X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ДНЗ №6 «КАЗКА»

Завантажити презентацію

ДНЗ №6 «КАЗКА»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Управління освіти Фастівського міськвиконкому ДНЗ №6 «КАЗКА» 2012 р.

Слайд 2

НАШ САДОК СЬОГОДНІ У сучасних дітей конче потрібно формувати цілісний погляд на природу в якому злито інтелектуальні, емоційно – естетичні та практично – творчі підходи до її сприйняття та оцінки. Надійним підґрунтям такої цілісності може стати екологічна естетика, яку в прийнятних формах корисно освоїти як вихователям дитсадків, так і учителям початкової школи.

Слайд 3

НАШ ДРУЖНІЙ КОЛЕКТИВ ЗАВЖДИ РАЗОМ В НАВЧАННІ В ПРАЦІ ТА В СВЯТАХ

Слайд 4

Провідною ідеєю Програми є ідея ампліфікації – оптимального використання дорослими можливостей кожного віку для повноцінного розвитку кожної дитини “ Я у С в і т і ”

Слайд 5

МОДЕЛЬ ПЕРСПЕКТИВНОГО КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАННЯ Блочно – тематичне календарне планування за сферами життєдіяльності відповідно всіх ліній розвитку «Метод занурення» Форма календарного планування затверджена педагогічною радою, враховуючи досвід педагогів, обізнаність з вимогами програми Педагогам надається право при проведенні навчально – виховної роботи проявляти креативний та творчій підхід у виборі елементів та сюжетних ліній

Слайд 6

Я сам Люди Культура Природа Узагальнення ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК СЕРЕДА ЧЕТВЕР П'ЯТНИЦЯ 1 У садочку знову я. Давайте познайомимось. Ясоччин садочок. Рослини нашої групи. Дитячий садок. 2 Здоров'я дитини у родині. Родинні свята. Клад коли у сім'ї лад. Мій улюбленець. Моя родина. 3 Я у дзеркалі. Шануй батька й неньку. Мамина колискова. Моє місце у природі. Жив був я. 4 Моя улюблена фарба осені. Екскурсія до парку. Жовте листячко кружляє. Фрукти і ягоди. Осінь чарівниця.. 1 Я українець. Українські народні майстри. Твоя країна - Україна. Природа рідного краю. Україна - моя Батьківщина. 2 Я і ліс. Праця в лісі. Культура поведінки в лісі. Зелена аптека лісу. Ліс наше багадство. 3 Я маленький помічник, Праця восени. Ходить гарбуз по городу. Що нам осінь принесла. Вже брами літа замінила осінь. 4 Оченята віконечко у світ. Лагідні руки господаря. У людини дім, а пташки кубельце Брати наші меньші. Свійські тварини.. 1 Здорова дитина щаслива родина Дитина серед людей. Безпечні та небезпечні вулиці. Природа друг,коли ти добре її знаєш. Тиждень безпеки. 2 Моє ставлення до хлібу. Професія хлібороба. Свято обжинків. Роди жито та пшениця. Хліб - усьому голова. 3 Чим я чую спів пташок. Допомога птахам. Барвиста пташка. Птахи нашого краю. Пернаті друзі. 4 Хочу знати я, як живе звіря. Дикі тварини і люди. Хто, хто в рукавичці живе? Червона книга. Дикі тварини. 1 На кожну справу є свій час. Ми сміємось і радієм. Ми йдемо в гості. Зустрічаєм зимоньку сріблясту. Прийшла зима біла, не седи без діла. 2 Що мене цікавить взимку. Коли на дворі холодно. Сніг, сніжок на землю ліг. Морозець не щіпай нам щічки. Зимові явища. 3 4 Ніч чарівниця. Ми збираємось в політ. Сонечко чарівне - небесна зірка. Світять в небі ясні зорі. Дива на небі. 4 Мріі під Новий рік. Підготовка до Новор. Свята. Новорічна ялинка. Новорічна ялинка. Новорічна казка. 1 Настрій взимку. Зимові розваги. Народні свята. Червоні ягідки для снігура. Ой весела а нас зима. 2 Моя улюблена казка. Звідки прийшла казка? Ось вам казка, а мені... Природа в казках. Сторінками казок. 3 Щоб у зимку не хворіти. Я - хлопчик, я - дівчинка. Культура поведінки. Безпечні ігри взимку. Збереки себе сам. 4 Моя улюблена іграшка. Іграшковий майстер. Народна іграшка. Іграшки навколо нас. Іграшки. 1 Чи бажаєш ти дружити? Що зігріває нас та єднає? Там де дружба весело живеш 3 природою ми дружимо. Дружба велика сила. 2 Мої добрі вчинки. Жалію, допомагаю, поважаю. Доброта-це є серця висота. Природа вчить доброти. Подорож до країни доброти. 3 Здоровому все здорово. Звідки прийшов одяг. Охайні речі. Сезонний одяг. Одягта взуття. 4 Вчусь у майстра ділу. Укр. народний одяг. Легенда про вінок Кошик бабусі Медуниці. Секрети з бабусиної скрині. 1 Що я знаю про весну? Весна ледачих не любить. Вийди - вийди сонечко. Звуки весни. Прийшла весна. 2 Моя матуся найкраща. Професії моєї мами. Свято 8-го березня. Улюблені квіти для мами. Свято всіх жінок. 3 Дітки на землі великій. Земля наш спільний дім. Журавлики, веселики обереги. Планета Земля. Глобус. Все пов'язано з усим. 4 Ким я хочу стати. Професій' навколо мене. 3 народних глибин (дав. проф) Земля допомагає трударям. Професії. 1 Що мене радує та засмучує? У лиху годину, пізнаєш людину. Гарна пісня створює настрій. Пташкеа сміливе сердце має. Почуття та емоції. 2 Я і транспорт. Водії та пасажири. Ми їдем, їдем, їдем. На морі, на суші, у повітрі. Транспорт. 3 Мій розпорядок дня. Тато, мама, я здорова сім'я. Мийдодір. Де живуть вітаміни. Не страшні мікроби та хвороби. 4 Я і вода. Як водичка у пригоді стане. Водичка умий моє личко. Водойми. Вода - сік життя. 1 Майбутній господар. Золоті руки майстра Хліб та сіль до новосіль. Що із чого ідля чого? Предмети побуту та вжитку. 2 Право на ім'я. Сонячна сім'я. Танок дружби. Щасливе дитинство. В країні прав дитинства. 3 Правда ж, мамо, я підріс. Маленький слухнянчик. Я маю талант, (шоу) День здоров'я. Я сам. 4 Сонце, повітря та вода Збираємось на відпочинок. Запалав весь кицькин дім Чисте повітря потрібне усім. Незабаром літечко.

