Зміст 1. Анкетні дані. 2. Освіта. 3. Творча візитка. 4. Про себе. 5. Науково-методична діяльність. 6. Моя професія. 7.Мої нагороди. 8. Мої гуртківці 9. Особистий план професійного зростання. 10. Рецепт вічної молодості керівника гуртка
АНКЕТНІ ДАНІ Дата народження – 14.05.1973 Педагогічний стаж – 12 років Кваліфікація – учитель української мови та літератури І категорії Керівник гуртків в педагогічній діяльності – “ Українознавство ”, “ Літературно-драматичний ”, “ Цікава етимологія ”
ОСВІТА Навчальний заклад: Макіївський економіко-гуманітарний інститут за спеціальністю “ Українська мова та література ” Курсова підготовка: рік – Донецький ОІППО, “ Використання нових технологій на уроках української мови та літератури ” рік – Донецький ОІППО, “ Розвиток креативної діяльності школяра в системі педагогічної діяльності ”, рік – Донецький ОІППО, “ Інтегративний підхід у системі роботи вчителя-словесника ”
ТВОРЧА ВІЗИТКА Мета портфоліо: - проаналізувати і узагальнити результати педагогічної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності; - об`єктивно оцінити свої можливості і спланувати свою роботу для подальшого досягнення більш високих результатів Моє педагогічне кредо: розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в ній творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності Життеве кредо: ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити, але для цього ми маємо єдине, що в нас є – це час! Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом, той, хто прагне зробити більше за того, хто зможе!
Науково-методична діяльність Проблема, над якою працюю: «Стимулювання пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій» Тема самоосвіти: «Впровадження інноваційних технологій у навчально – виховний процес»
Про себе Нерідко думаєш, міркуєш – хто ти? Для чого ти живеш? Хто я? Я – це зв`язок між поняттям “ сьогодні ” і “ завтра ” , Хранитель цінностей минулих і майбутніх поколінь, А ще актор, психолог і вихователь, і сценарист, І постановник дій, а іноді я адвокат, суддею я буваю, І школярів до творчості постійно залучаю. Я вчу дітей любити і творчо працювати, Кермо романтикам допомагаю я тримати
Моя професія Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий учитель. Л. М. Толстой Більшість людей влаштована так, що усе життя прагнуть пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усі нові і нові якості, можливості і здібності. Майже кожна людина, часто не усвідомлюючи того, прагне стати всебічно розвиненою особистістю, бути освіченою, вихованою, красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для суспільства. Вищим рівнем в розвитку людських якостей є досконалість, хоча досконалість - категорія абстрактна. Скільки до неї не прагни наблизитися, вона, як горизонт, відходить все далі. Але людина обов'язково, хоча б у якомусь напрямі, буде прагнути до неї. Пізнаючи різні дисципліни і досягаючи усе більш високих східців у своєму розвитку, ми вільно або мимоволі передаємо свої знання іншим учасникам руху, назва якому - життя. Але є особлива частина людського суспільства - це люди, що свідомо вибрали шлях професійної передачі своїх знань. Вони проявляють відданість своїй спеціальності, креативність і винахідливість, та вкладають в підопічних усе, що об'єднується поняттям «душа». До них відносимо викладачів, учителів, тренерів, вихователів, інструкторів. А усі разом вони - педагоги. І я з гордістю відношу себе до цієї, на мій погляд, соціально найнеобхіднішої частини людського суспільства - педагогів! Як стають педагогами? Для мене це питання почало вирішуватися ще в ранньому дитинстві. Із захопленням ловила кожний рух своєї першої вчительки, грала з подругою в «школу». Тоді я навіть не мала гадки про те, що це - мої перші «педагогічні кроки». Йшов час. До закінчення школи питання «ким бути» і «де вчитися» практично були вирішені. Залишалося тільки виконати закладену програму. Сьогодні позаду вже дванадцять років педагогічної роботи і безперервного навчання. У житті нестримно міняється багато що. Сьогодні учити дітей так, як вчили нас, вже неприйнятно. Час та сучасні учні швидко і безупинно вносять в життя нові риси, нові вимоги, нарешті - нову моду.
