ДНЗ №6 «КАЗКА»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
НАШ САДОК СЬОГОДНІ У сучасних дітей конче потрібно формувати цілісний погляд на природу в якому злито інтелектуальні, емоційно – естетичні та практично – творчі підходи до її сприйняття та оцінки. Надійним підґрунтям такої цілісності може стати екологічна естетика, яку в прийнятних формах корисно освоїти як вихователям дитсадків, так і учителям початкової школи.
Провідною ідеєю Програми є ідея ампліфікації – оптимального використання дорослими можливостей кожного віку для повноцінного розвитку кожної дитини “ Я у С в і т і ”
МОДЕЛЬ ПЕРСПЕКТИВНОГО КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАННЯ Блочно – тематичне календарне планування за сферами життєдіяльності відповідно всіх ліній розвитку «Метод занурення» Форма календарного планування затверджена педагогічною радою, враховуючи досвід педагогів, обізнаність з вимогами програми Педагогам надається право при проведенні навчально – виховної роботи проявляти креативний та творчій підхід у виборі елементів та сюжетних ліній
Я сам Люди Культура Природа Узагальнення ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК СЕРЕДА ЧЕТВЕР П'ЯТНИЦЯ 1 У садочку знову я. Давайте познайомимось. Ясоччин садочок. Рослини нашої групи. Дитячий садок. 2 Здоров'я дитини у родині. Родинні свята. Клад коли у сім'ї лад. Мій улюбленець. Моя родина. 3 Я у дзеркалі. Шануй батька й неньку. Мамина колискова. Моє місце у природі. Жив був я. 4 Моя улюблена фарба осені. Екскурсія до парку. Жовте листячко кружляє. Фрукти і ягоди. Осінь чарівниця.. 1 Я українець. Українські народні майстри. Твоя країна - Україна. Природа рідного краю. Україна - моя Батьківщина. 2 Я і ліс. Праця в лісі. Культура поведінки в лісі. Зелена аптека лісу. Ліс наше багадство. 3 Я маленький помічник, Праця восени. Ходить гарбуз по городу. Що нам осінь принесла. Вже брами літа замінила осінь. 4 Оченята віконечко у світ. Лагідні руки господаря. У людини дім, а пташки кубельце Брати наші меньші. Свійські тварини.. 1 Здорова дитина щаслива родина Дитина серед людей. Безпечні та небезпечні вулиці. Природа друг,коли ти добре її знаєш. Тиждень безпеки. 2 Моє ставлення до хлібу. Професія хлібороба. Свято обжинків. Роди жито та пшениця. Хліб - усьому голова. 3 Чим я чую спів пташок. Допомога птахам. Барвиста пташка. Птахи нашого краю. Пернаті друзі. 4 Хочу знати я, як живе звіря. Дикі тварини і люди. Хто, хто в рукавичці живе? Червона книга. Дикі тварини. 1 На кожну справу є свій час. Ми сміємось і радієм. Ми йдемо в гості. Зустрічаєм зимоньку сріблясту. Прийшла зима біла, не седи без діла. 2 Що мене цікавить взимку. Коли на дворі холодно. Сніг, сніжок на землю ліг. Морозець не щіпай нам щічки. Зимові явища. 3 4 Ніч чарівниця. Ми збираємось в політ. Сонечко чарівне - небесна зірка. Світять в небі ясні зорі. Дива на небі. 4 Мріі під Новий рік. Підготовка до Новор. Свята. Новорічна ялинка. Новорічна ялинка. Новорічна казка. 1 Настрій взимку. Зимові розваги. Народні свята. Червоні ягідки для снігура. Ой весела а нас зима. 2 Моя улюблена казка. Звідки прийшла казка? Ось вам казка, а мені... Природа в казках. Сторінками казок. 3 Щоб у зимку не хворіти. Я - хлопчик, я - дівчинка. Культура поведінки. Безпечні ігри взимку. Збереки себе сам. 4 Моя улюблена іграшка. Іграшковий майстер. Народна іграшка. Іграшки навколо нас. Іграшки. 1 Чи бажаєш ти дружити? Що зігріває нас та єднає? Там де дружба весело живеш 3 природою ми дружимо. Дружба велика сила. 2 Мої добрі вчинки. Жалію, допомагаю, поважаю. Доброта-це є серця висота. Природа вчить доброти. Подорож до країни доброти. 3 Здоровому все здорово. Звідки прийшов одяг. Охайні речі. Сезонний одяг. Одягта взуття. 4 Вчусь у майстра ділу. Укр. народний одяг. Легенда про вінок Кошик бабусі Медуниці. Секрети з бабусиної скрині. 1 Що я знаю про весну? Весна ледачих не любить. Вийди - вийди сонечко. Звуки весни. Прийшла весна. 2 Моя матуся найкраща. Професії моєї мами. Свято 8-го березня. Улюблені квіти для мами. Свято всіх жінок. 