ПОРТФОЛІО Директора Запорізької гімназії 45 Запорізької міської ради Запорізької області
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЄРКІНА Антоніна Леонідівна директор ЗГ № 45, учитель англійської мови, Відмінник освіти України, учитель-методист вищої категорії
Освіта 1983 – Київський державний педагогічний інститут іноземних мов 2011 – курс Microsoft із цифрових технологій 2012 – Навчально-практичний тренінг “Створення громадсько-активної школи” 2013 – тренінговий курс “Windows” для навчання
Курси підвищення кваліфікації 2011 – спеціалізований курс «Науково-дослідна діяльність у сучасному загальноосвітньому закладі», КЗ «ЗОІППО» ЗОР 2013 – Вчителі англійської мови, КЗ «ЗОІППО» ЗОР 2013 – Директори закладів освіти, 174 години, КЗ «ЗОІППО» ЗОР
МОЄ КРЕДО Життєве “Хочу, можу, робитиму” Професійне “Важливо вже сьогодні робити те, про що інші будуть думати завтра”
Нагороди, грамоти Знак «Відмінник освіт України» – 1997 Почесний диплом учасника ІІІ міської педагогічної виставки за презентацію власного досвіду, спрямованого на підвищення якості НВП та його науково-методичного спрямування – 2006, 2010 Почесна грамота Виконавчого комітету Запорізької міської ради за багаторічну плідну працю, 2008 Почесна грамота управління освіти і науки Запорізької ОДА за багаторічну сумлінну працю, досягнення у професійній діяльності, 2011
Нагороди, грамоти Лист подяки Виконавчого комітету Запорізької міської ради за системну роботу протягом 2010-2011 н.р. та якісну підготовку гімназії до нового навчального року, 2011 Подяка територіального відділу освіти Хортицького району за успішний виступ збірних команд закладу в районній спартакіаді та високі результати збірних команд в міськиї, обласних та Всеукраїнськиї змаганнях, 2012 Подяка ректорату ЗОІППО за організацію та проведення обланого семінару для директорів шкіл з інновації “”Управління інноваційними процесами в закладі освіти в контексті акмеологічниї ідей, 2013
Результати управлінської діяльності Запорізька гімназія№ 45 переможець у номінації «Школа педагогічного пошуку» у 2009 році; лауреат громадської акції «Флагмани освіти і науки України» у 2010 лауреат І обласної виставки «Освіта Запорізького краю - 2010»; лауреат ІІ обласної виставки «Освіта Запорізького краю - 2011»; лауреат ІІІ обласної виставки «Освіта Запорізького краю - 2012»; лауреат ІV обласної виставки «Освіта Запорізького краю - 2013»; є ресурсним центром КЗ «ЗОАППО» ЗОР, що працює з науково-методичної теми «Інноваційний освітній проект як засіб управління розвитком навчального закладу»;
Результати управлінської діяльності Створення компетентнісно-орієтованого гімназійного простору Створення діяльнісного поля для всіх учасників НВП для забезпечення самореалізації та розвитку Створення системи державно-громадського управління закладом Розбудова учнівського самоврядування Створення громадсько-активного закладу
Результати управлінської діяльності Узагальнено досвід гімназії з проблем: Реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти; Запровадження технології громадянської соціалізації гімназистів; Розвиток дослідницької поведінки молодших школярів як засіб формування ключових компетентностей в умовах реалізації нових освітніх державних стандартів; Реалізація навчально-методичної проблеми через інноваційний педагогічний проект; Інноваційна діяльність кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін в системі НМР гімназії
Інноваційне поле гімназії Зміст освіти. Профільність навчання. Організація навчально-виховного процесу Методична робота. Інноваційний педагогічний проект Цільові проекти Стратегічне управління
Філологічний профіль 1-11 класи Суспільно-гуманітарний профіль 8-11 класи Гімназія Модель профілізації гімназії Декоративно-ужитковий профіль 5-11 класи Компетентний випускник
Організація НВП Предметно-урочна форма навчання Лекційно-семінарська організація Науково-практична конференція для учнів 1-7 класів “Сходинки до МАН” Виставка науково-творчих робіт “Кришталеве джерельце” Творчі презентація та звіти з елективних курсів ДЕКи та ДІЗи Інтелектуальний марафон
Інноваційні технології навчання й виховання Проблемне навчання Інтерактивні технології (проекти, дебати, групова робота) Технологія критичного мислення Самостійна пізнавальна діяльність ІКТ Портфоліо Технологія саморозвитку Тренінг
Додаткова освіта Центр розвитку та дозвілля “Козачата” для 1-4 класів “Республіка рівних” для 5-7 класів “МАХ-юніт 45” для 8-11 класів Школа “Лідер” Коледж-клас
Удосконалення матеріально-технічної бази - капітальний ремонт спортивних залів - 100% забезпечення спортивним обладнанням й інвентарем, - капітальний ремонт актової зали; - Капітальний ремонт покрівлі; установка стеклопакетів в класах початкової школи; заміна фасадних дверей;
Удосконалення матеріально-технічної бази Створення мультимедійного конференцзалу Відкриття нового комп’ютерного кабінету, створення локальної мережі, WiFi зони Інтернет в закладі; Оснащенння гімназії новою оргтехникою, технічними засобами навчання; залучення позабюджетних коштів
Удосконалення матеріально-технічної бази Впровадження системи відео-спостереження; Установка кнопки тривожної сигналізації; Благоустрій гімназійного подвір’я, створення внутрішніх двориків; Оснащення медичного кабінету.
Участь у науково-практичних конференціях ЗОІППО - Проблема конструювання навчальних технологій в теоріїї навчання й практичної діяльності педагога, 06 квітня 2011р.
Участь в конкурсах Конкурс соціальних проектів програми ВАТ “Запоріжсталь” «МЫ – это город», 2013. Національний проект «Відкритий світ», 2013
Науково-практичні публікації Мєркіна А.Л., Філіпська Н.О. Розвиток гімназійної освіти через реалізацію компетентнісно орієнтованої освіти: науч-метод журнал «Управління школою», Основа, № 31, 2009 Мєркіна А.Л., Філіпська Н.О. Школа проекції майбутньої життєдіяльності: збірка «Модель сучасної школи», Основа, № 31, 2010 Мєркіна А.Л., Філіпська Н.О… Школа громадського становлення . Проектно-цільове планування, Шкільний світ, «Школа»№ 5, 2013 Мєркіна А.Л., Філіпська Н.О. Громадянська освіта та виховання в навчальному закладі нового типу : збірка «здобутки освітян Запорізького регіону », Акцент, Запоріжжя, 2013
Схожі презентації
Категорії