Слайд 7

Створення профільних середовищ згідно сфер життєдіяльності за БП “Я у Світі “ по групам ДНЗ

Слайд 8

СФЕРА “ПРИРОДА” Мета дошкільної освіти у галузі природа: Створити сприятливі умови для становлення у дошкільника компетентності в цій сфері життєдіяльності, сформувати зачатки екологічної культури, наукового світобачення та екологічно – доцільної поведінки Субсфера “ПРИРОДА ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ” Субсфера “ПРИРОДА КОСМОСУ” КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДОШКІЛЬНИКА Становить відомості про природне довкілля, як цілісний живий організм, в якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди у багатоманітності, єдності, русі, мінливості. Становить елементарні уявлення про елементи космосу зорі (Сонце), планети (Венера, Земля, Місяць, Сатурн та інші)

Слайд 9

П Р И Р О Д А С П І Л К У В А Н Н Я ДИТИНА ДОРОСЛИЙ Ознайомлення Розширення, уточнення уявлень Систематизація уявлень Творчі уявлення - експериментування розглядання картин перегляд відеофільмів, діапозитивів - розповіді дорослих самостійні спостереження праця нескладний досвід читання творів художньої літератури - дидактичні ігри розмови та бесіди моделювання ігрові навчальні ситуації - свята та розваги фіксації уявлень у малюнках, рухах, розповідях творчі ігри Схема розвитку компетентності дошкільника у сфері «Природа»

Слайд 10

Концептуальні позиції БП з проблеми формування пізнавальної компетентності дошкільнят за сферою життєдіяльності «Природа» Пізнавальна форма активності – сфера Природа

Слайд 11

Засоби формування компетентності дошкільника у сфері «Природа»

Слайд 12

Основні методи - Нескладні періодичні досліди; Праця у природі; Наочно – схематична фіксація поетапних результатів; Порівняльні спостереження, дитячі ігри та вправи. Педагогічні прийоми - Показ; Пояснення; Порівняння; Зіставлення; Створення проблемних ситуацій; Запитання; Активізація знань і досвіду дітей. Засоби Рослини кутка природи на основі рекомендацій діючих програм дитячого садка; Допоміжні засоби та обладнання дослідів; Праці; Спостережень. Організаційні форми Заняття; Заняття з використанням природничого досліду; Спостереження і праця; Цільові прогулянки.

Слайд 13

Дошкільнята насамперед повинні засвоїти провідні екологічні ідеї та поняття, що стосуються трьох основних напрямків екології БІОЛОГІЧНОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРИКЛАДНОГО Живий організм, різноманітність середовищ існування (водне, повітряне, наземне, наземно – повітряне, грунтове), зв'язки зовнішнього вигляду живих організмів, їхньої будови і поведінки з особливостями середовища Існування (морфофункціональні,часові, природничо - наслідкові), багатоманітність живих організмів, їхня екологічна єдність. Вивчає проблеми взаємодії людини з природним довкіллям, ознайомлення з яким допомагає дитині усвідомити своє місце в ньому, зрозуміти значення природних чинників для здоров'я людини та вплив її діяльності на стан природи. Регламентує поведінку людини в природі, розглядає проблеми розумового використання її ресурсів та природоохоронні заходи.

Слайд 14

Дякуємо за співпрацю

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо