ПОРТФОЛІО Гончар Ольги Володимирівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Застосування інноваційних технологій при викладанні технічної механіки Викладача-методиста, спеціаліста вищої категорії Вільногірського технікуму НМетАУ ПОРТФОЛІО Гончар Ольги Володимирівни LOGO
ПОРТРЕТ Мета портфоліо: презентувати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності; здійснити аналіз, узагальнення та систематизацію педагогічного досвіду; об'єктивно оцінити свої можливості і спланувати свою роботу для досягнення найбільш високих результатів.
Педагогічне кредо: Учитись важко, А учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. ПОРТРЕТ
творче портфоліо Результати впровадження 2006-2007 – загальноприйнята форма оцінювання 2007-2008 – апробація модульно- рейтингової системи 2008-2009 – застосування модульно-рейтингової системи 2009-2010 – перехід на модульну систему
творче досьє Усвідомлення переваг модульно-рейтингового оцінювання знань студентами (анкетування студентів у 2007-2008 н.р.)
Творче досьє Труднощі при впровадженні модельно-рейтингової системи оцінювання знань студенті Практично неможливо здійснювати модульно-рейтингове оцінювання знань предмету в межах однієї дисципліни – недоцільне використання часу викладача на перевід балів в оцінки при необхідності поточного оцінювання та підсумкового (атестаційного) оцінювання; Неможливість звільнення від складання іспиту студентів, що набрали необхідну кількість балів для автоматичного зарахування рейтингу практично неможливо реалізувати принцип мобільності; студентам важко перевірити кількість отриманих балів протягом семестру; важко отримати необхідну навчальну літературу та матеріали для самопідготовки; значно збільшується навантаження на викладачіа
Творче досьє Переваги модульної форми викладання система стимулює студентів до активної регулярної роботи протягом семестру; вимагає ініціативності від студентів; студенти звикають до різних форм роботи; така система є більш об’єктивною і дає можливість зменшити суб’єктивний фактор при оцінюванні При достатньому напрацюванні дидактичного матеріалу у викладача з’явиться більше часу на реалізацію творчого, розвивального, проектного навчання, що в кінцевому результаті дасть змогу сформувати інноваційну особистість з розвиненими професійно-життєвими компетенціями.
творче досьє 2009 2008 – Проектна діяльність на заняттях технічної механіки 2009 2010 – Результати анкетування студентів щодо мотивації навчання – участь у нестандартній педраді
творче досьє Публікації http://oljana66.blogspot.com/ - Блог Ольги Гончар (портфоліо викладача технічної механіки)
досягнення Перемоги, подяки 2007 -2008 –Кращий класний керівник року 2008-2009 – Кращий викладач року 2010– Занесена в Книгу Пошани ВТНМетАУ
РЕФЛЕКСІЯ Плани на майбутнє: Розвиток напрямку “Інформаційні технології при викладанні технічної механіки”: Формування інформаційно-комунікативних компетенцій майбутніх молодших спеціалістів, як фахівців своєї справи Створення електронних підручників Розробка дистанційного курсу “Технічна механіка” на базі системи Moodl
Схожі презентації
Категорії