Діалог педаогічних культур по впровадженню життєзнавства
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічні читання Діяльна школа – школа життєва, вона не тільки задовольняє всі потреби самої дитини, вона йде назустріч життю тієї чи іншої місцевості, готує дитину до правильного життя. Софія Русова
Підготувала Некраш Т. В., заступник директора з НВР Життєзнавство, збагачене ідеями стійкого розвитку, реалізації людського потенціалу послужить благородній меті – плеканню людини як творця і проектувальника свого життя.
ЖИТТЄЗНАВСТВО - ЦЕ ЗНАННЯ ШКОЛЯРІВ ПРО ЖИТТЯ ЧЕРЕЗ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ: соціально-комунікативну; практично-побутову; дозвіллєво-ігрову; фізично-оздоровчу; навчально-пізнавальну; художньо-естетичну; декоративно-прикладну; еколого-натуралістичну.
Підготувала П’яткун А. М., вчитель біології Комплексна система освіти на початку ХХ ст. мала за мету здійснити зближення шкільного матеріалу з життям.
Підготувала Погребна Ж. І., вчитель фізики і математики Якщо вчитель гарний дослідник-педагог, він зуміє організувати свою роботу так, щоб навчити дітей працювати самостійно.
Підготувала Василенко Л. М., вихователь Перебудова самовідчуття особистості, створення сприятливого морально-психологічного клімату в колективі однолітків, створення кожному ситуації успіху і прийняття оточуючими – важливі досягнення проектувальної діяльності у розвитку соціальної компетентності.
Щотижня вчителі складають індивідуальний план для кожного учня і адаптують предмет, вчать висловлювати власну думку і заохочують креативність. Підготувала Носкова Т. Л., вчитель музичного мистецтва
Підготувала Каплун Н. М, вчитель англійської мови Сучасною новітньою концепцією виховання в середніх навчальних закладах Великої Британії стала пасторальна опіка, яка спрямована на психологічну підтримку та особистісно-соціальний розвиток вихованців, а також передбачає сумлінне піклування вихователів про своїх вихованців як в урочний, так і в позаурочний час.
Підготувала Серпутько Л. В., вчитель української мови та літератури Суть японської освіти виражається в народній мудрості: «Навіть 10 перлин, розміром з куряче яйце, не можуть мати більшу цінність, ніж знання, досвід і мудрість».
Підготувала Масло Л. В., вчитель інформатики Аналіз методу проектів як системи навчально-виховної роботи, що виник в США у другій половині ХІХ ст., дає змогу стверджувати, що він відіграв і відіграє значну роль у вирішенні проблеми оновлення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.
Підготувала Кардаш О. А., вчитель початкових класів Організація освітньої роботи в школі Ж.-О. Декролі вибудовувалася на принципі самонавчання, згідно з яким кожна дитина має змогу працювати у своєму темпі, привчаючись самостійно мислити і діяти.
Підготувала Купріянчук Л. А., вчитель географії У всіх системах освіти Фінляндії основною метою є підготовка дітей до дорослого життя, культурного відпочинку, створення сім’ї.
Підготувала Луцак Н. В., вчитель початкових класів Канадські педагоги визнають важливість принципу індивідуального підходу до учнів в процесі навчання.
Підготувала Савенок С. М., вчитель початкових класів В результаті публічного обговорення розвитку освіти німецькі педагоги визначили 6 типів фундаментальних компетентностей.
Підготувала Козачук О. С., вчитель української мови та літератури Вчитель - головна особа в процесі втілення ідей науковців в життєву практику, адже він впливає на формування поглядів учнів та їх поведінку, і тим самим коригує процес формування майбутнього громадянина.
Підготував Лозовий П. О., вчитель історії Зміст виховної роботи по формуванню громадянськості і патріотизму особи орієнтований на засвоєння загальнолюдських гуманістичних цінностей, культурних і духовних традицій білоруського народу і ідеології білоруської держави, формування готовності до виконання громадянського обов'язку.
Ідеалом освітянських і виховних систем Португалії є людина, здатна в умовах ринкової економіки зберігати і відтворювати загальнолюдські цінності, трудитися творчо. Підготувала Лозова А. Б., вихователь
Адреса 09300, Україна, Київська область, смт. Володарка, вул. Лісова, 1 Телефон: (269) 5 02 76 , 5 02 80 Факс: (269)5 02 76 Ел. почта: info@volsi.kiev.com.ua
Схожі презентації
Категорії