ЛОГОПЕДІЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Забезпечення якісного та методично-обгрунтованого підходу у роботі з дітьми , які мають важкі вади мовлення , враховуючи їх індивідуальні особливості. Дефектолог-логопед: Андрійчук О.С.
Завдяки застосуванню методик ейдетики розвиваються: вміння повно і легко в ігровій формі сприймати і відтворювати інформацію; сенсорні канали сприйняття інформації, сприймання кольорів, форм; довільна, усвідомлена, просторова, відтворююча та творча уява; образна, емоційна, рухова пам’яті; вербальне та невербальне мислення, мовлення. Використовуючи методи ейдетики, створюється психологічна ситуація успіху, покращується нейродинаміка мозку дітей, відбувається корекція дефектів центральної нервової системи та поведінки дітей.
Прийоми ейдетики на уроках навчання грамоти Важливим етапом навчання дитини у школі є ознайомлення з літерами. Від того, у якій формі буде відбуватися це «знайомство», залежить і результат. Діти не запам'ятовують букви, а лише уявляють, граються з «живими» літерами, озвучують, а такі образи набагато легше, цікавіше, швидше, природніше залишаються в уяві на все життя.
Деякі літери можна «смакувати»: «нюхати»: А — апельсин; Ц - цибуля Я — яблуко; Ч – часник… Г — груша; П — помідор; Л —лимон; М — морква; О — огірок; X — хліб; Б — буряк...
Схожі презентації
Категорії