3 Дітки на землі великій. Земля наш спільний дім. Журавлики, веселики обереги. Планета Земля. Глобус. Все пов'язано з усим. 4 Ким я хочу стати. Професій' навколо мене. 3 народних глибин (дав. проф) Земля допомагає трударям. Професії. 1 Що мене радує та засмучує? У лиху годину, пізнаєш людину. Гарна пісня створює настрій. Пташкеа сміливе сердце має. Почуття та емоції. 2 Я і транспорт. Водії та пасажири. Ми їдем, їдем, їдем. На морі, на суші, у повітрі. Транспорт. 3 Мій розпорядок дня. Тато, мама, я здорова сім'я. Мийдодір. Де живуть вітаміни. Не страшні мікроби та хвороби. 4 Я і вода. Як водичка у пригоді стане. Водичка умий моє личко. Водойми. Вода - сік життя. 1 Майбутній господар. Золоті руки майстра Хліб та сіль до новосіль. Що із чого ідля чого? Предмети побуту та вжитку. 2 Право на ім'я. Сонячна сім'я. Танок дружби. Щасливе дитинство. В країні прав дитинства. 3 Правда ж, мамо, я підріс. Маленький слухнянчик. Я маю талант, (шоу) День здоров'я. Я сам. 4 Сонце, повітря та вода Збираємось на відпочинок. Запалав весь кицькин дім Чисте повітря потрібне усім. Незабаром літечко.
СФЕРА “ПРИРОДА” Мета дошкільної освіти у галузі природа: Створити сприятливі умови для становлення у дошкільника компетентності в цій сфері життєдіяльності, сформувати зачатки екологічної культури, наукового світобачення та екологічно – доцільної поведінки Субсфера “ПРИРОДА ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ” Субсфера “ПРИРОДА КОСМОСУ” КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКА Становить відомості про природне довкілля, як цілісний живий організм, в якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди у багатоманітності, єдності, русі, мінливості. Становить елементарні уявлення про елементи космосу зорі (Сонце), планети (Венера, Земля, Місяць, Сатурн та інші)
П Р И Р О Д А С П І Л К У В А Н Н Я ДИТИНА ДОРОСЛИЙ Ознайомлення Розширення, уточнення уявлень Систематизація уявлень Творчі уявлення - експериментування розглядання картин перегляд відеофільмів, діапозитивів - розповіді дорослих самостійні спостереження праця нескладний досвід читання творів художньої літератури - дидактичні ігри розмови та бесіди моделювання ігрові навчальні ситуації - свята та розваги фіксації уявлень у малюнках, рухах, розповідях творчі ігри Схема розвитку компетентності дошкільника у сфері «Природа»
Концептуальні позиції БП з проблеми формування пізнавальної компетентності дошкільнят за сферою життєдіяльності «Природа» Пізнавальна форма активності – сфера Природа
Основні методи - Нескладні періодичні досліди; Праця у природі; Наочно – схематична фіксація поетапних результатів; Порівняльні спостереження, дитячі ігри та вправи. Педагогічні прийоми - Показ; Пояснення; Порівняння; Зіставлення; Створення проблемних ситуацій; Запитання; Активізація знань і досвіду дітей. Засоби Рослини кутка природи на основі рекомендацій діючих програм дитячого садка; Допоміжні засоби та обладнання дослідів; Праці; Спостережень. Організаційні форми Заняття; Заняття з використанням природничого досліду; Спостереження і праця; Цільові прогулянки.
Дошкільнята насамперед повинні засвоїти провідні екологічні ідеї та поняття, що стосуються трьох основних напрямків екології БІОЛОГІЧНОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРИКЛАДНОГО Живий організм, різноманітність середовищ існування (водне, повітряне, наземне, наземно – повітряне, грунтове), зв'язки зовнішнього вигляду живих організмів, їхньої будови і поведінки з особливостями середовища Існування (морфофункціональні,часові, природничо - наслідкові), багатоманітність живих організмів, їхня екологічна єдність. Вивчає проблеми взаємодії людини з природним довкіллям, ознайомлення з яким допомагає дитині усвідомити своє місце в ньому, зрозуміти значення природних чинників для здоров'я людини та вплив її діяльності на стан природи. Регламентує поведінку людини в природі, розглядає проблеми розумового використання її ресурсів та природоохоронні заходи.
Схожі презентації
Категорії