Працездатність учня. Активний відпочинок. Складання правил відпочинку на прогулянці біля школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Як працювати, не стомлюючись Соколова Надія Ігорівна КЗ «Кочетоцька санаторна школа-інтернат I-ІІІ ступенів»
Пригадайте режим дня школяра. Чим більше зайнятий учень за день: працею чи відпочинком? -Чи достатньо рухаєтесь ви під час уроків? -До чого не може призвести? -Як це виправити?
Правила збереження здоров'я: Потрібно чергувати види відпочинку: як що довго сидів і читав чи писав, потрібно виконати фізичну роботу або побігати й пострибати. Доберіть правильний порядок діяльності для школяра
Прочитаємо статтю підручника с. 14 Фізкультхвилинка Зробіть висновок: Які види роботи слід чергувати протягом дня? Навіщо?
Складемо правила поведінки на спортмайданчику під час прогулянки Робота в групах Висновок: 1.Грайся спокійно. 2.Грайся обережно, остерігайся травм. 3.Грайся у рухливі ігри на майданчику. 4. Грайся так, щоб не заважати дорослим. 5.Грайся так, щоб не зашкодити природі. 6.Добирай зручний одяг, що відповідає погоді. 7.Гра і відпочинок повинні викликати позитивні емоції.
Кросворд розшифруйте назву улюбленого дня усіх школярів 1 2 3 5 4 7 6 2.Місце, де катаються на ковзанах. 3.Передавати словами прочитане. 4.Передавати у власність як подарунок. 5.Називати числа у послідовному порядку. 6.Щось або когось зображувати. 7.Магазин книг. и к в н з а о к е в а е к р р и т а т д у з а а м л а п і ч ю а к и и у а т в л и в т я а г н и р н
Підсумок уроку -Що нового дізналися на уроці? -Яких правил треба дотримуватись, щоб зберегти здоров'я? -Яке заняття є вашим улюбленим? -Назвіть правила поведінки на прогулянці.
Схожі презентації
Категорії