X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Осачук Степан Михайлович. Досвід роботи

Завантажити презентацію

Осачук Степан Михайлович. Досвід роботи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Осачук Степан Михайлович Викладач інформатики Коломийського професійного ліцею сфери послуг З ДОСВІДУ РОБОТИ

Слайд 2

Візитівка РІК НАРОДЖЕННЯ: 1960 ОСВІТА: ВИЩА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ПРИКЛАДНА МАТЕМАТИКА, 1986 р. СТАЖ БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ: 19 РОКІВ МІСЦЕ РОБОТИ: КОЛОМИЙСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ ПОСАДА: ВИКЛАДАЧ ІНФОРМАТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА: СТАРШИЙ ВИКЛАДАЧ, СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ

Слайд 3

Моє педагогічне кредо Учень – це не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а факел, який треба запалити! (Сократ) Мій життєвий принцип Краще зробити і жалкувати, ніж жалкувати, що не зробив! Моя педагогічна філософія: розвивати, навчати, виховувати одночасно; максимально враховувати індивідуальні здібності учнів; будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня; всебічно розвивати творчі здібності дітей.

Слайд 4

ОСНОВНІ КЛЮЧІ ПРИЩЕПЛЮВАТИ УЧНЯМ ІНТЕРЕС ДО ВИВЧЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ВЧИТИ ЇХ БАЧИТИ НЕОБХІДНІСТЬ ІНФОРМАТИКИ, РОЗВИВАТИ ЇХНЄ КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ Я НЕ ЗНАЮ ЯКИМ БУДЕ СВІТ, КОЛИ ПІДРОСТУТЬ МОЇ УЧНІ, ЯКІ ЦІЛІ Й ЦІННОСТІ БУДУТЬ ТОДІ АКТУАЛЬНИМИ, ТОМУ НАМАГАЮСЬ ЗАПАЛИТИ ЇХ ЄДИНИМ ПРАГНЕННЯМ – УЧИТИСЯ. СПРЯМУВАТИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС НА РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ І КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ. ОСНОВНА МЕТА ПРИНЦИП РОБОТИ ВИКЛАДАЧА ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ

Слайд 5

Форми організації навчальної роботи учнів Фронтальні форми Групові форми Індивідуальна робота Робота в парах Урок

Слайд 6

Проведення уроків у формі бесіди, з обов’язковою демонстрацією навчального матеріалу на екрані, використовуючи мультимедійний проектор, підвищує зацікавленість учнів навчальним процесом. Під час уроків обов’язкове використання візуалізації навчального матеріалу за допомогою презентацій створених в програмі PowerPoint.

Слайд 7

Попередньо підготовлені відповідні завдання у відео-форматі учні мають змогу переглянути, після чого практично виконують їх використовуючи комп’ютер. Цей етап уроку проводжу за допомогою відео-матеріалів (відео-уроки та фрагменти відео-уроків). Учні мають змогу на екрані побачити, почути і ознайомитись із завданням та поетапним ходом виконання практичної роботи у відео-форматі. Підготовку таких відео-уроків здійснюю за допомогою програми CamStudio20 та CamtasiaStudio5.1.0rus

Слайд 8

Використання тестових технологій під час проведення теоретичних занять. Одним з найефективніших інструментів педагогічної діагностики є тести. Можливість виконувати роботу з накопичення, збереження та аналізу результатів тестування за допомогою комп'ютера, а точніше – комп'ютерних програм, дозволяє учням здобути ґрунтовні знання та навики практично з будь-якого навчального предмету.

Слайд 9

Перевірка знань учнів методом тестування є сучасним способом контролю знань, що відрізняється простотою реалізації та надійністю результату. Простота цього методу в тому, що глибокі знання матеріалу потрібні лише для створення тестових завдань, а не для перевірки робіт учнів. Оцінювання робіт проводиться за допомогою комп'ютерної техніки згідно детермінованих правил, тому виключається фактор суб'єктивного оцінювання викладачем роботи учня і , відповідно, зменшується вірогідність спірності результатів тестування.

