портфоліо - Cенишина О. А.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічне кредо Сенишиної Олени Анатоліївни ,,Віра в дитину, повага її особистості, бажання допомогти їй в досягненні успіху.’’
Стаж – 26 років Спеціаліст вищої категорії Освіта: вища Закінчила Миколаївський педагогічний університет ім. В.О.Сухомлинського у 2005 р. Спеціальність: вчитель початкових класів Остання атестація: 2010 р. Рік проходження курсів: 2009 р. Сенишиної Олени Анатоліївни
Я щоранку заходжу в клас На дитячих обличчях – усміх, Що я варта діти без вас? Ви натхнення моє, мій успіх, Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддати дітям серце і душу Я щоранку заходжу в клас Я – учитель, я вчити – мушу.
« Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших ». Василь Сухомлинський
Проблемне питання: розвиток креативного мислення молодших школярів. Мета: закласти фундамент для комплексного бачення, підходу і розв’язання складних проблем реальної діяльності.
Завдання: проведення занять із необмеженими можливостями для розвитку мови, збагачення словникового запасу, культури усного і писемного мовлення; цілеспрямований розвиток загально мовленнєвих умінь і навичок учнів; розвиток в учнів пізнавальної активності, інтересу до навчання, формування вміння висловлюватись і доводити свою точку зору; інтелектуальний розвиток і здатність зберігати минулий досвід; організація й утримання уваги, сприйняття та пам’яті;
Розвиток мовлення це… Письмові твори Словесне малювання Інсценізація Оповідань і казок Імпровізація Декламування текстів та віршів Усні та письмові перекази Відповіді на запитання Зв'язне мовлення
Ступені успіху Вміння слухати і розуміти почуте Вміння висловлюватися Вміння будування зв'язні висловлювання
У своїй роботі використовую: Педагогічну діагностику у роботі класного керівника Методику аналізу загальної готовності дитини до навчання (О.Я.Савченко). Методику визначення психологічної готовності учнів до навчання. Методику диференціації в початковій школі, розробленою С. П. Логачевською. Методику організації ігрової діяльності учнів. Сходинки творчого зростання. Роботу з обдарованими учнями.
Колективні творчі справи: 1. Виготовлення тематичних листівок: ,,З Днем вчителя’’, ,,З Новим роком’’, ,, ,,З 8 – Березня’’. 2.Участь у акціях милосердя: збір речей,іграшок,солодощів та коштів. 3.Участь у тижнях безпеки життєдіяльності учнів. 4. Організація виставок поробок на новорічну тематику ,конкурс малюнків . 5.Участь у шкільних тематичних конкурсах малюнків .
Мої захоплення Ідуть секунди, немов спиці В руках, слухняних господині, І ось шедеври, гляньте, ці Плете візерунком наша майстриня.
Моя позиція у роботі Підвищення пізнавальної активності учнів Розвиток творчої активності дитини Розвиток логічного мислення Віра у свого учня Позитивний настрій Підтримання бажання дітей приходити до школи і наполегливо здобувати знання, творчо розвиватися. Щоб праця була успішною та приносила радість, задоволення.
Схожі презентації
Категорії