У сучасному навчально – виховному процесі обов'язково мають бути присутніми інноваційні технології. Для того, щоб дати це учневі, педагогу потрібно усе більш глибокі професійні знання. Треба знову вчитися. Навіщо? Щоб те, чому вчуся і учу, було дійсно професійне і хоч на йоту ближче до досконалості. Чи є поріг педагогічної зрілості, досягши якого ,вчитися стане необов'язково? Але тоді зупиниться розвиток! Навчаючи інших – навчаємось самі, а це означає - навчання завжди! А якщо до придбаних досвіду, умінню і знанням, трохи ширшим, ніж вимагається зараз, додати креативність і винахідливість та зробити те, що ще ніхто не робив - це вже новаторство і крок до лідерства! Як же оцінити те, що пізнано, зроблено, вкладено у своїх учнів? Кількістю призів і грамот? Перемогами у конкурсах? Напевно, і ними теж, але головні критерії для оцінок в іншому. У тому, що дозволило комусь з підопічних стати впевненіше в собі, що дозволило побачити в житті не лише своє покликання, але і потребу в ширшому наборі необхідних знань і умінь. Хтось піде далі за інших. Хтось з моїх послідовників в професійній майстерності обжене мене і виявиться ближчий до досконалості. У такому випадку і моя робота була виконана гідно. Є ще дуже яскраві критерії. Учні з нетерпінням чекають улюблених занять. З бажанням освоюють нове, радіють своїм маленьким перемогам. Через багато років, з щирим почуттям вдячності знаходять свого учителя, щоб просто поговорити, розповісти про себе, згадати шкільні роки. МОЯ РОБОТА - УЛЮБЛЕНИЙ СПОСІБ ПІЗНАННЯ, ТВОРЧОСТІ, СПІЛКУВАННЯ, САМОВИРАЖЕННЯ. МОЇ УЧНІ – МОЇ ОДНОДУМЦІ, ЩО ДОВІРИЛИ МЕНІ ЧАСТКУ СВОЄЇ ДОЛІ. УСІМ ЦИМ МЕНІ ТРЕБА РОЗПОРЯДИТИСЯ МУДРО І ТОЧНО
Мої гуртківці 1. Глущенко Єлизавета 2. Джаббаров Роман 3. Жмуров Олександр 4. Іванова Дар`я 5. Кащєєв Дмитро 6. Лись Ганна 7. Масікова Алла 8. Попков Олексій 9. Суханов Олександр 10. Шевченко Катерина 11. Бурдюгов Антон 12. Драган Карина 13. Коваленко Юлія 14.Чіп Ганна 15. Щербина Валерія
Особистий план професійного зростання - Завершити проходження дистанційних курсів «Інтегративний підхід у системі роботи вчителя-словесника» Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо; Сприяти участі гуртківців у районних та обласних конкурсах; Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості ; - З метою підвищення педагогічної майстерності продовжувати займатися самоосвітою
Рецепт вічної молодості керівника гуртка Систематично випивай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпеливості, екстракт людяності. Вживай вітаміни: А – для активності, В – для бадьорості, С – для ефективності, Д - для діяльності, Р – для порядності. А ще не забувай щорічно робити профілактичні щеплення від байдужості, сірості, духовного рабства. Будь вічним донором – віддавай своє серце дітям і пам`ятай: його вистачить на всіх! Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю! Усміхайся завжди, розвивай свою пам`ять, щоб запобігти переживанням і стомленості, намагайся працювати з ентузіазмом, коли доля дає лимон – перетвори його на лимонад, і тоді всі мінуси перетворяться на плюси. Тож хочеться побажати нам всім, щоб Віра стала човником, Любов до дітей – вітрилом, Надія – якорем, і тоді можна сміливо долати освітні хвилі!
Схожі презентації
Категорії