Слайд 10

Використовую під час проведення уроків різноманітні контрольно-діагностичні програми та тестуючі системи, які працюють у форматі тестів. Зокрема Контрольно-діагностичну систему «TEST-W» Система призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері, дає змогу учням не тільки самим оцінити засвоєні знання та вміння, а й одночасно проаналізувати свої помилки, краще засвоїти матеріал, отримати об’єктивну оцінку не від учителя, а за допомогою комп’ютера безпосередньо під час роботи з програмним продуктом. Навики роботи з такими програмами, безумовно, будуть актуальними для всіх учнів при підготовці до ЗНО.

Слайд 11

Мультимедійні програмні продукти, що використовуються в роботі викладача.

Слайд 12

Використовую різноманітні форми і методи активізації пізнавальної діяльності учнів: Створення проблемних ситуацій, введення елементів гри, нестандартні уроки, а також особливу увагу звертаю на застосування інтерактивних методів навчання. Намагаюсь систематично здійснювати інтеграцію навчальної діяльності. Пов'язую вивчення теоретичних основ інформатики та виконання практичних робіт за допомогою комп’ютера з іншими предметами, зокрема з фізикою, математикою, економікою, хімією, кресленням .

Слайд 13

Активізує пізнавальну діяльність учнів і диференціація навчання. Коли дітям на контрольну, практичну чи самостійну роботу учитель пропонує завдання різної складності, слабші учні спочатку вибирають завдання нижчого рівня складності, але з часом у них виникає потреба більше і наполегливіше вчитися, щоб бути на одному рівні з сильними учнями. Те саме можна сказати про роботу учнів у різнорівневих групах. Для покращення засвоєння матеріалу і його практичного застосування як різновид роботи в групах використовую парну взаємодопомогу типу «сильний допоможе слабшому».

Слайд 14

З метою об’єктивного оцінювання роботи учнів на уроці, розроблена і вдало впроваджується на кожному уроці картка оцінювання, в яку учні самостійно заносять у відповідні графи отримані бали. Під час кожного уроку учні користуються опорними конспектами, інструктивними картками та роздатковими матеріалами, що значно економить час „нудного конспектування”, а відповідно збільшується можливість учителеві використовувати на уроці інші методичні форми та технології.

Слайд 15

у формі розв’язування кросвордів, ребусів, загадок-відповідей розроблених у вигляді окремих мультимедійних презентації, у формі фронтального опитування (метод „Мікрофон”), усного тестування, тощо. Підготовку кросвордів зручно здійснювати за допомогою програми-помічника створення кросвордів DECALION. Закріплення вивченого матеріалу проводжу у різноманітних формах:

Слайд 16

Ще одним цікавим для учнів елементом уроку є використання під час його проведення відео-матеріалу з рубрики „Новинки науки і техніки” пов’язаного з інформатикою та комп’ютерною технікою. Пошук такого відео-матеріалу в Інтернеті наштовхнув мене на думку використовувати і подавати його у вигляді відео-загадок. В процесі перегляду відео-ролика, в певний момент часу, учитель призупиняє його демонстрацію, ставлячи перед учнями проблемне запитання „ваше бачення застосування даної новинки”. Учні дають своє бачення використання даної новинки та після продовження перегляду аналізують правильність своїх думок.

Слайд 17

Важливе місце в навчальному процесі займають домашні завдання. ДЗВОНИ ЧОРНОБИЛЯ Пропоную їх у різноманітних формах: розробки творчих робіт, презентацій, ребусів, вікторин, кросвордів, що дає можливість учням самостійно опрацьовувати додаткову літературу (на яку акцентує увагу учитель), вести пошукову роботу в світовій мережі Інтернет, навчатись узагальнювати, робити правильні висновки, складати та оформлювати різного типу роботи.

Слайд 18

Роботи учнів (Розробки кросвордів, стінгазет, періодичних видань та публікацій )

Слайд 19

Виховуючи та навчаючи дітей, керуємось головним правилом: “Кожен, хто вступає в життя, повинен бути не тільки прекрасним умільцем, майстром, творцем матеріальних цінностей, а й душевною, чуйною, чутливою людиною. Ніколи не забувати, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують”.

Слайд 20

Слайд 21

Дякую за увагу !

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо